DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 30 z 71
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 71

 #764138  autor: Ramirez
 19 lis 2014, 19:36
Rysiob pisze:Generalnie z nju jestem zadowolony. Dotąd miałem ofertę z rachunkiem, ale od dziś jestem w ofercie prepaid. Ustawiono mi ważność połączeń wychodzących do 31.12.2014 r., więc doładowałem numer za 5 zł, żeby móc korzystać z telefonu. Ku mojemu zaskoczeniu, termin ważności wychodzących pozostał bez zmian. Czy to normalne zachowanie w ich systemie?
Okazuje się ze to u nich normalne . Dla mnie to dziadostwo te całe nju mobile. Obiecują ze każde doładowanie przedłuża ważność konta o te pól roku a mi tez nie przedłużyło na numerze przeniesionym do nich. Z tego co przeczytałem to ludzie tak tez maja. Na początek ma sie konto na wychodzące na dwadzieścia kilka dni. I żadne doładowanie nie wydłuży konta. Podobno jak minie te dwadzieścia kilka dni to konto sie wydłuży zabierając jednocześnie cały stan konta. Prawda to??

Druga sprawa to rejestracja numeru. Wszystko na to wskazuje ze po przeniesieniu do nich numeru numer nie jest zarejestrowany. No to logujemy się na swoje konto, jest zakładka zarejestruj i co?? Chyba od początku działalności tego nju to nie działa bo znalazłem opis tego problemu w sieci sprzed roku gdzie tłumaczono że to chwilowe problemy i zostanie to naprawione. Widać rok to dla informatyków Orange to za mało.

 #764176  autor: sa
 19 lis 2014, 22:14
Ramirez pisze:
Rysiob pisze:Generalnie z nju jestem zadowolony. Dotąd miałem ofertę z rachunkiem, ale od dziś jestem w ofercie prepaid. Ustawiono mi ważność połączeń wychodzących do 31.12.2014 r., więc doładowałem numer za 5 zł, żeby móc korzystać z telefonu. Ku mojemu zaskoczeniu, termin ważności wychodzących pozostał bez zmian. Czy to normalne zachowanie w ich systemie?
Okazuje się ze to u nich normalne . Dla mnie to dziadostwo te całe nju mobile. Obiecują ze każde doładowanie przedłuża ważność konta o te pól roku a mi tez nie przedłużyło na numerze przeniesionym do nich. Z tego co przeczytałem to ludzie tak tez maja. Na początek ma sie konto na wychodzące na dwadzieścia kilka dni. I żadne doładowanie nie wydłuży konta. Podobno jak minie te dwadzieścia kilka dni to konto sie wydłuży zabierając jednocześnie cały stan konta. Prawda to??

Druga sprawa to rejestracja numeru. Wszystko na to wskazuje ze po przeniesieniu do nich numeru numer nie jest zarejestrowany. No to logujemy się na swoje konto, jest zakładka zarejestruj i co?? Chyba od początku działalności tego nju to nie działa bo znalazłem opis tego problemu w sieci sprzed roku gdzie tłumaczono że to chwilowe problemy i zostanie to naprawione. Widać rok to dla informatyków Orange to za mało.
Panowie przenosiłam numer z orange(i mamy też) i przez pierwsze 4-5 dni też miałam podany termin(u mamy identyczna sytuacja) po czym nagle system zajarzył i wskoczyła mi ważność konta bezterminowa(a numer była doładowany w dniu przeniesienia kiedy pojawił się sygnał od nju),po prostu trzeba wykazać się cierpliwością.Ale zawsze można napisać pytanie czy też reklamację do boku nju w tej sprawie.Lub smsa z aktywacją usługi bezterminowo,i co ciekawe tez nie zadziała odrazu mimo otrzymanego smsa o włączeniu usługi, po prostu system nju/orange tak działa, z opóźnieniem.Dobra nowina jest jednak tak że jak będziesz dość regularnie doładowywać po np.5zł(co m-c) takich problemów z ważnością już nie ma.
 #764373  autor: myk6414
 21 lis 2014, 14:06
czy to normalne że nie przysyłają żadnego statusu przenoszenia numeru? Kwity podpisane u kuriera we wtorek, numer techniczny od wtorku aktywny, zamówienie na ich stronie zamknięte. numer ma być 25/11 w nju ale żadnych informacji nie podają, czy play zgodził się na wydanie numeru czy nie... zero informacji.
 #764377  autor: Pawrzes
 21 lis 2014, 14:27
Brak informacji bo dopiero 24-11 wyślą do Play wniosek aby ten po północy dnia następnego oddał numer...

Moja siostra przenosi właśnie numer z T-Mobile na kartę do nju z rachunkiem, ma termin przeniesienia ustalony na 24-11.

Pozdrawiam
 #764666  autor: Emsi
 22 lis 2014, 23:26
zwariowany.kurczak pisze:Nju stało się bardzo drogie.. za bez limit rozmów/sms + 0,5GB płace 11zł... Bo chyba większość z Was ma i tak Internet i TV.... Oferta łączenia usług kuleje w Orange.
Gdzie tak masz za 11zł?
 #764793  autor: Zeref
 23 lis 2014, 19:16
Mam od kilku dni drugi numer w prepaid Nju Mobile (starter) bo mam telefon dualsim, i póki co śmiga dobrze. Piszecie że są problemy z doładowaniem, tzn że nie przedłuża wam bezterminowo - dam znać gdy wykonam pierwsze doładowanie. Jestem w Nju Mobile bo nic lepszego na kartę co do moich potrzeb już po prostu nie ma. Płacę wtedy, kiedy dzwonie :) A gdy nie dzwonie, nie płace. A że u mnie różnie bywa i tylko "czasem" potrzebuje rozmawiania, a ważność konta jest bezterminowa, to wygląda to pięknie. Zobaczymy jak będzie w praktyce.

Wybierz model komórki i porównaj wykonane za jej pomocą zdjęcie do innych modeli które zrobiły to samo zdjęcie !

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idT ... era3=30001
 #765447  autor: myk6414
 26 lis 2014, 16:51
może ktoś potwierzdzić, że nielimitowane LTE działa dopiero jak wykorzystamy pakiet internetu? Nie tak jak w Play że transmisja w LTE nie pomniejsza pakietu?
 #765489  autor: Niezgodna7
 26 lis 2014, 20:28
U mnie świeciło się, że środki ważne kilkadziesiąt dni, doładowałem 5zł, dzień poczekałem, i świeci się ,,bezterminowo".

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #766409  autor: Eryk42
 30 lis 2014, 16:26
Dzisiaj Nju wystawiło mi fakturę. Patrzę a tam kwota 39.01 zł. Identyczna sytuacja była miesiąc temu ale stwierdziłem, że o grosz nie będę pisał reklamacji. Miał ktoś podobny przypadek?
Co dziwne, według listy połączeń suma za miesiąc wynosi równo 39 zł. xD
Teraz jednak chyba jednak skorzystam z reklamacji.
 #767681  autor: Liquid
 04 gru 2014, 20:01
bartoszc pisze:mam pytanie dotyczace otrzymania od operatora karty SIM LTE. Jest mozliwosc uzyskania jej bezpłatnie. Mam podpisana umowę i nie zamierzam płacić za kartę SIM
Nie ma takiej możliwości. Zasłaniają się zapisem w regulaminie.
  • Strona 30 z 71
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 71
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 71