Bardzo proszę o wyjaśnienie kilka niejasności odnośnie tej usługi.
Od długiego czasu używam Taryfy Nowy Tak Tak z opcją "Rok ważności konta po każdej rozmowie", karta jest używana tylko i wyłącznie do wysyłania (czasem odbierania) SMSów.
Dzisiaj dostałem informację, że zostały mi 2 dni ważności na połączenia wychodzące, nie wiem jakim cudem, nigdy nic nie zmieniałem ani nie przełączałem
1. jak usługa "Rok ważności konta po każdej rozmowie" mogła się sama wyłączyć?
2. czy mogę ją znowu włączyć? jeśli tak, wystarczy to zrobić jednorazowo, czy co miesiąc?
3. czy jeśli używam tylko smsów, ważność na połączenia wychodzące będzie się przedłużać o rok, przy każdorazowym wysłaniu/odebraniu smsa?
Od długiego czasu używam Taryfy Nowy Tak Tak z opcją "Rok ważności konta po każdej rozmowie", karta jest używana tylko i wyłącznie do wysyłania (czasem odbierania) SMSów.
Dzisiaj dostałem informację, że zostały mi 2 dni ważności na połączenia wychodzące, nie wiem jakim cudem, nigdy nic nie zmieniałem ani nie przełączałem
1. jak usługa "Rok ważności konta po każdej rozmowie" mogła się sama wyłączyć?
2. czy mogę ją znowu włączyć? jeśli tak, wystarczy to zrobić jednorazowo, czy co miesiąc?
3. czy jeśli używam tylko smsów, ważność na połączenia wychodzące będzie się przedłużać o rok, przy każdorazowym wysłaniu/odebraniu smsa?