Chodzi o to,że jak mi Pani powiedziała system nie wyślę duplikatu jak mu nie wklepie PUK w odpowiednie okienko. Numer oryginalnie był z Virgin poźniej numer przeniosłem do Lycamobile ,aby za kilka tygodni przenieść spowrotem do Virgin. Konsultantka widzi dane z przenoszenia numeru, widzi mail na który ten numer był zarejestrowany przed przeniesieniem do Lyca,ale jak mówi nie może nic zrobić bo nie ma PUK,który musi wpisać w jakieś tam okienko,żeby system pozwolił na duplikat.
Dodano: 2014-10-02, 14:25
Idąc tropem użytkownika Esmi zadzwoniłem kolejne dwa razy . Kolejna kobieta i nic z tego. Kolejny telefon rozmowa z konsultantem i sprawa załatwiona w "drodze wyjątku" jak powiedział
. Wychodzi na to ,że w Virgin z chłopem się lepiej dogadać
Wniosek z tego taki,że gdy potrzebujesz duplikat nie koniecznie potrzebujesz PUK. Dzięki Esmi. Temat do zamknięcia.