DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 31 z 200
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 200
 #768925  autor: martin76
 09 gru 2014, 14:07
Kilka czyli 2 i wiecej tys to sie teraz zarabia w biedronce czy mcd po 2-3 latach jak sie minimalnie awansuje, ale co to ma za znaczenie ?? Komus sie nie podoba czytanie o optymalizacji kosztow to niech se idzie zbierac znaczki albo drogie samochody.
 #769039  autor: słoneczny
 09 gru 2014, 21:04
Co do optymalizacji kosztów, to pewnie jakieś kolejne promocje pojawią się jak co roku w okolicach walentynek. Ciekawe czy bonus 50% utrzyma się po nowym roku w taryfie BK.

Póki co, widzę, że lekko staniały im telefony na święta i atakują teraz reklamą w radio.

Jakiś dłuższy plan widać mają.
 #770743  autor: Janek33
 16 gru 2014, 16:34
A słyszeliście o tej nowej ofercie świątecznej? Przy zakupie startera za 5 zł i doładowaniu za 5 zł otrzymać można pakiet 2GB internetu, smsy bez limitu i 100 minut do wszystkich sieci. No i te 10 zł pozostaje oczywiście na koncie. Do tego dorzucają jeszcze 500pkt na dogry.pl
Ci co tam grają wiedzą o co chodzi :)
Info z ich strony: https://virginmobile.pl/promocja co o tym myślicie?
 #770877  autor: piechucki
 16 gru 2014, 23:35
Czy możecie potwierdzić lub zaprzeczyć, że w pakiecie #Pełen luz (przykład) w sytuacji wykorzystania mniej niż 100 minut przez okres 30 dni pieniądze proporcjonalnie do ilości nie wykorzystanych minut są zwracane na konto? Oczywiście dostępne są też no limit smsy i 1 GB danych. Czyli jeżeli wykorzystałem 50 minut, to 9,50 zł wraca, muszę doładować 9,50 i mam kolejny pakiet #Pełen luz na kolejne 30 dni. Kolega twierdzi, że miał taką sytuację i potwierdził to konsultant z CMOKu... Wydaje mi się to zbyt piękne, żeby było prawdziwe, ale gdyby to okazało się prawdą. To jest to idealne rozwiązanie dla mnie.
 #770881  autor: słoneczny
 16 gru 2014, 23:57
Nic nie jest zwracane w żadnej formie. Niewykorzystane środki z pakietu bezpowrotnie przepadają po 30 dniach. Ktoś cię zrobił w jajo.
 #770882  autor: piechucki
 17 gru 2014, 00:06
Nikt mnie w jajo nie zrobił, bo (jeśli zauważyłeś) mam spore wątpliwości co do "tej wersji". Gdybym przeszedł do tej sieci, zakupił pakiet i po miesiącu się zdziwił, to wtedy czułbym się w jajo zrobiony. Na razie mi do tego daleko.
 #770894  autor: everymen
 17 gru 2014, 02:39
Oddam w dobre ręce prawie nieużywany numer w starej taryfie "Bez kompromisów". Więcej info na priv.
--------------
Aktualizacja 18 grudnia: Oddany;)
 #771320  autor: Rozyk
 18 gru 2014, 16:18
Zamówiłem startery w tej promocji za złotówkę przez PayPala. Miał być aktywowany pakiet #PEŁENLUZ oraz 10 zł na koncie.
Przyszły startery za 8 zł (takie mają okładki). Nie wkładałem ich jeszcze do telefonu, ale mam nadzieję, że jest na nich to co miało być. Wy jakie dostaliście te startery?
 #771324  autor: Marcin87
 18 gru 2014, 16:34
takie same i wszystko gra i buczy....
 #771329  autor: Rozyk
 18 gru 2014, 16:45
Dzięki.
A ten #PEŁENLUZ trzeba aktywować jakimś kodem czy jest już automatycznie aktywowany po włożeniu karty do tel?

Z góry dziękuję za odpowiedź, bo nie wiem jaka tu jest praktyka. Nie wypada nie podziękować, a z drugiej strony nie chcę nabijać postów.
 #771509  autor: Emsi
 19 gru 2014, 13:16
W Realu w Krakowie, przy al. Bora-Komorowskiego wyprzedaż starterów VM po 3zł.
 #771862  autor: Marcin87
 20 gru 2014, 20:13
Pełna automatyka tylko trzeba aktywować numer gdzieś dzwoniąc.
 #772042  autor: NokiaUser
 21 gru 2014, 18:22
Z ciekawości zarejestrowałem się dzisiaj w tym Klubie Virgin i nie działa mi w nim historia rozmów. Rzeczywiście nie używam tej karty do rozmów, ale korzystam na niej z darmowego lejka, a to też chyba zalicza się do historii rozmów, skoro z rozwijanej listy można wybrać Transmisja danych? Mam starą taryfę 2012, gdyby to miało znaczenie.

Jedyne, co mam, to złudzenia, że telepolis.pl na lepsze się zmienia
 #772153  autor: ciekawy
 22 gru 2014, 00:27
jak on chciał zawojować rynek skoro oferta niewiele się różni od ofert innych sieci ?

żeby zdobyć więcej klientów to oprócz tego co jest musiałby zostawić bonus 50% bez żadnej rejestracji, 9 gr za minutę rozmowy do wszystkich, a za sms 6-7 groszy i te opcje które są w pakietach, do tego musieliby wejść z abonamentem bardzo korzystnym np 10 zł za no limit rozmowy no limit komórki + no limit stacjonarne za 5 zł, do wyboru jedno albo obydwa pakiety naraz, to samo w karcie, tyle, że w abonamencie powinna być opcja kupna telefonów z umową w korzystnych cenach,

mogliby też wejść w mobilny net i dać no limit net za 29 zł z max prędkością, a z mniejszą prędkością za 19 zł i 9 zł, to by mieli klientów więcej,

a póki co to Virgin celuje w ten target, który idzie do sieci, które są za czasów zanim Virgin weszło do Polski i jest to Virgin trochę atrakcyjniejsza opcja ale nie wyróżnia się za bardzo, z takim podejściem to raczej za wiele nie zdziałają
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, 00:29 przez ciekawy, łącznie zmieniany 1 raz.
 #772154  autor: data17
 22 gru 2014, 00:28
Polska jest zacofana na mnvo. Ja poszedlem zmieniac mobile vikings na plusa to babka wogole nie wiedziala ze taka siec istnieje. Trzy razy sie dopytywala nazwy. Szkoda ze nie bylem w virgin i bym mowil siec dziewica haha ale by byla beka :D
U nas jest zacofanie i taka prawda ludzie mysla ze jest tylko plus, orange , t-mobile nawet do playa niektorzy nie maja zaufania.
Ci co maja glowe na karku i umia liczyc wiedza ze mnvo to jest oszczednosci inni wola placic za mozliwosc pojscia do salonu i rozmawiania z glupiutka konsultantka, ale co kto woli.
 #772156  autor: ciekawy
 22 gru 2014, 00:32
data17,

a ja pamiętam jak w Plusie pytałem czy ich 3G idzie z nadajników Aero to mi odpowiedziała - z Erą nie mamy nic wspólnego, a jak powiedziałem, nie, Aero, to nie wiedziała o czym ja do niej rozmawiam, a wtedy Plus już był we władaniu Zygmunta, wstyd, żeby nie wiedziała jakie firmy ma jej szef :), tacy ludzie robią aktywacje w salonach :),
a do salonu chodzę tylko kiedy trzeba zrobić aktywację, przenieść numer na szybko do karty, a nawet to nie zawsze bo można już zamówić umowę kurierem, dla mnie salony praktycznie nie istnieją :)
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, 00:38 przez ciekawy, łącznie zmieniany 1 raz.
 #772157  autor: data17
 22 gru 2014, 00:37
Ja sie cieszylem, ze nie odprawila mnie z kwitkiem bo na szczescie ich system ogarnial i bylo tam vikings mobile pewnie virin i inne tez.
 #772161  autor: ciekawy
 22 gru 2014, 00:47
fajna by była tania sieć bez salonów, z minimalną ilością konsultantów na infolini, żeby za dużo nie było kosztów utrzymania bo wiadomo za wszystko płacą klienci, a gdyby opłaty były tak niskie jak napisałem wcześniej to znaleźliby się chętni, a póki różnice są nieznaczne to ludzie masowo nie będą się aktywować w Virgin,

pamiętam konferencje zanim weszło Virgin, jak to chwalili tą sieć, że mają plany wejść w abonament, że gdzieś tam mają kablówki, gdzie się podziały działania, żeby Virgin spełniło te obietnice ?

to chyba oczywiste, że jak nie dają ludziom wyboru oferty mobilnego netu, kablówki i konkurencyjnych taryf, dużo bardziej konkurencyjnych to jeszcze się dziwią, że ludzie do nich nie idą masowo
  • Strona 31 z 200
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 200
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 200