DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 18
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

 #746466  autor: auvi
 05 wrz 2014, 16:37
A co z ważnością konta? Resetuje się do jakiegoś minimum przy powrocie na RWK?

 #746550  autor: auvi
 05 wrz 2014, 20:29
Dlaczego po wysłaniu SMS do aktywacji testu Formuły 3w1 dostaję "Usługa dla Ciebie niedostępna" a po próbie aktywacji kodem wyskakuje "Kod dla Ciebie niedostępny"? I to na dwóch numerach?

 #746555  autor: auvi
 05 wrz 2014, 20:43
Już wczoraj kody wrzucałem, o tej samej porze, do dziś żadnej zmiany? To mi się własnie nie podoba w Play. Podobnie jest z Poleć Play Znajomemu: numer aktywowany, zaproszenie wysłane, bonus zaakceptowany, a na FB wyskakuje: odczekaj 24 godziny...

 #746557  autor: auvi
 05 wrz 2014, 20:51
Nie dostałem żadnej informacji... W P24 wciąż jest RWK.

 #746565  autor: Blank
 05 wrz 2014, 21:11
auvi,
To jest usługa. Żeby aktywować tę usługę musisz być w odpowiedniej taryfie, a czas definiuje Regulamin Migracji.
Specjalnie dla ciebie poszukałem :)

http://www.play.pl/resources/pdf/2014/R ... 022014.pdf
Zmiana oferty nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od momentu dokonania jednej z czynności określonej w pkt. 2 niniejszego Regulaminu.
Powinno być szybciej. Zazwyczaj zmiany, przynajmniej do innych taryf, trwają do 24h. No, ale mają 7 dni.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #747414  autor: auvi
 09 wrz 2014, 10:14
Dziś mija pięć dni od próby aktywacji FNK 3w1 na próbę przez 7 dni i... NIC.
Powtarzam: po próbach aktywacji przez kod czy sms wyskakuje "Kod dla Ciebie niedostępny" albo "Usługa dla Ciebie niedostępna".

 #747437  autor: auvi
 09 wrz 2014, 10:56
W sumie na trzech numerach próbowałem. Przed chwilą zrobiłem zgłoszenia na P24. Ciekawe co Play odpowie i ciekawe co powie na groźbę przeniesienia numerów :)

 #747441  autor: Blank
 09 wrz 2014, 11:08
auvi,
Mam nadzieję, że nie zawarłeś "groźby" w zgłoszeniu. Może to odnieść skutek odwrotny od zamierzonego (i w takiej sytuacji zazwyczaj tak sie kończy).
Skorzystaj z ForumPlay lub Play4You na Facebooku, podając numer zgłoszenia, w celu przyspieszenia.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #747448  autor: auvi
 09 wrz 2014, 11:35
Nie, nie zawarłem, groźba będzie po negatywnym rozwiązaniu zgłoszenia o niemożliwości aktywacji tego, o czym piszą na stronie :)

 #747542  autor: auvi
 09 wrz 2014, 16:29
Słuchaj, ostatnio ugrałem 20 zł rekompensaty na reklamacji złożonej na niekompetentny salon. Myślę, że było warto, choć kosztowało mnie to 3 rozmowy na infolinię, więc 4,50 zł, zysk faktyczny: 15,50 zł.
Gdy miałem abonament częściej dawali rekompensaty, a to obniżka abo, a to złotówki promocyjne... Tylko na kartę przeszedłem i się skończyło, o te 20 zł musiałem się kłócić w trzech rozmowach, natomiast wcześniej wystarczyło zgłoszenie P24 dla 10-20 zł zysku...
Fakt faktem warto czasem.

 #750622  autor: Spasticink
 21 wrz 2014, 20:32
Nie chcę kopać w we wszystkich wątkach, aleczy ktoś wie co się dzieje z usługą 10 za 5 ? Zmieniłem taryfę z Play Lubię to na PNK 5zł i nie mam tej usługi :/ Próbowałem kodem, ale info wyskoczyło, że usługa niedostępna a ponoć zawsze była, coś się zmieniło ?

 #750626  autor: LOOPO
 21 wrz 2014, 20:47
Spasticink pisze:Próbowałem kodem, ale info wyskoczyło, że usługa niedostępna a ponoć zawsze była, coś się zmieniło ?
Zawsze była ale nie za każdym razem udawało się ją włączyć - tak to z nią było.

 #750644  autor: bobiwr
 21 wrz 2014, 22:20
Spasticink pisze:... co się dzieje z usługą 10 za 5 ? Zmieniłem taryfę z Play Lubię to na PNK 5zł i nie mam tej usługi :/ Próbowałem kodem, ale info wyskoczyło, że usługa niedostępna a ponoć zawsze była, coś się zmieniło ?
W Formule działała jeszcze 3 dni temu...
Porównajmy używane kody:
Pakiet 10 zł za 5 zł:
*111*81*1# - zakup pakietu [5 zł]
*111*81*3# - sprawdzenie statusu [0 zł]
*101# - sprawdzenie stanu środków (konto promocyjne) [0 zł]

 #750663  autor: darkangel
 22 wrz 2014, 00:59
Czasem wystarczyło przelogować się od nowa do sieci, albo zmienić operatora w trybie ręcznym :).
Różne tutaj się cuda z tym kodem działy ;P
  • Strona 17 z 18
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18