DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 27 z 71
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 71

 #751513  autor: lakers67
 25 wrz 2014, 14:57
malinka1978 pisze:lakers gdy aktywowalam pakiet poprzez strone to po paru sekundach przychodzil sms zwrotny o uruchomieniu pakietu, a gdy poprzez sms urochamialam wpisujac AKT to czekalam do doby niestety. nie wiem z czym to jest zwiazane
Bardzo ciekawa sprawa. SMS wysłałem tak jak pisałem post wyżej. Niestety, usługa nie aktywowała się :(. Raport dostarczenia doszedł 9gr zaliczone za sms a pakiet internetowy musiałem dzisiaj rano aktywować przez ich stronę niestety.
Nie lubię takich akcji mam nadzieje, że to jakieś chwilowe problemy z NJU.
Może problem leży w formacie wiadomości nie AKT 350 tylko AKT350 ?. Sam już nie wiem.

pzdr.
lakers67

 #751802  autor: marcin2468
 26 wrz 2014, 15:04
Ja również mam problem z aktywowaniem pakietu 350 mb. Jestem w nju na kartę, dokładniej miesio.
Gdy próbuje:
1. "wpisz w telefonie krótki kod *127*53# i potwierdź przyciskiem "zadzwoń"" dostaję komunikat "serwis chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować później."
2. "wyślij SMS-a o treści INTERNET pod numer 602 (opłata jak za SMS-a do nju mobile)" dostaję sms a "Niepoprawna treść smsa. Sprawdź komendę i wyślij ponownie..."
3. "zaloguj się na stronie www.njumobile.pl/mojekonto i wybierz "usługi"" . W zakładce usługi nie mam nic o pakietach danych. W zakładce moje konto gdy wybieram dodatkowe pakiety danych w kraju dostaję komunikat "Brak usług spełniających warunki."

I tak w kółko. Miał ktoś podobny problem, czy znowu pisać do obsługi i czekać na litość z ich strony że odpiszą.

 #751845  autor: delKichote
 26 wrz 2014, 18:22
marcin2468 pisze:W zakładce usługi nie mam nic o pakietach danych.
Hmm, a u mnie w "moje konto" - "usługi":
"pakiet internet

Pakiet internet to pakiet 350MB do korzystania z internetu w telefonie.
usługa nieaktywna
aktywuj"

Nie próbowałem aktywować bo nie używam, ale ten tekst to raczej więcej niż nic o pakietach internetowych...

 #752231  autor: mytnik
 28 wrz 2014, 12:43
Czy kurier z umową do nju z rachunkiem dzwoni przed przyjazdem czy wpada z zaskoczenia?

 #752371  autor: macc
 28 wrz 2014, 19:25
do mnie dzwonił ,że jest przesyłka z nju z 5-6 godzin przed przyjściem.

 #752381  autor: pumpkin_bomb
 28 wrz 2014, 20:34
Do mnie zadzwonił jak był prawie pod moim domem.

 #752414  autor: Eryk42
 28 wrz 2014, 22:34
Do mnie dzwonił 3 godz przed dostarczeniem z zapytaniem czy mam ksero dowodu osobistego bo jest wymagane. Nigdzie na stronie takie info nie widniało ale w jego dokumentach widniała informacja, że taki dokument musi otrzymać.

 #752421  autor: bobiwr
 28 wrz 2014, 22:51
Eryk42 pisze:Do mnie dzwonił 3 godz przed dostarczeniem z zapytaniem czy mam ksero dowodu osobistego bo jest wymagane. Nigdzie na stronie takie info nie widniało ale w jego dokumentach widniała informacja, że taki dokument musi otrzymać.
Pytałem "CHAT'a" Nju: Czy potrzeba przygotować ksero dowodu? ODP.: Nie - jedynie wymagane jest okazanie dowodu kurierowi. I tak tez było. (Umowa z rachunkiem. Kurier był w ubiegły piątek.)

 #752425  autor: Eryk42
 28 wrz 2014, 22:59
Zapomniałem dodać, że to było w styczniu :wink:

 #752475  autor: ahmed
 29 wrz 2014, 09:09
założyłem konto na stronie nju na numer tymczasowy i ustawiłem usługi. Czy po zastąpieniu numeru tymczasowego numerem docelowym (przenoszonym z innej sieci) będzie to konto przypisane do numeru docelowego (jaki numer wpisywać jako login: tymczasowy czy docelowy)...czy od nowa trzeba założyć konto ?

 #752483  autor: bobiwr
 29 wrz 2014, 09:35
ahmed pisze:założyłem konto na stronie nju na numer tymczasowy i ustawiłem usługi. Czy po zastąpieniu numeru tymczasowego numerem docelowym (przenoszonym z innej sieci) będzie to konto przypisane do numeru docelowego (jaki numer wpisywać jako login: tymczasowy czy docelowy)...czy od nowa trzeba założyć konto ?
Jestem w tym samym punkcie i mam te same dylematy... System nie pozwolił założyć konta na numer docelowy... Więc tez założyłem na tymczasowy. Nie wiem czy to przypadek ale ustawił mi się okres rozliczeniowy tak, że inicjacja karty była w ostatnim dniu. Od nowego wskoczyło ustawione 19 zł do komórkowych. "System pisze" że to 19 zł na miesiąc. Czyli od 01.10.14 licznik się wyzeruje? Czy pojęcie "miesiąc" to tak na prawdę okres rozliczeniowy? Jak zachowają się liczniki 11.11.2014 - kiedy to spodziewam się uwolnienia numeru docelowego przez T-M?

 #752486  autor: ahmed
 29 wrz 2014, 09:52
ja aktywowałem karty 25.09, aktywowałem nju buzz, okres ustawiło 29.xx-28.xx - od 25 do 28 miałem stary okres i naliczyło niewielkie opłaty - czekam na faktury, a wczoraj w ost. dniu cyklu aktywowałem już do komórkowych lub jeden za wszystko. Mam wszystko ustawione tylko czekam na przeniesienie (ok. 1.X) i zobaczymy co wtedy z usługami i kontami.
mam 4 numery więc trochę roboty będzie jak się dezaktywują.
Zasięg mam lepszy niż w TM, nie muszę wychodzić na balkon jak kiedyś w Orange, może poprawili nadajniki.

 #752489  autor: mikkel
 29 wrz 2014, 10:08
ahmed pisze:czy od nowa trzeba założyć konto ?
Nie. Zmienia się Wam login do konta i tyle. Wszystko pozostaje. Tylko taryfa zmienia się na właściwą.

 #752578  autor: pumpkin_bomb
 29 wrz 2014, 15:16
Dzisiaj dostałem smsa o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o przeniesienia numer, ale z planowaną datą 1 listopada 2014. To jakieś ich zabezpieczenie i numer zostanie przeniesiony wcześniej?

 #752746  autor: Marjo
 30 wrz 2014, 09:53
Po ponad roku pierwszy poważny zgrzyt.
4 września zleciłem zmianę okresu rozliczeniowego na zaczynający się każdego 23 miesiąca. 15 września wyłączyłem usługę do komórkowych i zleciłem wlączenie jeden na wszystko. Domyślnie miała się włączyć od kolejnego okresu rozliczeniowego.
Okres rozliczeniowy zmieniony a usługa jeden na wszystko nadal nie działa.
Infolinia twierdzi że system sobie z tym nie poradził i oni nie mogą nic z tym zrobić.
Teraz najlepsze, powiedzieli że na 90% usługa zostanie urochomiona z kolejnym okresem rozliczeniowym.
Dla mnie jest to jawne walenie w wuja,

 #753230  autor: ahmed
 02 paź 2014, 11:51
Przeniesienie 4 numerów od dnia wpisania danych do systemu do zastąpienia docelowymi trwało 7 dni kalendarzowych.
Na maile odpowiadają w ciągu 1 dnia, a jak napisałem PILNE, po 2 godzinach odpisali.
Konsultant pod 690610610 - 24h/dobę.
Okres mam ten sam dla wszystkich, usługi włączyłem od razu.
Na razie żadnych problemów.
Pożegnałem TM z ich chorymi taryfami za 90zł z 1GB netu i chorymi cenami telefonów i umowami na 24 m-ce (dziękuję TM za 5zł podwyżki i możliwość wypowiedzenia umów)
W mediamarkt - wietrzenie magazynów :D

 #753231  autor: macc
 02 paź 2014, 11:57
ahmed pisze:Przeniesienie 4 numerów od dnia wpisania danych do systemu do zastąpienia docelowymi trwało 7 dni kalendarzowych.
Na maile odpowiadają w ciągu 1 dnia, a jak napisałem PILNE, po 2 godzinach odpisali.
Konsultant pod 690610610 - 24h/dobę.
Okres mam ten sam dla wszystkich, usługi włączyłem od razu.
Na razie żadnych problemów.
Pożegnałem TM z ich chorymi taryfami za 90zł z 1GB netu i chorymi cenami telefonów i umowami na 24 m-ce (dziękuję TM za 5zł podwyżki i możliwość wypowiedzenia umów)
W mediamarkt - wietrzenie magazynów :D
no i gra gitara.u mnie rowniez 30.10.14 nastepny numer w nju

 #753236  autor: pumpkin_bomb
 02 paź 2014, 12:36
ahmed pisze:Przeniesienie 4 numerów od dnia wpisania danych do systemu do zastąpienia docelowymi trwało 7 dni kalendarzowych.
Liczysz od aktywacji karty czy od założenia konta na stronie nju mobile? U mnie mija tydzień od aktywacji karty i nadal plan tymczasowy.

 #753354  autor: adik
 02 paź 2014, 20:24
A ile trwa przejście z nju na kartę na nju buzz i czy to wszystko można zrobić przez ich stronę internetową.
Pisałem do nich zarówno do przez stronę,odpowiedź po 2 dniach,przez facebook do obsługi odpowiedzi dalej nie ma,jeśli chodzi o kontakt z klientem to jest naprawdę marny.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769

 #753365  autor: delKichote
 02 paź 2014, 21:19
adik pisze:jeśli chodzi o kontakt z klientem to jest naprawdę marny.
Nic za darmo :P. Są najtańsi, na czymś muszą ciąć koszty.
Btw, ten kontakt emailowy faktycznie kuleje, ale to być może jest związane z tym, że jesteś na karcie - abonamentowi być może mają lepiej (?)...
Lepiej poczekać na wyskoczenie okna rozmowy z konsultantem na ich stronie, albo dzwonić...

Sprawdziłem przed chwilą, "chat" z konsultantem działa - i to o tej porze! (Okno "chat"-u wyskoczyło po chwili bytności na stronie http://www.njumobile.pl/oferta )
  • Strona 27 z 71
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 71
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 71