DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 111
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 111

 #748941  autor: JacekK
 15 wrz 2014, 08:03
Najlepiej jest włożyć dodatkową szpilkę MVNO za to tylko, że jest MVNO. Być może to dlatego, że wierni użytkownicy głównych marek chcą w ten sposób usprawiedliwić przed samym sobą, dlaczego wydają miesięcznie na telefon więcej :)

Jakby to u innych operatorów podczas przenoszenia numerów problemów nie było, hehe :)

Próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon? W jaki sposób wybierasz numer, a dokładnie prefiks?

Na www klucz.net z tego co pamiętam zakładki "Zarejestruj kartę SIM" i "Twoje konto" to dwie różne rzeczy (mogę się mylić, bo piszę to z pamięci". Tam (Twoje konto) spróbuj założyć konto...

Pozdrawiam i nie zrażajcie się :)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.

 #748943  autor: negra
 15 wrz 2014, 08:16
mvno-gsm_pl ja się nie zrażam :lol: i na pewno nie będę uciekał z powodu niedociągnięcia które myślę że zostanie naprawione. Konto mam założone , wszystko w nim się zgadza , ja dzwonię do mnie dzwonią i jest ok zarówno z jakością połączenia jak i z np.info o poniesionych kosztach po zakończeniu połączenia . Tylko coś nie trybi z połączeniem poza granicę Polski , a dodam że parę razy dzwoniłem na ten numer telefonu i wszystko działało bez problemów. No chyba nie ma różnicy że dzwonię do południa i jest ok , a już po 21 dostaje do słuchawki komunikat o doładowaniu mojego konta :shock:

 #748959  autor: Emsi
 15 wrz 2014, 09:33
Sebusy, Brymer, gdzieś w temacie o Orange Yes, opisałem problem reklamacji dot. aktywacji pakietu SMS-ów. Numer oryginalny, niby wszystko OK, a pakietu wbić się nie dało. Dzwonię do BOK (połączenie 1,50zł), a konsultant nic mi nie pomógł, a tu cytaty: "Nie wiem, ale wydaje mi się, być może, proszę jeszcze zaczekać, może samo się włączy..."
Dyskysja ciekawa, można ją kontynuować tu: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... sc&start=0

negra, yul69 dzwońcie lub piszczcie do BOK, tel. 727 899 999, [email protected] .

 #748984  autor: JacekK
 15 wrz 2014, 11:51
To dorzucę coś jeszcze ja. Nie tak dawno była awaria internetu mobilnego w Orange. Korzystam jeszcze z pakietu 6 Gb za 6 zł. Rano nie mogłem otworzyć żadnej strony pomimo nawiązania połączenia. Po kilku godzinach postanowiłem zadzwonić na *100. Dzwonię i co słyszę? Głos automatu: Jeśli dzwonisz w sprawie kłopotów z internetem, dziękujemy za zgłoszenie... Efekt? 1,50 PLN w plecy. Za samo wysłuchanie komunikatu. Nawet nie połączyłem się z konsultantem. Jeśli zadzwoniło w ten sposób kilkadziesiąt tysięcy osób - niezły dochód. To tak na marginesie :) Wiem, że osobom przepłacającym jakiekolwiek kłopoty MVNO to woda na młyn.

Tu, na forum są dziesiątki wątków/wpisów osób narzekających nie tylko na problemy przy przenoszeniu numeru pomiędzy czterema infrastrukturalnymi sieciami (T-Mobile, Plus, Orange, Play), ale nawet są narzekania na kłopoty przy odejściu, gdyż zdaniem wielu duże sieci sprytnie potrafią w tym przeszkadzać. Nawet ja opisałem przykład z życia - dotyczył odejścia z Pre-Paid Heyah.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.

 #748989  autor: Blank
 15 wrz 2014, 12:14
mvno-gsm_pl,
Dlatego ja staram się dzwonić do obslugi klienta z numerów z innych sieci. Do tego czasem przydawał się Virgin Mobile (uniwersalny, bo darmowe połączenia z CMOKiem i tańsze [13gr/min] do innych) :D

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #749525  autor: Klucz Mobile
 17 wrz 2014, 10:06
divhashmorex pisze:DanielR,
Ja słyszałem, że maczał palce w przejęciu Polkomtelu przez Solorza...
sa to kapitaly, ktore Roman Abramowicz wyprowadzil z Czukotki! :)
no i to co pozostalo po smierci Borysa Berezowskiego!

nie ma to jak uklady :) :) :) :)

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile

 #749581  autor: negra
 17 wrz 2014, 14:54
Wiadomo czy mają już w Klucz simy micro?

 #749706  autor: vh
 17 wrz 2014, 23:04
Mają. W tym tygodniu otrzymałem starter i SIM jest uniwersalny.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power

 #749735  autor: negra
 18 wrz 2014, 07:36
W przypadku przenoszenia numeru wskazane jest po około dwóch tygodniach po uruchomieniu usługi napisać maila do Klucz o wydanie karty micro sim . Wczoraj jakże miłe zaskoczenie ze strony operatora mnie spotkało. Mianowicie napisałem do Nich o problemie z połączeniem międzynarodowym ( od paru dni działa już bez najmniejszych problemów ) , a tu dzwoni bardzo miła Pani i przepraszając za zaistniałą sytuację przedstawiła co było tego przyczyną. Pełny profesjonalizm , a że żyję już dużo ponad pół wieku na tym świecie to muszę napisać że pierwszy raz spotkałem się z taką formą (bardzo miłą :lol: ) odpowiedzi ze strony operatora. Naprawdę bardzo pozytywne wrażenie na mnie ta forma odpowiedzi wywarła i muszę się z Wami tym podzielić :D

 #749740  autor: JacekK
 18 wrz 2014, 08:43
negra pisze:W przypadku przenoszenia numeru wskazane jest po około dwóch tygodniach po uruchomieniu usługi napisać maila do Klucz o wydanie karty micro sim . Wczoraj jakże miłe zaskoczenie ze strony operatora mnie spotkało. Mianowicie napisałem do Nich o problemie z połączeniem międzynarodowym ( od paru dni działa już bez najmniejszych problemów ) , a tu dzwoni bardzo miła Pani i przepraszając za zaistniałą sytuację przedstawiła co było tego przyczyną. Pełny profesjonalizm , a że żyję już dużo ponad pół wieku na tym świecie to muszę napisać że pierwszy raz spotkałem się z taką formą (bardzo miłą :lol: ) odpowiedzi ze strony operatora. Naprawdę bardzo pozytywne wrażenie na mnie ta forma odpowiedzi wywarła i muszę się z Wami tym podzielić :D
Już niejednokrotnie było na forum o profesjonalnie działających BOK'ach nie tylko KLUCZ Mobile, ale i innych MVNO. To ogromna zaleta. MVNO nie mają milionów klientów, dzięki czemu nie pochodzą tam do człowieka "hurtowo". W dużych sieciach najważniejsze jest, aby rozmowy były jak najkrótsze, a telefonów do BOK było jak najmniej. Dodatkowo skutecznie zniechęcają do dzwonienia opłatami za połączenie z BOK. U wielu MVNO połączenia z BOK są darmowe. Wadą może być czas pracy tych biur, ale problemów nie jest aż tyle żeby to mocno przeszkadzało. Ja np. wolę zaczekać do 8:00 rano żeby tylko sprawa została załatwiona dość szybko. Po co mi całodobowa infolinia, skoro i tak nierzadko musiałem dzwonić kilka razy.

Opinie, że u MVNO załatwianie spraw trwa dłużej, gdyż nie oni są właścicielem sieci to bzdura opowiadana przez osoby, które najczęściej nigdy nie korzystały z BOK MVNO.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.

 #749741  autor: Emsi
 18 wrz 2014, 08:47
Negra, a tak z ciekawości, co było przyczyną?

 #749744  autor: negra
 18 wrz 2014, 08:53
W skrócie błąd w systemie ( nie poprawne skonfigurowanie programu) , ale najważniejsze że szybko zostało naprawione :lol:

 #749981  autor: Klucz Mobile
 19 wrz 2014, 09:23
negra pisze:W przypadku przenoszenia numeru wskazane jest po około dwóch tygodniach po uruchomieniu usługi napisać maila do Klucz o wydanie karty micro sim . Wczoraj jakże miłe zaskoczenie ze strony operatora mnie spotkało. Mianowicie napisałem do Nich o problemie z połączeniem międzynarodowym ( od paru dni działa już bez najmniejszych problemów ) , a tu dzwoni bardzo miła Pani i przepraszając za zaistniałą sytuację przedstawiła co było tego przyczyną. Pełny profesjonalizm , a że żyję już dużo ponad pół wieku na tym świecie to muszę napisać że pierwszy raz spotkałem się z taką formą (bardzo miłą :lol: ) odpowiedzi ze strony operatora. Naprawdę bardzo pozytywne wrażenie na mnie ta forma odpowiedzi wywarła i muszę się z Wami tym podzielić :D

Dziekuje ))))

www.klucz.net

https://www.facebook.com/KluczMobile

 #750157  autor: Emsi
 19 wrz 2014, 23:11
Kluczyku drogi, czy wiadomo już coś w sprawie lejka? :wink:

 #750230  autor: cyanoone
 20 wrz 2014, 12:07
Chciałbym was poinformować, że karty Klucza można doładować telekodem z numeru w Plusie za pomocą kodu *123*telekod*numer z Klucza#. Może komuś się przyda ;)
PS Również czekam na lejek i uciekam z Virgina.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #750464  autor: Emsi
 21 wrz 2014, 11:25
Z dziewicy, to już dawno uciekłem. Chwilowo korzystam z nowych pakietów w Play, ale w Kluczu za pięcioka dostanę o 200MB więcej, tylko o ten lejek się rozchodzi. :D

 #750607  autor: garfield-
 21 wrz 2014, 19:20
więcej nas czeka na lejek w kluczu 8)

 #750620  autor: JacekK
 21 wrz 2014, 20:28
A do czego jest używany lejek w sieci, w której za 3 zł jest 200 MB? :)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.

 #750625  autor: LOOPO
 21 wrz 2014, 20:40
mvno-gsm_pl pisze:A do czego jest używany lejek w sieci, w której za 3 zł jest 200 MB? :)
Lejek jest przydatny bo gdy kończy Ci się pakiet przechodzimy właśnie na lejek a nie czyści nam konto z kasy. Nie zawsze wychwycimy moment, że pakiet się kończy i wykupimy następny pakiet.
  • Strona 21 z 111
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 111
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 111