DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #770815  autor: doncornelone
 16 gru 2014, 20:26
Witam.

Kilka godzin temu odebrałem telefon oraz nową kartę SIM w salonie Orange. Zamieniałem ofertę prepaid na abonament z zachowaniem numeru telefonu, korzystając przy okazji z promocji grouponowej. Mam kilka wątpliwości:

1. Do umowy była dodana instrukcja aktywacji karty. Tak więc włożyłem simkę do telefonu, dostałem smsa powitalnego, rozpocząłem aktywację przez internet, ale nawet jej nie kończąc karta już była gotowa do użytku - dzwoniłem, odbierałem rozmowy, smsy i działał pakiet internetowy. Czy jest to możliwe? Czy ta aktywacja to jest proces który musi zostać przeze mnie ukończony?

2. Po kilku godzinach włączonego pakietu danych dostałem sms 'Transfer danych spadł do 16 kb/s'. Nie wykorzystałem nawet procenta z 2GB internetu, które mam w abonamencie. O co chodzi? Czy to jakiś błąd?

3. W pośpiechu zapomniałem sprzedawcę zapytać o jedną ważną rzecz - czy telefon który kupiłem (Samsung Galaxy Alpha) ma blokadę simlock. Chcę telefon wystawić na allegro, ale nie wiem jak z blokadą.

Czy ktoś będący w podobnej sytuacji jak ja, lub jakiś konsultant Orange może mi odpowiedzieć na moje wątpliwości? Z góry dziękuję i pozdrawiam!
 #770871  autor: sgs
 16 gru 2014, 23:14
Chyba wszystkie telefony z Orange mają simlocka. Przy przeniesieniu numeru możesz go zdjąć bezpłatnie, w innym wypadku cena to bodajże 77 zł, na allegro czasem znajdziesz taniej.

Błędnie naliczony transfer koniecznie zgłoś do Orange, na infolinię lub Orange Online. Czasem takie kwiatki się zdarzają. Z reklamacją nie powinno być problemu.
 #770995  autor: Orange Ekspert
 17 gru 2014, 14:28
1. Jeśli karta działa to nic już więcej nie musisz robić.

2. Na początku otrzymałeś najprawdopodobniej wielkość pakietu danych rozliczoną proporcjonalnie. Pełny pakiet otrzymasz z nowym okresem rozliczeniowym. Z jakiej oferty skorzystałeś i jaki masz okres rozliczeniowy (sprawdzisz to na Orange on-line w zakładce Podsumowanie https://www.orange.pl/portal/ecare)?

3. Większość telefonów posiada blokadę simlock.
 #771049  autor: doncornelone
 17 gru 2014, 18:59
Witam. Byłem w salonie i rozwiązałem już problemy. Mianowicie:

1. Aktywacja nie jest potrzebna.

2. Okazało się, że omyłkowo Orange nie włączyło mi w ogóle pakietu danych i schodził on nie z pakietu. Dlatego był taki wolny i musiał bym za niego dodatkowo płacić. Telefon do BOK wyjaśnił sprawę - naprawa w ciągu 72 godzin i prędkość wróci do normalnej.

3. Telefon z SImlockiem.

Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam!
 #771155  autor: Loka
 17 gru 2014, 23:45
sgs pisze: Przy przeniesieniu numeru możesz go zdjąć bezpłatnie,
dołączam się do pytań
w jaki sposób można ściągnąć simlock w tele LG3 numer przenoszony z innej sieci do Orange?
dzisiaj otrzymałem przesyłkę z telefonem czy to telefonicznie można zrobić lub email?
 #771194  autor: bora1410
 18 gru 2014, 08:53
Najlepiej zadzwonić. Zweryfikują twoje dane i możliwe że nawet w ciągu 48h wyślą na skrzynkę mailową kod do zdjęcia blokady. Poprzez BOK elektroniczny pewno też można, ale na pewno dłużej to będzie trwało.
 #771232  autor: jasiek.j.k.
 18 gru 2014, 10:58
Witam, Dołączam się do pytania.
Czy mieliście jakiś problem z aktywacją karty? Bo mi wyskakuje komunikat, że nie mogę aktywować.
Może za wcześnie to robię? Poczekać jeszcze trochę?


edycja: już wszystko jest OK :) Nawet nie trzeba było aktywować na stronie.