Dzięki
Pierwsza naprawa gwarancyjna była załatwiana przez Operatora (jeszcze Erę) i poszło sprawnie. Sam zajechałem gniazdo ładowania w K700i, a mi nie dość, że wymienili to to wrzucili nowe oprogramowanie. Ale żeby nie było doskonale to nie zamontowali klapki chroniącej ów słynny FastPort, który był zmorą wieeelu Sony Ericssonów.
No nic, skoro mówisz, że lepiej od razu do Nokia Care to pójdę. Są dwa punkty w mieście. Byłem w pierwszym dawno temu jak miałem pytanie o podświetlenie klawiszy w Nokii 6650 Fold, to powiedzieli mi, że... oni nie znają takiego modelu
Ale Lumia 820 to zwykła Nokia z systemem, a nie 6650d tylko dla T-Mobile. Biorę jutro papiery i udaję się z telefonem na gwarancję. Jeno nie wiem co jeszcze wymyślić do naprawy, bo wspomnę o:
- braku możliwości ładowania
- gubieniu zasięgu (dużo rzadziej niż kiedyś ale jednak)
- i nie wiem co jeszcze... może różowo czerwona poświata na jasnych zdjęciach? Ale na to nic nie poradzą. Z chęcią bym coś jeszcze wymyślił ale nie ma co...
Czy jest jakiś maksymalny czas na naprawę? Te 21 dni to jest maksimum czy serwis może naprawiać i pół roku bez żadnych konsekwencji i rekompensat dla użytkownika?
I tym oto sposobem w pełni wracam do starej Xperii Neo.
Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71