Uważajcie na przedłużenie umowy w PLAY to ciężka sprawa- cytat z facebooka rzecznika play marcina gruszki:
Od tego wzrostu to chyba tam u Was wszystkim woda sodowa do głowy uderzyła? Normalnie szok...w play jestem już chyba 4 lata i jestem jako pierwszy ze znanych mi przypadków gdzie NIE chcecie świadczyć usług klientowi Mianowicie 05.10.2014 złożyłem wypowiedzenie na abonament telefoniczny, następnego dnia pięknie zadzwoniliście z jakąś tam ofertą z telefonem którą zaakceptowałem no i już 09.10.2014 dostałem aneks do umowy z nowa słuchawka. Dalej działy już się tylko dziwne rzeczy. Co kilka dni ktoś od Was dzwonił z nową ofertą- czy tam nie można odznaczyć, że klient już ma nową umowę? Po 10 dniach od podpisania aneksu taryfa nie została zmieniona a dzwoniąc do Was tylko mnie zlewano i obecano mi telefon zwrotny za kilka h. Nigdy nikt nie oddzwonił. W dniu 27.10.2014 zrobiłem przez obsługę klienta zgłoszenie nr 90317715 o braku nowej taryfy no i nie wprowadzeniu w życie aneksu...zgłoszenie zamknął ktoś bez kontaktu ze mną kilka dni później. Kolejne zgłoszenie nr 90917442 zrobiłem 05.11.2014 które nie wiem w jakim punkcie utknęło bo...wczoraj o 9:05 dostałem smsa-a, że plan taryfowy play został zmieniony na Play na Karte 5zł. Jak to można się wk...od samego rana gdy nie można nigdzie zadzwonić?! SZOK!! Chcąc zadzwonić do Waszego cudownego biura musiałem uzupełnić konto... . Miałem nic nie robić, mówię nowy telefon w domu, umowa nie przedłużona olać ich. Po uzupełnieniu konta i ochłonięciu wchodzę na play 24 kolejne zdziwienie jak skasowaliście moje wszystkie zgłoszenia które robiłem...dzwonie do Was a konsultan z głupim śmiechem mówi, że pierwszy raz się z takim czymś spotkał i nie wie co zrobić. Miał zrobić kolejne zgłoszenie i obiecał ze ktoś do mnie zadzwoni do godziny 18 no i cisza do dziś. Przykro mi, że tak traktujecie klientów. Poświęce swój czas i przeanalizuje umowę z Wami bo w końcu trzeba ją rozwiązać skoro nie potraficie jej przedłużyć. Konkurencja na 100% weźmie mnie z otwartymi rękoma a za rok koleje 6 osób z mojej rodziny.
Nr zgłoszeń są właściwe więc można to sprawdzić u operatora jakby ktoś nie wierzył, bo ja mam wrażenie że operator chyba cofnął się do czasów komuny. Pozdrawiam.
Od tego wzrostu to chyba tam u Was wszystkim woda sodowa do głowy uderzyła? Normalnie szok...w play jestem już chyba 4 lata i jestem jako pierwszy ze znanych mi przypadków gdzie NIE chcecie świadczyć usług klientowi Mianowicie 05.10.2014 złożyłem wypowiedzenie na abonament telefoniczny, następnego dnia pięknie zadzwoniliście z jakąś tam ofertą z telefonem którą zaakceptowałem no i już 09.10.2014 dostałem aneks do umowy z nowa słuchawka. Dalej działy już się tylko dziwne rzeczy. Co kilka dni ktoś od Was dzwonił z nową ofertą- czy tam nie można odznaczyć, że klient już ma nową umowę? Po 10 dniach od podpisania aneksu taryfa nie została zmieniona a dzwoniąc do Was tylko mnie zlewano i obecano mi telefon zwrotny za kilka h. Nigdy nikt nie oddzwonił. W dniu 27.10.2014 zrobiłem przez obsługę klienta zgłoszenie nr 90317715 o braku nowej taryfy no i nie wprowadzeniu w życie aneksu...zgłoszenie zamknął ktoś bez kontaktu ze mną kilka dni później. Kolejne zgłoszenie nr 90917442 zrobiłem 05.11.2014 które nie wiem w jakim punkcie utknęło bo...wczoraj o 9:05 dostałem smsa-a, że plan taryfowy play został zmieniony na Play na Karte 5zł. Jak to można się wk...od samego rana gdy nie można nigdzie zadzwonić?! SZOK!! Chcąc zadzwonić do Waszego cudownego biura musiałem uzupełnić konto... . Miałem nic nie robić, mówię nowy telefon w domu, umowa nie przedłużona olać ich. Po uzupełnieniu konta i ochłonięciu wchodzę na play 24 kolejne zdziwienie jak skasowaliście moje wszystkie zgłoszenia które robiłem...dzwonie do Was a konsultan z głupim śmiechem mówi, że pierwszy raz się z takim czymś spotkał i nie wie co zrobić. Miał zrobić kolejne zgłoszenie i obiecał ze ktoś do mnie zadzwoni do godziny 18 no i cisza do dziś. Przykro mi, że tak traktujecie klientów. Poświęce swój czas i przeanalizuje umowę z Wami bo w końcu trzeba ją rozwiązać skoro nie potraficie jej przedłużyć. Konkurencja na 100% weźmie mnie z otwartymi rękoma a za rok koleje 6 osób z mojej rodziny.
Nr zgłoszeń są właściwe więc można to sprawdzić u operatora jakby ktoś nie wierzył, bo ja mam wrażenie że operator chyba cofnął się do czasów komuny. Pozdrawiam.