DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 33 z 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

 #742706  autor: badylo
 23 sie 2014, 01:33
Miałem z PLAY kilka przygód, jedna warta "uwagi"
Pierwsza, dotyczyła bonusa za zebranie osób poleconych do sieci PLAY. (popularne PLAYSTATION). Przechodziliśmy całą rodziną, więc nie było problemu, miałem wymaganą "pulę" abonamentów na starcie.
Wszystko ładnie, wszyscy załatwili sobie wolne i hurtem w salonie udało się to szybko załatwić.
Niestety podobno w zamieszaniu pracownik salonu PLAY nie dopisał 2 numerów jako poleconych. Dowiedzieliśmy się o tym kilka dni później po telefonie do BOK-u. Rezultat kilkumiesięcznej wymiany pism był taki, że salon nie mógł tego odkręcić, a ja musiałem zebrać brakujące "punkty" do puli i konsole otrzymałem po roku czasu (jeszcze chcieli mi anulować numery bo upływał rok od podpisania - musiałem interweniować do rzecznika)

Ogólnie, dział odpowiedzialny za wydawanie nagród w Play to loża chamów, do których przez BOK się nie dodzwonisz. Przez miesiąc ich prosiłem, żeby zadzwonili do mnie po pracy. Nic to nie dało, dzwonili zawsze rano, kiedy nie mogłem odebrać. Żeby coś tam załatwić, trzeba walić do rzecznika albo na wykop, bo cie mają głęboko w (_x_)

 #742726  autor: ZbujMadej
 23 sie 2014, 10:05
Opiszę swoją historię po przedłużeniu kilka dni temu umowy.
W starej umowie miałem pakiet danych 1GB, do 20 sierpnia wykorzystałem raptem 70MB (w większości korzystam z Wi-Fi). Od 20 sierpnia weszły nowe warunki i niespodzianka - dostępny pakiet danych zmalał do około 270MB z terminem ważności do 20 września.
Nie dzwoniłem jeszcze do BOK, ale jedna z wersji jest taka, że po przedłużeniu umowy w środku okresu rozliczeniowego dali mi pakiet proporcjonalny do ilości dni do końca miesiąca. Tylko dlaczego termin ważności pakietu pokazuje mi do 20 września ?
Zobaczymy, co będzie od początku września. Czy zmieni mi się pakiet na 750MB zgodnie z umową ? Będę informował.

 #744386  autor: Adriano
 28 sie 2014, 16:42
Zadzwonili do mnie dzisiaj z reklamacji. Kto czytał forum wie, że wysłałem ją bo miałem mieć stacjonarne za 5 zl, a na play24 są tylko za 10 miesięcznie. No i co dzisiaj na rozmowie było:
Pani twierdzi, że nie ma takiego pakietu w ofercie wcale, oczywiście powiedziałem, że na papierze przyszła umowa i jest tam wyraźnie pakiet stacjo możliwy do włączenia za 5zł. Twierdziła, że nie ma takiej możliwości, ale jakiś czas później po chwili ciszy oznajmiła że jednak może włączyć taki pakiet za 5zł, tak więc nie zna się na przepisach czy jak? Do tego stwierdziła, że moja rozmowa nie została nawet odsłuchana, że jest to wyjaśnianie sprawy bez odsłuchu rozmowy z konsultantem podczas przedłużania.
TO NIE KONIEC UWAGA!
Okazało się, że przy 1.5 GB, no limit sms/mms, no limit komórki wszystkie sieci, po 3 miesiącach darmowych mam płacić nie 39,90, a 49,90 abo! W rozmowie podczas przedłużania wyraźnie było mówione, że za te rzeczy będę płacić 39.90 przez cały okres trwania umowy.
Co zrobiłem? Zadzwoniłem sam do biura obsługi, inny konsultant to samo powiedział, że będę płacił 49.90, bo to wina bezpłatnych smsów za 10zł, ale ja zgodziłem się na wszystko to za 39,90 i kilka razy dopytywałem się o szczegóły i nie było tam nic o tym, że abo wyniesie z smsami 49zł. Zostawiłem zgłoszenie kolejne, żeby wyjaśniali i odsłuchali nareszcie rozmowe, bo coś tu nie gra.
Co o tym myślicie? Dlaczego to co na papierze mam wygląda inaczej u nich.

P.S. Tym bardziej, że na pisemnym aneksie jest wyróżnione tłustym drukiem, że np. no limt sms jest zawarty w tej umowie i nie może być wyłączony, tak więc skoro tak jest powinienem płacić 39,90.

 #744868  autor: Flash999
 30 sie 2014, 14:47
zwariowany.kurczak pisze:Ogólnie niech wstydu oszczędzą i dołączą do NW!
Jak Ty to widzisz? Musieliby od nowa przeprowadzić modernizację (unowocześnić stacje Play + skonfigurować sąsiedztwa + zlikwidować dublujące się lokalizacje). Nie dzień dzisiejszy - niewykonalne i nieopłacalne. Może za kilkanaście lub kilkadziesiąt lat.

BTW
Przy takim połączeniu najwięcej zyskałby Plus - byłby jedyną alternatywą, gdyby ktoś miał słaby zasięg z tego trójporozumienia.

Stacje bazowe w województwie podlaskim

 #745016  autor: ppp1ppp
 31 sie 2014, 10:58
negatywnych przygód jeszcze nie miałem, kilka reklamacja zostało rozpatrzonych szybko i bez problemów

 #745867  autor: lucyna2006
 02 wrz 2014, 22:56
Na początki mojej przygody z Play miałem problem z podpisaniem umowy z braku stałego zameldowania. W Ziołem abonament bez telefonu, lecz po sześciu miesiącach sami zaproponowali mi telefon.
Poprzednio Era i sądzę, że Play to dobry wybór.

Zapraszam na mojego bloga o modzie
kurtki skórzane

 #746357  autor: Janek33
 05 wrz 2014, 08:01
U mnie było tak, że gdy podpisywałem umowę z Play którą dostarczył kurier - to ten ostatni zapomniał odebrać ode mnie ksera dowodu osobistego. Mówię, że mogę wysłać przecież to do play na maila - a on mówi, że musi dostarczyć to sam do play... wiec nie był problem z samym play tylko z kurierem :)
A z samego abo jestem happy :)

 #747360  autor: Braymer
 08 wrz 2014, 22:50
Brat chciał przedłużyć umowę na internet przez Play24. Nie mógł, bo cały czas mu wyskakiwało ,,Oferta źle skonfigurowana. Nie można dodać do koszyka".

Napisał zgloszenie;
w odpowiedzi (po tygodniu) otrzymał jedno zdanie:
Zadzwoni konsultantz BOK z umową, taką samą jak na Play.pl :)
Minął znowu tydzień i nic.

Pełen profesjonalizm :)

 #747365  autor: pawcio1978
 08 wrz 2014, 23:25
BOK i dzial techniczny to bagno
Zasiegiem pokrywaja lasy zamiast tereny zabudowane. Wmawiaja, ze cos dziala chociaz nie dziala. Wprowadzanie w blad smsami na temat aktywacji pakietu internetowego. Konsultanci w salonach klamia.

 #747454  autor: user_delete26
 09 wrz 2014, 11:41
Działa u Was to LTE? ;)
Bo jak pamiętam gdy posiadałem jeszcze Play'a na głównym numerze to jakoś tak nie bardzo, a dodam że mieszkam w wojewódzkim mieście, co widać w pozycji: Skąd. ;)

 #747463  autor: Wiksa11
 09 wrz 2014, 12:31
pietro90 pisze:Działa u Was to LTE? ;)
Bo jak pamiętam gdy posiadałem jeszcze Play'a na głównym numerze to jakoś tak nie bardzo, a dodam że mieszkam w wojewódzkim mieście, co widać w pozycji: Skąd. ;)
Działa. Lecz czasem nie łapie i leci po HSPA. A na pewno masz odpowiedni tel?

Orange - sieć Januszy.

 #747525  autor: user_delete26
 09 wrz 2014, 15:33
Raczej. G2 Mini to już chyba styka :mrgreen:

 #747764  autor: Wiksa11
 10 wrz 2014, 16:23
pietro90 pisze:Raczej. G2 Mini to już chyba styka :mrgreen:
Sprawdź w telefonie w ustawieniach czy nie odznaczyłeś opcji LTE.

Orange - sieć Januszy.

 #749515  autor: krzysztof.ka
 17 wrz 2014, 09:41
Jeszcze w ubiegłym stuleciu, telefonowanie do BOKów w Erze, Plusie czy Idei było bezpłatne.
Ta darmowość powodowała, że ludzie telefonowali z różnymi tematami, nawet nie związanymi z usługami. Ludzie chcieli pogadać, wyżyć się na konsultantach. Po wprowadzeniu opłat, ilość niezasadnych telefonów spadła. Wychodzę z założenia, że jak ktoś zgłasza reklamację, ma prawo do zwrotu kosztów reklamacji i taki wniosek może podczas rozmowy zgłosić.
Podobnie jak rekompensatę. W Plusie udawało mi się za zawinienie operatora dostawać dodatkowe minuty jako tzw. goodwill.
Reklamację można również złożyć pisemnie na maila BOKu.

Podobna sytuacja była z infoliniami darmowymi, jeszcze przed wprowadzeniem numerów 801.
W mojej firmie konsultantki na infolinii wiedziały kiedy dzieci mają przerwę w szkole, bo były zmasowane telefony z żartami.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.
  • Strona 33 z 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33