Postanowiłem zadać na forum pytanie do specjalistów, bo mam mały problem.
Wczoraj złożyłem zamówienie na abonament z promocji Szalone Dni, z opcją przeniesienia numeru z innej sieci (6 miesięcy za 0 zł). Jednak zapomniałem, o tym że numer który podałem jest już zarejestrowany na firmę (działalność jednoosobowa).
Dzisiaj dostałem wiadomość z Orange, z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (Potwierdziliśmy poprawność danych wpisanych przez Ciebie w zamówieniu)
I tu mam pytanie, jeżeli numer zarejestrowany jest na firmę w Play to czy przeniosę go do Orange (taryfa indywidualna, podałem ten sam PESEL)
Jeżeli podpiszę umowę, a Play nie odda numeru (z powodu niezgodności danych) to czy dalej będzie obowiązywała zniżka 6 miesięcy za 0 zł?
Ewentualnie proszę o wskazówki jak naprawić ten błąd.
Wczoraj złożyłem zamówienie na abonament z promocji Szalone Dni, z opcją przeniesienia numeru z innej sieci (6 miesięcy za 0 zł). Jednak zapomniałem, o tym że numer który podałem jest już zarejestrowany na firmę (działalność jednoosobowa).
Dzisiaj dostałem wiadomość z Orange, z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (Potwierdziliśmy poprawność danych wpisanych przez Ciebie w zamówieniu)
I tu mam pytanie, jeżeli numer zarejestrowany jest na firmę w Play to czy przeniosę go do Orange (taryfa indywidualna, podałem ten sam PESEL)
Jeżeli podpiszę umowę, a Play nie odda numeru (z powodu niezgodności danych) to czy dalej będzie obowiązywała zniżka 6 miesięcy za 0 zł?
Ewentualnie proszę o wskazówki jak naprawić ten błąd.