Witam.
Piszę by się wyżalić.
Od 3 dni zgłaszam codziennie że:
- nie mogę wykonać żadnego połączenia głosowego.
- nie mogę wysłać żadnego sms
- wszyscy inni nie mogą się dodzwonić -dostają komunikat że nie można połączyć z tym nr.
- nie dochodzą żadne sms
Co ciekawe to pakiet danych śmiga normalnie.
Sprawdzałem na 3 sprawnych telefonach i na wszystkich jest tak samo.
Sprawdzałem w różnych lokalizacjach (nadajnikach) i problem też tam występuje.
Zgłosiłem do BOK w play i status "rozpatrywane" - długo takie rozpatrywanie może trwać?
Jestem zmuszony wydać pieniądze na inną startówkę bo telefon mi potrzebny. (często przemieszczam się samochodami)
Simka wymieniona w salonie - brak reakcji problem ten sam.
Oczywiście abonamenty zapłacone zawsze w terminie.
Paranoja
21 wiek a naprawa liczona już w dniach.
Szkoda kasy na telefon z jabłkiem
.