DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 232 z 241
  • 1
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 241

 #746525  autor: matkon
 05 wrz 2014, 18:46
@divhashmorex mam aktualizacje tylko przez wifi. Wyłączone synchronizacje i inne duperele oferowane przez google w nexusie. Mimo to telefon nawet będąc pod wifi co jakiś czas szefa kilobajty - nie mam pojęcia co może mi tak pobierać transfer. Tych 110mb nie ma co reklamować. Pisałem już do boku ws. tych uciekających bajtów - dostałem świetną radę: Proszę wyłączyć internet to nie będzie pobierać. :) Wykupilem pakiet by z niego nie korzystać - taka logika ludków z play.


@marcinek243 nie sądzę, że w takiej jakości poszło domyślnie.

 #746547  autor: Blank
 05 wrz 2014, 20:10
matkon,
No tak. Mimo wszystko reklamuj te 110 MB. Jak powiedzą, że jednak poszły, to zapytaj z jakimi serwerami się łączy. Będziesz dzięki temu wiedzieć, która aplikacja zżera ci transfer.
Co do niekompetencji, to fakt. Aczkolwiek muszę z przykrością przyznać, że już nie twierdzę, że w Play i Orange jest najgorzej. Teraz obsługa klienta WSZĘDZIE to dno. W orange najgorzej, ale w pozostałych sieciach jest porównywalnie jak w Play.
Niestety.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #751018  autor: lunatik
 23 wrz 2014, 18:20
Witam
US pragnie się ze mną skontaktować w sprawie PIT'a za 2012 rok. Skorzystalem wtedy z ulgi na internet (korzystalem wtedy z play online). Aktualnie nie jestem urzytkownikiem play.
Czy istnieje możliwość uzyskania faktur zacten okres?

 #759199  autor: forum_tg
 29 paź 2014, 18:40
Jakim kodem uruchomić ofertę "Play na Kartę- Rok Ważności Konta"
kiedyś było to tutaj napisane:
http://www.play.pl/pomoc/uslugi/kody/karta/

 #759228  autor: Ruben
 29 paź 2014, 19:58
tomektg, jeżeli się nic nie zmieniło, to powinny być takie kody:

*163*2# – aktywacja taryfy Play na Kartę Rok Ważności Konta (Zawsze 1 rok ważności konta po każdym doładowaniu)
Włączając tę taryfę możesz też wybrać bonusy jakie będziesz otrzymywać po doładowaniu:
- Rozmowy w Play - wybierz kod *163*4# i zatwierdź zieloną słuchawką. Po każdym doładowaniu otrzymujesz darmowe połączenia do Play. 5zł to 5 dni, 10-20zł to 20dni, 30-49zł to 30dni, 50zł to 50dni darmowych rozmów do Play.
- SMS - wybierz kod *163*3# i zatwierdź zieloną słuchawką. Po doładowaniu otrzymujesz pakiet SMS do wszystkich.

 #759734  autor: matkon
 31 paź 2014, 11:28
@Play4U

Proszę o pomoc, bo to co wyrabiacie przechodzi wszelkie pojęcie.

Zaczęło się dwa dni temu od połączeń z 790 500 500, które pozwalały mi przez minutę słuchać muzyczki. Za 5 razem o dziwo, gdy odebrałem odezwała się konsultantka. Podziękowałem ze ofertę i przekazałem informację, że nie tak się powinno traktować klientów ładując ich tym śmiesznym dialerem. Pani przeprosiła, choć to nie jej wina i powiedziała, że sprawę przekaże.

Godzinę po rozmowie znowu połączenia. Na drugi dzień to samo i tym samym zgłoszenie nr 90574081. Niestety już nie tak miło z mojej strony, ale w efekcie dostaję potwierdzenie, że zmiany dotyczące zastrzeżeń marketingowych zostały przyjęte.

Tylko co mi po tym skoro wczoraj znowu i dzisiaj już trzykrotnie notorycznie męczycie mnie telefonami. Kolejne zgłoszenie dzisiaj nr 90607478 i ponownie muszę żądać, że nie chcę mieć do czynienia z Waszym BOK-iem, sprzedażą, marketningiem itd.

Telefon co chwilę daje znać, że ktoś znowu próbował (Call Filter daje radę), tak więc nadal macie gdzieś klientów i jego prośby a potem dość stanowcze uwagi.

Czy naprawdę trzeba Was straszyć urzędami lub odejściem (chociaż tu wiem, że się nie przejmiecie) żebyście wysłuchali klienta?

Na tę chwilę jestem blisko odejścia, trzyma mnie wyłącznie kasa na pre-paidzie, której nie chce spieniężać. Liczę jednak, że Play4U coś jednak załatwi.

Pozdrawiam

 #759741  autor: bolek2004
 31 paź 2014, 11:56
Udaj się z tym problemem na forum play do działu pomocy bo tutaj już play4you nie zaglądają.

 #759746  autor: tricki
 31 paź 2014, 12:33
Czy ktoś z forumowiczów może przedstawić szczegóły oferty Specjalna Formuła Komfort dla Firm? Słyszałem o niej ale niestety nie mam wglądu w regulamin i cennik. Jak oceniacie tę ofertę?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #760314  autor: rufus295
 03 lis 2014, 20:36
Witam. Mam takie do Was pytanie.
Mam taryfę Play na kartę i uruchomiony pakiet''zbieraj bonusy'', za doładowanie od 90zł wpada dodatkowo 50zł. I teraz: czy jak doładuje przez FB 100zł to wpadnie mi dodatkowo 15% z FB i to 50zł, czy tylko 15zł?

 #760377  autor: darkangel
 04 lis 2014, 03:51
rufus295, 50zł + 15% z doładowania 100zł, czyli w sumie 75zł wpadnie Ci na konto promocyjne.

 #760383  autor: rufus295
 04 lis 2014, 05:14
darkangel pisze:rufus295, 50zł + 15% z doładowania 100zł, czyli w sumie 75zł wpadnie Ci na konto promocyjne.
Znaczy chodziło o 65 zł rozumię :wink: ? Czyli dobrze jest :D

 #760384  autor: darkangel
 04 lis 2014, 05:17
Tak o 65zł, wybacz to już ta godzina robi swoje :)
 #766569  autor: matkon
 01 gru 2014, 07:57
Witam,

Proszę Was o pomoc, zwłaszcza osoby, które walczyły z nieuczciwością tego operatora.

Oto mój problem http://forumplay.pl/showthread.php/2124 ... BCyte-dane

Trochę się tego już uzbierało - będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś przebrnie i da znać co robić w takiej sytuacji. Pozostaje już mi tylko UKE?
 #768610  autor: wibra
 07 gru 2014, 22:33
Posiadam obecnie do 14 grudnia neostrade.Jestem mocno zainteresowany tą nową ofertą od 4 grudnia inetrnetem z Paly no limit za 45zł/m-c.Powiedzcie mi czy opłaca sie rezygnowac z neostrady i wziąć z playa,jak z zasiegie m play.Musze zmienic router oraz kupic modem LTE.Chce n a testy wziąć te karty za free 250MB max.3szt ale nie mam ani routera ani modemu.Co radzicie?
 #768612  autor: darkangel
 07 gru 2014, 22:36
Kupować tylko do testów to mało opłacalne, nie masz od kogoś pożyczyć na godzinkę :)?, za jakieś piwko :).

Pozatym jak masz Neo do 14 grudnia, to wypowiedzenie musi być i tak miesiąc wcześniej złożone, pewnie Ci wtedy przedłużą na czas nieokreślony i zapłacisz za jeden miesiąc dużo większą stawke, bo już nie promocyjną.
 #768921  autor: v1ncent
 09 gru 2014, 13:43
Witam
Zamówiłem kartę sim do telefonu z Play i teraz proszę mu powiedzieć jak mam włączyć darmowy lte?
Jest to sim prepay
 #780576  autor: forum_tg
 26 sty 2015, 20:49
witam, czy wam także w Play 24 zniknęła możliwość uruchamiania pakietów internetowych dotyczących terytorium Polski? u mnie od kilku dni jest tylko możliwość uruchomienia pakietów do wykorzystywania na terenie UE

Obrazek

dot. taryfy: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci
 #780588  autor: bolek2004
 26 sty 2015, 21:38
Tak zniknęła. Już pisane jest o tym na kilku forach od kilku dni co najmniej. Samo zniknięcie nie oznacza że pakietów nie da się aktywować. Można to zrobić pod *111# albo bezpośrednio kodami:
25 MB aktywacja - *111*212*1#
100 MB aktywacja- *111*213*1#
200MB aktywacja - *111*214*1#
500MB aktywacja - *111*215*1#
1gb aktywacja- *111*216*1#

EDIT
U mnie pakiety wróciły do play24. Taryfa play fresh darmowe rozmowy i smsy w play
 #780786  autor: forum_tg
 27 sty 2015, 21:21
Ja złożyłem reklamacje, bo był to błąd techniczny. Reklamacja uznana, także wróciły u mnie też usługi w play24
  • Strona 232 z 241
  • 1
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 241
  • 1
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 241