DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #753244  autor: krzyniu29
 02 paź 2014, 13:01
Witam. Dopadła mnie kuriozalna sytuacja.Mój numer nie jest zarejestrowany w Virgin klub także nie mam dostępu do zarządzania kartą online. Na wakacjach w Hiszpanii zgubiłem swoją zarejestrowaną w ich systemie kartę sim Virgin mobile z moim numerem. Zadzwoniłem do CMOK z prośbą o duplikat karty sim. Poproszono mnie o PUK do tej karty. Niestety takiego nie posiadam (gdzieś przesiałem ten plastik po wyłamaniu karty). Pani z CMOK poinformowała mnie ,że bez PUK nie dostanę duplikatu. Pytam dlaczego? Mówię,że karta jest zarejestrowana, przeniesiona od innego operatora także jest ok. Przecież na jakiejś podstawie numer został przeniesiony od innego opa. Pani się uparła. Więc zapytałem wprost "Czy chce mi Pani powiedzieć,że jedyną opcją zachowania mojego numeru telefonu w tym momencie jest zmiana operatora bo dane do przeniesienia Virgin mobile ma? " Padła odpowiedź od konsultantki" Wychodzi na to,że mamy kuriozum i jedynym sposobem na zachowanie numeru jest ODEJŚCIE do INNEGO OPERATORA". Na koniec sama powiedziała,że nie wierzy,że takie coś musiała powiedzieć,ale jest to jedyna opcja. Także konsultant Virgin nie chce mi dać duplikatu i wysyła mnie do innego opa. Świetnie !!!
Ostatnio zmieniony 11 lis 2014, 13:16 przez krzyniu29, łącznie zmieniany 1 raz.

 #753258  autor: Emsi
 02 paź 2014, 13:59
Coś nie tak, zadzwoń jeszcze raz, może trafisz na jakiegoś normalnego konsultanta. Skoro numer jest zarejestrowany, to powinni Ci wydać duplikat na podstawie danych osobowych przypisanych do numeru. Jeżeli nie są w stanie na tej podstawie zweryfikować, to oznacza, że numer nie jest zarejestrowany i nie przeniesiesz go do innej sieci.

 #753261  autor: krzyniu29
 02 paź 2014, 14:06
Chodzi o to,że jak mi Pani powiedziała system nie wyślę duplikatu jak mu nie wklepie PUK w odpowiednie okienko. Numer oryginalnie był z Virgin poźniej numer przeniosłem do Lycamobile ,aby za kilka tygodni przenieść spowrotem do Virgin. Konsultantka widzi dane z przenoszenia numeru, widzi mail na który ten numer był zarejestrowany przed przeniesieniem do Lyca,ale jak mówi nie może nic zrobić bo nie ma PUK,który musi wpisać w jakieś tam okienko,żeby system pozwolił na duplikat.

Dodano: 2014-10-02, 14:25
Idąc tropem użytkownika Esmi zadzwoniłem kolejne dwa razy . Kolejna kobieta i nic z tego. Kolejny telefon rozmowa z konsultantem i sprawa załatwiona w "drodze wyjątku" jak powiedział :). Wychodzi na to ,że w Virgin z chłopem się lepiej dogadać :) Wniosek z tego taki,że gdy potrzebujesz duplikat nie koniecznie potrzebujesz PUK. Dzięki Esmi. Temat do zamknięcia.

 #753276  autor: Emsi
 02 paź 2014, 14:57
Nie ma za co. Z tego co pamiętam, to miałem podobną sytuację. Z tym, że ja miałem konto w Klubie Virgin (bez uczestnictwa w konkursach i bez zezwolenia na przetwarzanie danych). Dzwoniłem o przypomnienie kodu PUK i po zweryfikowaniu danych, stanu konta etc. podał mi gość kod PUK. A tak notabene, dziewice na ogół są niechętne. ;)

 #753283  autor: Blank
 02 paź 2014, 15:44
krzyniu29,

Trochę głupota, bo tak jak Emsi pisze, puk bez problemu dostaniesz.
Trzeba było się rozłączyć i zadzwonić ponownie, prosząc o... podanie PUK. Numer ten zostałby podany na podstawie danych identyfikacyjnych.
W tej samej rozmowie mógłbyś zamówić duplikat karty (a najlepsze jest to, że na 99,99% pojawiłaby się formułka, że w celu weryfikacji uprawnień, proszę podać kod PUK xD) :)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #753389  autor: kaspeed
 02 paź 2014, 23:01
Ja miałem coś jeszcze lepszego.Zgubione 2 karty sim numer zamówienia 10i 11 jak wystartowali.Czyli pełny wypas pełno fajnych nr do wyboru to i bliźniaki wybrałem.Przysłali kurierem w Duzęj czerwonej kopercie:) List gratulacyjny itd ok po roku zamowiłem micro sim ok przyszły a ja dalej używałem standardowych org sim.Po jakimś czasie micro simki 2szt wraz z ramkami zgubiłem przy przeprowadzcce.( njie miałem ich danych nr sim puk etc...) Zostały 2 pierwotne simki....No i co się stało:)?? obie równiez mi gdzieś się zapodały.Konta doładowane po 100zł i kart niema. No to telefon do CMOK by wyrobić duplikat simki miały konto na Virgin Klubie bez dowodu ale nr pesel...Ok konsultantka że nie da rady itd miała zresetować system by mi w klubie system przepuscił wymianę...Zamów duplikat...No i dwa tyg i nic...Dzwonię do nich znowu śpiewki w stylu że nie mogą nic zrobić itd...W końcu napisałem meila do CMOK.Opisując całą sytuację co się dzieje że bardzo zależy mi na duplikatach itd..No i poinformowałem że to 1 karty które były przy ich starcie a więc stały klient:)Odpisał mi bardzo życzliwy konsultant płci męskiej iż zapoznał się ze sprawą i w dniu takim i takim wyśle pocztą duplikaty ww numerów.No to byłem w szoku bo 5 konsultantów robiło różne cuda niewidy i kuku kart nie dostałem...Był słowny w ciągu następnych kilku dni przyszedł polecony z 2 kartami sim.+ bonus na jednej z ramek obok napisanego numeru telefonu miałem serduszko narysowane:) i dopisek że ( imię konultantki która mnie 1razem odprawiła z kwitkiem) przepraszam pana karola i rysunek serduszka :D Całkiem ciekawa sprawa :p czyli musieli znać sprawę dokładnie że takie coś:D w sumie zabawne ale mi nie było do śmiechu...


Od razu po tej przygodzie nie patrząc na dane w Klubie Virgin dokonałem rejestracji ww numerów z pomocą karty rejestracyjnej.

 #753897  autor: lee
 05 paź 2014, 12:10
Ja nie pamietam pukow i prosze o inne pytanie o dane czy pesel.

Edit

Jak bedziesz mial problem dalej to uzyj aplikacji na androida lub ios jest tam opcja zamow sim.
Nie wiem czy trzeba to jakos zatwierdzic kodem z sms cy cus trzeba by sprawdzic.

 #753931  autor: kaspeed
 05 paź 2014, 14:39
No akurat u mnie to nie przeszło:) u mnie system zablokował wymianę...Bo nie były aktywowane te nowe simki które też zgubiłem

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #755164  autor: xander21
 10 paź 2014, 19:05
Ja ostatnio wymieniałem sim na microsim to pytali sie o PUK lub PEŁNE DANE REJESTRACYJNE. Miałem do wyboru.

 #755177  autor: JacekK
 10 paź 2014, 20:03
Jeśli dobrze pamiętam w przypadku Virgin Mobile przeniesienie do nich numeru nie jest równoznaczne z zarejestrowaniem numeru. Wydaje mi się, że numer nie jest zarejestrowany, a skoro tak, to i z przeniesieniem numeru do innej sieci byłby problem.

Kod PUK warto pilnować. Gdybym ja znalazł taki plastik, mógłbym robić z numerem/kontem co tylko bym sobie wymarzył ;)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.

 #755188  autor: adik
 10 paź 2014, 20:39
mvno-gsm_pl to ci się wydaje,numer jest zarejestrowany przy przeniesieniu.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769