DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 26 z 71
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 71

 #749208  autor: ahmed
 16 wrz 2014, 07:10
piotras pisze:
bolek2004 pisze:W nju wyjdzie taniej bo masz te limity na komórki/stacjonarne/sms/internet, w redbull jeśli weźmiesz usługę z smsami to niezależnie czy wypiszesz dużo czy mało rachunek będzie ten sam, natomiast w nju może być mniej.
Jeśli wykorzystasz 205MB to już masz te 39zł więc taniej raczej nie będzie. Promocja jest tak skonstruowana żeby co miesiąc płacić te 39zł.
to prawda, ale jeden numer u mnie dzwoni, bz netu, kilka sms-ów, parę groszy taniej, reszta faktycznie, zastanawiam się więc nad rbm, czy usługę 2x net włączasz ręcznie co m-c i czy możesz to zrobić kilka razy w cyklu za 10zł x X ?
 #749211  autor: macc
 16 wrz 2014, 07:36
bolek2004 pisze:
2. Co do blokad sms premium w nju. Jest tam usługa "blokada dostępu do serwisów premium"
Czy jeśli ją zaznaczę to już wszystkie usługi premium będą zablokowane czy lepiej blokować oddzielnie jeszcze te usługi premium MMS MO/MT i SMS MO/MT, czy ta jedna blokada do usług premium blokuje wszystko?
Do tej pory zaznaczałem wszystkie blokady.
SMS MT - Short Messaging Service Mobile Terminated, tj. wiadomość SMS, wysyłana do użytkownika na podstawie złożonego przez niego zamówienia usługi, zawierająca zamówioną treść, przy czym za otrzymanie takiej wiadomości użytkownik obciążany jest opłatą zgodnie z cennikiem dla danego numeru serwisu, z którego wysyłane są SMS/MMS MT;

SMS MO (skrót od ang. Mobile Originated SMS); sformułowanie stosowane w opisach tzw. modeli ruchowych projektów SMSowych, m.in. w mobile marketingu. Pojęcie to oznacza SMS, który wysłany jest z telefonu abonenta.

Premium Rate SMS - SMSy o podwyższonej taryfie

Nie rozumiem również tych niektórych blokad w nju.Zaznaczyłem wszystko i mam spokój.


dodam tą informację również tutaj:

[center]
nju mobile - nowa usługa "jeden na wszystko"[/center]


[center]Dla Klientów nju mobile z rachunkiem dostępna jest nowa usługa jeden na wszystko obniżająca koszt nielimitowanych usług.

Po aktywacja usługi jeden na wszystko klienci za nielimitowane połączenia krajowe do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, krajowe nielimitowane SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz za nielimitowany transfer danych do 2 GB zapłacą nie więcej niż 39 zł. W przypadku niekorzystania z usług minimalna kwota faktury, to 9 zł

Usługę uruchamia SMS o treści AKT, wysłany pod numer 80144. Usługa jeden na wszystko wyklucza się z usługą do komórkowych za 19 zł oraz więcej internetu.
[/center]

 #749218  autor: piotras
 16 wrz 2014, 08:11
ahmed pisze:
piotras pisze: Jeśli wykorzystasz 205MB to już masz te 39zł więc taniej raczej nie będzie. Promocja jest tak skonstruowana żeby co miesiąc płacić te 39zł.
to prawda, ale jeden numer u mnie dzwoni, bz netu, kilka sms-ów, parę groszy taniej
No ale jak parę groszy taniej? Bez netu wyjdzie tak samo albo drożej niż przy limitach 19/komórkowe (lub 29/wszystkie), 9/sms. Ta promocja ma jedynie sens gdy się osiąga górny limit (39zł). Nie rozumiem zachwytów.

 #750764  autor: malinka1978
 22 wrz 2014, 17:57
A jak wyglada w NJU internet w tym za 39 zl? czy jak przekroczy sie 2GB to predkosc spada i nie placi sie nic? czy ponad 2GB jednak sioe placi?

 #750890  autor: Marjo
 23 wrz 2014, 08:54
Przekraszczasz 2GB i masz lejek. Nie płacisz nic więcej, chyba że potrzebujesz więcej to dokupujesz jeden z pakietów 350MB/5PLN lub 700MB/7PLN

 #750907  autor: ahmed
 23 wrz 2014, 10:03
ile trwa przenoszenie numeru do chwili przybycia kuriera (od statusu: trwa sprawdzanie danych do czasu potwierdzenia/wysyłki) ?

 #750920  autor: marzales
 23 wrz 2014, 11:10
Jak ktoś jeszcze nie aktywował nju mobile, a planuje to warto skorzystać z ich promocji.
na gruperze kupujemy kod za 0 zł i za to dostaniemy 50 zł na przejazdy taxówkami, ale tylko w Warszawie, uwaga.

tu macie linka: 8)
http://gruper.pl/e4u.php/1,ModPages/Pre ... BuZ0Jmdz0=

mam nadzieję, ze szybko mi prześlą :)
ahmed nie wiem, bo jako pierwszy numer zakładałam...

 #750961  autor: malinka1978
 23 wrz 2014, 14:10
Marjo dzieki:)

ahmed gdy ja przenosilam numer to trwalo to ok 5 dni ale zahaczylo o sobote i niedziele.

 #750962  autor: macc
 23 wrz 2014, 14:11
ahmed pisze:ile trwa przenoszenie numeru do chwili przybycia kuriera (od statusu: trwa sprawdzanie danych do czasu potwierdzenia/wysyłki) ?
koło 3-4 dni roboczych

 #750987  autor: Eryk42
 23 wrz 2014, 16:19
Mam włączoną usługę "do komórkowych za 19". Chciałbym skorzystać z usługi "jeden na wszystko". Warunkiem skorzystania jest wyłączenie usługi do komórkowych. Czy jeśli w tym miesiącu dezaktywuje usługę do komórkowych to czy będę miał możliwość aktywowania od następnego okresu rozliczeniowego już tej nowej usługi. Czy jednak będę musiał przeczekać jeden miesiąc na planie podstawowym z limitami 29/9/19 i dopiero na nim zlecić aktywację jeden na wszystko?
Pytanie głownie do tych co taką migrację już robili ;-)
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2014, 16:57 przez Eryk42, łącznie zmieniany 1 raz.

 #750990  autor: ahmed
 23 wrz 2014, 16:31
macc pisze:
ahmed pisze:ile trwa przenoszenie numeru do chwili przybycia kuriera (od statusu: trwa sprawdzanie danych do czasu potwierdzenia/wysyłki) ?
koło 3-4 dni roboczych


dzięki Malinka i macc alemoze ktoś bardziej opisowo.... :)
w niedzielę złożyłem zamówienie, dziś mail ze przygotowują umowę, załóżmy że kurier będzie pojutrze.....w mailu mam napisane że przyślą umowę z pełn.- pomijając czy potrwa to 4-5 dni czy dłużej (datę przeniesienia system ustalił na 1.X.2014), co jeśli podpiszę umowę i odeślę a oni nie przeniosą numeru ? Wypowiedzieć umowę, wyjaśniać ? Jak to u Was było, czy termin przeniesienia został dotrzymany, może ktoś te maile i smsy o statusie/statusach zamówienia rozpisać ? mam 4 numery więc trochę tego jest, dzięki z góry

 #751029  autor: Liquid
 23 wrz 2014, 18:58
Eryk42 pisze:Mam włączoną usługę "do komórkowych za 19". Chciałbym skorzystać z usługi "jeden na wszystko". Warunkiem skorzystania jest wyłączenie usługi do komórkowych. Czy jeśli w tym miesiącu dezaktywuje usługę do komórkowych to czy będę miał możliwość aktywowania od następnego okresu rozliczeniowego już tej nowej usługi. Czy jednak będę musiał przeczekać jeden miesiąc na planie podstawowym z limitami 29/9/19 i dopiero na nim zlecić aktywację jeden na wszystko?
Pytanie głownie do tych co taką migrację już robili ;-)
Spotkałem na stronie FB informację że zaraz po zleceniu dezaktywacji usługi "do komórkowych za 19 zł" zlecasz aktywację "jeden na wszystko". Z początkiem nowego okresu rozliczeniowego wyłączy Ci się stara usługa a włączy nowa. Nie musisz czekać pełnego okresu rozliczeniowego.

 #751075  autor: Eryk42
 23 wrz 2014, 20:33
Liquid dzięki wielkie za info. :wink:

 #751179  autor: bobiwr
 24 wrz 2014, 07:51
ahmed pisze: ... co jeśli podpiszę umowę i odeślę a oni nie przeniosą numeru [/b]? Wypowiedzieć umowę, wyjaśniać ? Jak to u Was było, czy termin przeniesienia został dotrzymany...
Rozumiem że to pre-paid'y. To i tak dali bezpieczny termin. Jak będziesz mógł z marszu spotkać się z kurierem, to zostaje dużo czasu. Przeniosą na pewno, a nawet jak to w Twoim przypadku zrobią 1-2 dni później - to taki problem?
- Też czekam na wystawienie i wysłanie papierów przez NJU, ale mam dużo czasu bo to umowa w T-M kończąca się w listopadzie...
- Jak przenosiłem numer do Play, to po godzinie od odbioru przez kuriera podpisanych papierów przyszedł sms o aktywacji karty sim. Więc tu powinno być podobnie, że elektroniczny raport o podpisaniu umowy "uruchamia" ją.

 #751182  autor: ahmed
 24 wrz 2014, 08:46
bobiwr pisze:]Rozumiem że to pre-paid'y.
no niestety prepaidy, do tego po "liście od TM", były problemy z rejestracją kart, jak źle zarejestrowali (pomylili pesele) to będzie problem z przeniesieniem. Według mnie najpierw nju powinno mieć potwierdzenie/zgodę przeniesienia od TM , a potem przysłać umowę.
Podpiszę umowę na nr tymczas., a jeśli z przyczyn technicznych nie przeniosą to zostanę z jakimiś numerami tymczas. 512xxxxxx. Mogę oczywiście wypowiedzieć taką umowę, wyjasniać itd.
Moim zdaniem nie ta kolejność - najpierw zgoda TM - potem umowa z nju.
Zresztą tak powinno być u każdego operatora (może stacjonarnie można tak załatwić - ale wirtualnie niezbyt.
\bobiwr kiedy przychodzi sms o zgodzie bądź odmowie poprzedniego operatora od czasu aktywacji tymczasowego i czy przychodzi na nr tymczasowy czy na ten kontaktowy podany podczas wypełniania zgłoszenia?
Czy na docelowym musiałeś od nowa ustawiać blokady np. sms premium itp. ?

 #751190  autor: bobiwr
 24 wrz 2014, 09:34
ahmed pisze: bobiwr kiedy przychodzi sms o zgodzie bądź odmowie poprzedniego operatora od czasu aktywacji tymczasowego i czy przychodzi na nr tymczasowy czy na ten kontaktowy podany podczas wypełniania zgłoszenia?
Czy na docelowym musiałeś od nowa ustawiać blokady np. sms premium itp. ?
- Zastrzegam do Nju "przechodze" pierwszy raz i jestem na etapie "status zamówienia: przekazane - Status ten oznacza, że rozpoczęliśmy kompletowanie Twojego zamówienia do wysyłki." I tu jeszcze nic nie przyszło na tel.
- Na numer tymczasowy nie moga nic wysyłac bo nie masz żadnego obowiazku używać jego. Sam podałeś nr do kontaktu.
- W przypadku migracji T-M (prepaid) -> Play: Sprawa była śmieszna bo T-M "wygenerował" coś na wzór okresu rozliczeniowego i oddał numer po jego zakończeniu. = Parę dni czekania. SMS o tym przyszedł dopiero po podpisaniu i odesłaniu papierów. (Wisiało mi to - odczekałem pokornie. Młoda miała w tym czasie 2 karty w tel. starą do odbierania rozmów i tą z numerem tymczasowym do dzwonienia.)

 #751193  autor: lakers67
 24 wrz 2014, 09:46
Witam
Mam pytanko dotyczące aktywacji pakietu internet 350 MB.
Przez ostatnie dwa okresy rozliczeniowe pakiety włączałem poprzez logowanie się na stronie i trwało to dosyć szybko.
Wczoraj ustawiłem wysłanie SMS`a AKT 350 na numer 354 z godziną wysłania na dzisiaj (24.09) 01:55.
SMS się wysłał dostałem raport, ale niestety pakiet do tej pory się nie aktywował. Rozumiem, że w regulaminie
jest napisane, że aktywacja trwa do 24h, ale logując się dzisiaj na stronie nie widać nawet ze pakiet jest w trakcie aktywacji. Posiadam NJU z rachunkiem.
Jakie są wasze doświadczenia przy aktywacji pakietów ?

pzdr.
lakers67

 #751289  autor: malinka1978
 24 wrz 2014, 15:59
lakers gdy aktywowalam pakiet poprzez strone to po paru sekundach przychodzil sms zwrotny o uruchomieniu pakietu, a gdy poprzez sms urochamialam wpisujac AKT to czekalam do doby niestety. nie wiem z czym to jest zwiazane

 #751489  autor: Blank
 25 wrz 2014, 13:08
zwariowany.kurczak
Obserwator


Pomógł: 2 razy
Posty: 1
Skąd: wlkp.
:shock:
zwariowany.kurczak pisze:Billing on-line dla Nju na kartę jak nie działa tak nie działa... a przepraszam działał 3 dni...
Też mi nowość. To Orange. Tu nic nie działa tak jak powinno.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #751508  autor: ahmed
 25 wrz 2014, 14:46
zakończyłem procedurę przeniesienia - 7 dni.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, 19:24 przez ahmed, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 26 z 71
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 71
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 71