DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #743874  autor: Zephon
 26 sie 2014, 21:54
A ja mam pytanie z innej beczki, czym się np różni numer platynowy od złotego? ;)
Ja mam np. ABC ABC DBC, więc do jakiego typu się zalicza?

Samsung R200s=>Siemens A52=>Nokia 6020=>Siemens CX65=>Sony Ericsson D750i=>Nokia N73 ME=>Samsung D900i=>Motorola E8=>Nokia C5=>Sony Ericsson Xperia Arc S=>Samsung Galaxy S III=> HTC One m7=> HTC 10=> HTC U12+

 #743884  autor: potter28
 26 sie 2014, 22:20
Całkowicie potwierdzam słowa poprzednika, nie ważne jakie intencje miał kierownik, naruszył zasady bezpieczeństwa, powinien zostać zwolniony. Ty nie powinieneś pisać o tym co Ci kierownik pokazał, narażasz go właśnie na to co wyżej było pisane.
Jeśli chodzi o zmianę nr, to najlepiej jakbyś napisał pismo do Orange, oficjalne a nie bawił się w salony.
Pzdr.

 #743938  autor: jrusz
 27 sie 2014, 02:38
Wysłałem listem poleconym wniosek o przyznanie numeru złotego na zasadzie zamiany na Skierniewice, dzwonię co jakiś czas na Call Center i pytam się, czy zostało rozpatrzone.
Większość konsultantów mówi mi, że takową dyspozycję należy wykonać w salonie...
a tam nie ma interesujących propozycji.

A co do CRM i PeopleSoft, to nawet na internecie są dyskusje nt. "jaka korporacja ma jaki CRM".

Jeśli chodzi o Orange, to numer złoty to dla nich (przykład)
508 DEF DEF

Dostałem od Doradcy w salonie plik z numerami złotymi (.xls) i tam są numery typu:
501 117 118
501 118 117
- nic się nie powtarza, raczej powinni to nazwać srebrnymi numerami.

Numer Platynowy, to numer typu: 504 AAA AAA lub 504 AAA BBB.
Czy 503 A00 B00
(zakładając, że A > B, a B >A)?

@Matush, ale konsultantka powiedziała mniej więcej w ten sposób:
"wyślij pan zgłoszenie do Orange, jak negatywnie rozpatrzą, to się będę odwoływać,
ale muszę mieć zgłoszenie w systemie, żeby mieć podstawę do odwołania, a jesli Orange przychyli się do prośby, wówczas odeślą panu kilka propozycji, Pan wybiera jedną z nich, a potem przychodzi Pan do nas z pismem potwierdzającym i całość realizujemy w tzw. formatce awaryjnej i że to trwa ok. tygodnia".
Jak to dla Korpo i Kluczy? Chcesz powiedzieć, ze zwykły śmiertelnik nie ma szans?

 #743944  autor: kamil1221
 27 sie 2014, 06:58
Tu nie chodzi o to że kierowniczka powiedziała ci o CRM/PS - tylko o to że pokazał go. Jest to system z danymi chronionymi i zwykły śmiertelnik nie ma prawa go widzieć.

 #743947  autor: jrusz
 27 sie 2014, 07:57
Rozumiem. Widocznie dla pani Kierownik byłem kimś więcej niż tylko "zwykłym śmiertelnikiem" :mrgreen:

 #744021  autor: potter28
 27 sie 2014, 12:05
jrusz pisze:Rozumiem. Widocznie dla pani Kierownik byłem kimś więcej niż tylko "zwykłym śmiertelnikiem" :mrgreen:
Wpadłeś jej w oko ;)
P.S napisz do mnie na [email protected]
postaram się pomóc ;)

 #744201  autor: Matush
 27 sie 2014, 22:19
Nie obiecuj mu złotych gór, bo jako Doradca od biznesu nie zrobisz nic w sprawie klienta indywidualnego :D

[ Dodano: 2014-08-27, 22:21 ]
potter28, jaki segment obsługujesz? Soho, small, medium, czy korpo?

 #744240  autor: jrusz
 28 sie 2014, 02:09
Skontaktowałem się z użytkownikiem @potter28. Czekam na info, ws. ustaleń.
Szkoda, że polityka firmy jest taka, a nie inna. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mógł tutaj napisać "udało się", czego sobie życzę ;-)

Pamiętajcie, w grę wchodzi czynnik ludzki - ot, taka mała sugestia ;-)

 #744241  autor: thonka
 28 sie 2014, 04:11
jrusz, nikt nie nagnie reguł "przez pomyłkę" (tudzież twój sugerowany czynnik ludzki), bo Ty masz taki kaprys... Zasady masz znane, niemal każdy operator numery typu prefix-aaa-bbb czy prefix-a00-b00 trzyma dla specjalnych klientów i najwidoczniej takim nie jesteś choć nie wiem jak bardzo byś się za takiego uważał.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #744744  autor: jrusz
 30 sie 2014, 02:04
Szanowni Państwo,

wraz z konsultantką Salonu Firmowego, w porozumieniu z osobą która zarządza w Polsce pulą numerów Orange udało mi się w trybie niestandardowym uzyskać od Orange Polska 3 numery telefonów do wyboru.
Wybrałem jeden z nich (50X AAA BBB, naprawdę, proszę mi uwierzyć, bardzo prosty, nie wiem jak to jest możliwe, że os. indywidualnej się udało), no cóż... ale jedynie połownicznie.
Proszę czytać dalej: numer czeka w Salonie Firmowym zarezerwowany dla mnie, natomiast w związku z tym, iż procedura jest niestandardowa to:

a) w moim planie taryfowym nie ma oficjalnego cennika usługi Smart Plan Multi, jest tylko numer na życzenie (ale to nie ta bajka), a skoro nie ma ceny za złoty numer wyższy dział w centrali potwierdził, że może naliczyć się astronomiczna opłata do 20.000 PLN przez system.

b) istnieje szansa na uzyskanie tego numeru telefonu w dużo niższej cenie, natomiast Dział Reklamacji musi się wypowiedzieć w tym temacie: Salon potrzebuje pismo z Działu Reklamacji potwierdzające, że mogę zmienić numer telefonu na wybrany przez pana Zbigniewa oraz opłata którą wskażą w piśmie reklamacyjnym, będzie wiążąca (tj. taką opłatą zostanę obciążony na FV).

Konsultantka która mi to załatwiała powiedziała lojalnie o takowej kwestii. Zupełnie nie wiem dlaczego w Orange Polska ktoś na wysokim szczeblu pomógł mi.
Czy teraz cokolwiek da się zrobić?

Ze swojej strony zaproponowałbym następujące kroki:

a) oczekiwanie na odpowiedź na reklamację (notatki w systemie zostały zaktualizowane, że okoliczności w sprawie się zmieniły -> reklamacja była ws. PRZYZNANIA numeru telefonu, natomiast teraz już tylko należy dopiąć pełnych formalności i poczekać na odpowiedź), gdyby była negatywna to

b) przemęczyć się do marca z Orange Abonamentem (o ile Dział Reklamacji wyraziłby zgodę na zmianę planu, a następnie w tym planie nr złoty 1500zł brutto)

c) założyć DG na 1 miesiąc i aktywować w segmencie SOHO... (bez zbędnej kombinatoryki stosowanej), wtedy numer byłby też za 1500zł netto.

d) ew. brać numer, który Dział zaproponował mi za free (typu 501 608 608), który się powtarza, natomiast to pozostaje w ostateczności.

Proszę o pomoc.

Jestem w kontakcie z Waszym forum, z Orange BOK, monitoruję na bieżąco tę sprawę...

 #745588  autor: Indziej
 01 wrz 2014, 23:23
Witam,
Nie wiem trochę dziwi mnie ta sprawa bo pracowałem długi okres w Orange - i znam systemy. Dziwi mnie fakt że użytkownik jrusz opisuje krok po kroku jakie rzeczy zastosował kierownik w systemach tejże sieci. Chodź z teorii wiem że kierownicy nie obsługują w punktach firmowych Orange :) - w sytuacja krytycznych.

Ja nie pracuje kilka lat w sieci Orange i nie odważyłbym się opisywać co i jak - jak system wyglądał. ( po prostu tajemnica spółki )

Ale do rzeczy.
jrusz pisze:b) istnieje szansa na uzyskanie tego numeru telefonu w dużo niższej cenie, natomiast Dział Reklamacji musi się wypowiedzieć w tym temacie: Salon potrzebuje pismo z Działu Reklamacji potwierdzające, że mogę zmienić numer telefonu na wybrany przez pana Zbigniewa oraz opłata którą wskażą w piśmie reklamacyjnym, będzie wiążąca (tj. taką opłatą zostanę obciążony na FV).
Nasuwa mi się pytanie - jak dział reklamacji będzie zajmować się sprawą? Skoro dobrze wiesz że regulamin nie określa zmiany twojego numeru w tym planie taryfowym... ?!

Reklamacja dotyczy czego ?!... - tego żeby cię nie obciążyli kwotą 20 tyś ?...
Bardziej tu pismo trzeba było kierować do sekcji, która zajmuje się aktywacją numerów w sieci Orange...

Mimo to że wydaje mi się dziwne to co opisujesz (moja opinia), życzę powodzenia w załatwieniu sprawy :)

 #745614  autor: jrusz
 02 wrz 2014, 07:18
Nie dysponuję kwotą 20 tysięcy, więc potrzebuję pismo z Działu Reklamacji, który stwierdza, że za XXX/XXXX PLN mogę kupić numer, który otrzymałem z działu logistyki bodajże.
Z tym pismem idę do salonu i numer mam na karcie SIM :)

Bez tego pisma może naliczyć się taka opłata jak powiedziała konsultantka, w ostateczności aktywuję sobie na biznes złoty numer (jest rabat 369 zł).
Czekam jeszcze na kontakt z pracownikiem działu z którego otrzymałem ów numer telefonu...
Ja wiem, że sprawa wydaje się dosyć nietypowa... czyli co? teraz pozostaje mi czekać jedynie?
Nic więcej nie da się zrobić?

@up, jaki jest namiar na Dział Aktywacji Orange? Proszę o ew. pw.

[ Dodano: 2014-09-06, 20:11 ]
Witam ponownie,

chciałem poinformować o zakończeniu mojej "batalii" ws. złotego numeru Orange.
Jak się okazało - dla chcącego nic trudnego.
Chciałbym podziękować z tego miejsca wszystkim czytelnikom za rady, a także za śledzenie tematu ;-)
Przepraszam za dublowanego posta - nie mogłem się powstrzymać ;-)
W załączeniu dodaję list z Orange Polska, który potwierdza dokonaną aktywację :)


pozdrawiam!

[img][img]http://www.fotoszok.pl/upload/6ceb103d.png[/img][/img]