DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #750151  autor: Calamity Jane
 19 wrz 2014, 22:43
Dostalam sms od operatora, ze wlaczono mi oferte internet 259mb. Co to ma byc? Ja nic nie zamawialam, zadnych kodow nie wysylalam, na konto sie nie logowalam, smsow nie wysylalam, a jak ktokolwiek do mnie dzwoni w sprawie ofert to nie daje dojsc do glosu I mowie, ze nie jestem zainteresowana. Nie ma technicznej mozliwosci, zebym sama to wlaczyla. Uwazam, ze cos takiego za oszukancza praktyke. Moglam tego smsa skasowac nie czytajac I po 5 dniach placilabym za usluge ktorej nie zamawialam!
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, 22:17 przez Calamity Jane, łącznie zmieniany 1 raz.

 #750154  autor: Emsi
 19 wrz 2014, 23:08
W Heyah i T-debile to normalka. Z resztą czego można się spodziewać po sieci, która pobiera opłaty za sprawdzanie salda konta i RWK.

 #750238  autor: Calamity Jane
 20 wrz 2014, 12:30
Przeciez jak dla mnie to podpada pod naciagactwo i oszustwo. Juz tak slabo u nich z plynnoscia finansowa, ze musza w ten nieuczciwy, wg mnie, sposob sobie kiese doladowywac?

 #750239  autor: zygikuleczka
 20 wrz 2014, 12:32
Calamity Jane, składaj skargę do UKE na to! Dobiorą im się do d@@y.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play
 #750246  autor: bobiwr
 20 wrz 2014, 13:09
Calamity Jane pisze:... placilabym za usluge ktorej nie zamawialam!
Więc: "uciekaj myszko do" ... innego operatora!

 #750263  autor: JacekK
 20 wrz 2014, 14:02
zygikuleczka pisze:Calamity Jane, składaj skargę do UKE na to! Dobiorą im się do d@@y.
Jeśli takie prawo operator zapisał w regulaminie, albo wyraziłaś na to zgodę np. zakładając konto na heyah.pl, to UKE nic nie zrobi. Najprościej przenieść numer. Oferta Heyah nie jest już ani najlepsza, ani najtańsza.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.

 #750281  autor: zygikuleczka
 20 wrz 2014, 15:18
mvno-gsm_pl, trzeba ustalic-Uke zrobi to najskuteczniej:)

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #750377  autor: Ramirez
 20 wrz 2014, 20:12
Oni to w ogóle maja dziwne zasady. Na nowych starterach tmobile na karte maja domyslnie uruchomione te granie na czekanie czy jak to sie tam nazywa oraz jakies randki smsowe. Jak sie tego nie wyłączy to po okresie próbnym kasę zabiera 8) Przynajmniej u mnie tak było .

 #750483  autor: Calamity Jane
 21 wrz 2014, 13:14
Do UKE to ja chyba nie mam co zglaszac? Przeciez poki co stratna nie jestem. Przez 5 dni ta usluga jest darmowa. Nie bede specjalnie isc w koszty, zebym mogla miec podstawy do reklamacji ;)

 #750490  autor: zygikuleczka
 21 wrz 2014, 13:33
Zapoznajcie się z tym czym zajmuje się UKE to nie będzie niejasności.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #750526  autor: Karlos20
 21 wrz 2014, 16:43
Jeśli wyraziliście zgodę na oferty marketingowe, to będą one się pojawiać. Warto ją wycofać.
Ogólnie mi to nie przeszkadza, gdyż numer w t-mobile lub heyah mam w ramach testów, darmowe MB się przydadzą do testów transmisji :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #750540  autor: Calamity Jane
 21 wrz 2014, 17:05
No wlasnie sie wszystko rozbija o ta zgode. Oferty to ja moge dostawac i dostaje ich multum. Ale wlaczenie uslugi? Heyah mi odpowiada, ze oni to zrobili dla mojego dobra, zebym sobie mogla potestowac. Ja dziekuje za taka niedzwiedzia przysluge, jakbym smsa nie przeczytala to po 5 dniach zaczelabym bulic za cos czego nie zamawialam. Niech sobie oferty przysylaja ale jesli nie wyrazam checi wlaczania czegokolwiek to jakim prawe decyduja za mnie?

 #750564  autor: vh
 21 wrz 2014, 17:51
W T-Mobile to norma. I jeszcze góra spamu esemesowego, że nie nadążysz kasować. Brak zgody na marketing nie jest dla T-Mobile przeszkodą.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power

 #750568  autor: Calamity Jane
 21 wrz 2014, 17:56
Marketing swoja droga. Jakos przezyje ten nadmiar wiadomosci sms. Sama duzo pisze. Z reguly kasuje ten smietnik, nie wiem co mnie tknelo, ze teraz przeczytalam, bo bym sie zorientowala jakby mi kasa zaczela szybko schodzic, bo tych 5 dniach. A w heyah nie widza problemu, twierdza ze wlaczyli dla mojego dobra i ze przeciez dostalam sms z informacja. W ogole sie dogadac nie moglam, nie dociera, ze ja nie chce byc uszczesliwiana na sile!

 #750574  autor: vh
 21 wrz 2014, 18:08
Pisz reklamację. W tytule powinno być "Reklamacja". Napisz, że włączanie niezamawianych usług nosi znamiona wyłudzania pieniędzy. Jak dalej będą pisać, że to dla Twojego dobra, zawiadom UKE i UOKiK (nie spodziewaj się od nich jakiejś większej reakcji, ale oni to odnotują).

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power

 #750578  autor: JacekK
 21 wrz 2014, 18:16
T-Mobile jest chyba rekordzistą w tym włączaniu niechcianych usług. Jak ktoś słusznie zauważył usługi te wtrynione są nawet na starterach i aktywują się wraz z aktywacją numerów. Potem trzeba samemu szukać sposobu na ich dezaktywację i w dodatku o tym pamiętać. Najłatwiej unikać. UKE wiele nie zrobi. Na tyle milionów klientów T-Mobile już na 100% skargi do UKE były. Skoro niechciane usługi nadal są, to znaczy że UKE uznał to za zgodne z regulaminem operatora.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.

 #750579  autor: Calamity Jane
 21 wrz 2014, 18:19
Nie wiem czy to ma znaczenie ale u mnie na koncie jest wpisane - "łączna zgodna marketingowa - sprzeciw".
Reklamowac nie wiem co mam. Bo jak reklamuje to zadam czegos chyba, naprawy szkody. A ja w szkode jeszcze nie poszlam... Jutro planuje pojsc do salonu ale nie wiem czy pokrzyczenie na biedna pania z obslugi ma jakikolwiek sens :/

 #750591  autor: takietam1
 21 wrz 2014, 18:45
Szkody nie masz.... jeszcze i oby tak zostało.
Ogólnie rzecz biorąc chodzi o to, że następnym razem włączą coś płatnego i wtedy będziesz stratna.

Chodzi tutaj bardziej o zasady - nic nie chciałam to czemu włączacie, nawet jeśli chwilowo jest darmowe. Może są inni mniej ogarnięci użytkownicy niż Ty i za 3-4 dni będzie wysyp postów "Heyah mnie okradło !!!!!111111oneoneone" :)

 #750598  autor: Calamity Jane
 21 wrz 2014, 19:00
To nie kwestia mniejszego czy wiekszego ogarniecia. Tyle tych reklam dostaje, ze z reguly tez nie czytam. Nie wiem co mnie tym razem podkusilo...
Wlasnie o zasade mi chodzi, zeby mi powiedzieli "przepraszam, to sie wiecej nie powtorzy" albo "u nas to czesta praktyka". Wtedy podziekuje za wspolprace i heyah!