DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 37
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 37

 #742252  autor: horas
 21 sie 2014, 13:20
epingle pisze:A ja 7 sierpnia złożyłam pismo w salonie, 8 sierpnia wysłałam na maila boa z prośbą o potwierdzenie i do tej pory zero odzewu ze strony T. a czas leci :evil:
Mam ten sam przypadek, pismo wysłane 04-08/2014 mailem a dzień później poleconym za potwierdzeniem odbioru.
Do dzisiaj brak jakiejkolwiek odpowiedzi z T-M aż postanowiłem sam do nich zadzwonić.
Zostałem poinformowany, że z dniem 01-09 mój nr przechodzi to Tak-Tak'a :D

Teraz pytanie, jak mogę ten numer zarejestrować (do przeniesienia) ?
Mogę to zrobić elektronicznie (www) czy muszę osobiście w punkcie ?

 #742304  autor: Kryniczanin
 21 sie 2014, 16:10
horas, Osobiście w punkcie czas rejestracji do dwóch tygodni.

 #742306  autor: rengi
 21 sie 2014, 16:16
Ja 9 sierpnia złożyłem wypowiedzenie w punkcie, po czym telefon z boa z żenującą propozycją
więc podtrzymalem wypowiedzenie. Wczoraj kolejny list z propozycją abo 39,99 no limit , pakiet internetu i znizka na telefon do 400 pln. Czekam na kontakt z boa ze szczegółami tej oferty.

 #742307  autor: negra
 21 sie 2014, 16:16
Nie wiem czy jest tak samo w heyah i t-m , ja w heyah składałem elektronicznie i trwało to 7dni w tym były 2 dni wolne od pracy.

 #742319  autor: delKichote
 21 sie 2014, 16:55
negra pisze:Nie wiem czy jest tak samo w heyah i t-m , ja w heyah składałem elektronicznie i trwało to 7dni w tym były 2 dni wolne od pracy.
a nie jest przypadkiem tak, że heyah jest tylko wirtualnie? czyli wszystko robi się "elektronicznie"?...

 #742326  autor: negra
 21 sie 2014, 17:35
Raczej nie ponieważ można też wysłać listownie na adrea ....t-m... Warszawa ....

 #742340  autor: epingle
 21 sie 2014, 18:41
Dzisiaj dostałam pismo z T o podobnej treści co henn. Nawiązują do wypowiedzenia złożonego drogą elektroniczną. Wypowiedzenie z salonu chyba wyparowało. Jeszcze raz Wam dziękuję bo gdyby nie Wy poprzestałabym na piśmie pozostawionym w salonie. Swoją drogą złożyłam na to skargę do UKE ale jak na razie się nie odzywają.

[ Dodano: 2014-08-21, 18:54 ]
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak oni to liczą bo wypowiedzenie z dnia 8.08, okres rozliczeniowy kończy mi się 1.09 a umowa zostaniebrozwiązana 5.09.

 #742376  autor: jkowalski
 21 sie 2014, 21:43
Witam.
Mam pytanie dotyczące wypowiedzenia umowy w związku ze zmiana wysokości abonamentu.

Sam mam telefon w T, ale zmiana mnie nie dotyczy wiec nie śledziłem wątku.
Otóż dowiedziałem się ze osoba z rodziny ma możliwość wypowiedzenia niedawno przedłużonej umowy, ale jeszcze przed jump.
Zostałem poproszony o radę co ma zrobić. Obecnie jest w abonamencie rodzina 80, bez telefonu za 35 zł miesięcznie + nielimitowane smsy za 5. Wychodzi 40
Jak myślicie warto przenieść się do innej sieci, czy warto jednak przejść na jump za 40 zł?
A moze dają to jump dla abonentów za mniej?

 #742378  autor: delKichote
 21 sie 2014, 21:57
negra pisze:Raczej nie ponieważ można też wysłać listownie na adrea ....t-m... Warszawa ....
Rety. To idź do "salonu" de-mobila i sprawdź, czy możesz tam coś załatwić jako klient sieci heyah. Jeśli tak - to nie jest wirtualna sieć, jeśli nie - sorry Winnetou...

ps.: Stawiam na "nie"

 #742382  autor: negra
 21 sie 2014, 22:06
O co Tobie chodzi :smt009 napisałem że można wysyłać formularz na adres T_M , a więc można formularz składać również w Salonach t-M...

 #742383  autor: delKichote
 21 sie 2014, 22:08
epingle pisze:Nawiązują do wypowiedzenia złożonego drogą elektroniczną. Wypowiedzenie z salonu chyba wyparowało.
A to był skan papiuru z odręcznym Twoim podpisem czy zwykły e-mail tekstowy?

(Czekam właśnie na odpowiedź na polecony wysłany do warszawki i zastanawiam się nad zrobieniem "powtórki" emailem...)

 #742438  autor: epingle
 22 sie 2014, 06:43
delKichote pisze: A to był skan papiuru z odręcznym Twoim podpisem czy zwykły e-mail tekstowy?
Wysłałam im skan z moim odręcznym podpisem.

 #742536  autor: ahmed
 22 sie 2014, 13:13
uwaga : zapewniano mnie że umowa obecnie trwająca do X/2015 bez SIM (po "liście od TM" i po migracji do jump nie zostanie przedłużona), a jednak została od VIII/2014 do VIII/2016.
Złożyłem reklamację. Także uważajcie na to co konsultant mówi i zapewnia.

 #742680  autor: henn
 22 sie 2014, 21:56
ahmed, ale wypowiedziales umowe na pismie (list/email)? czy tylko rozmawiales z konsultantem?

Zmiana obowiazuje od wrzesnia - przeczytaj dokladnie regulamin i rozwiaz umowe ktora zostala przedluzona automatycznie...

[ Dodano: 2014-08-22, 22:04 ]
epingle, jak wygladalo Twoje pismo? ja swoje wyslalem takie (oczywiscie wydruk, podpis, skan, wyslanie)

Miasto, data xxxxx

xxxxx
xxxxx
xxxxx
PESEL: xxxxx
Tel: xxxxxx


T-MOBILE POLSKA S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

Oświadczenie o braku akceptacji zmian

Niniejszym oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzenie zmian zaproponowanych przez T-Mobile w piśmie („Informacja o zmianie Warunków Oferty Promocyjnej od 01.09.2014”) z dnia 2014-08-01 dla numeru xxxx, nr umowy xxxxxxxx przez co rozwiązuję umowę bez kary umownej wraz z przeniesieniem numeru do oferty T-Mobile na kartę.

Jednocześnie proszę o powiadomienie (sms, tel, email) o otrzymaniu oświadczenia oraz o informację o terminie przejścia na „T-Mobile na kartę”.

Tel: xxxxx
Email: xxxx

Z poważaniem

 #742753  autor: piotrek.gk
 23 sie 2014, 12:00
No i skończyły się promocje w t-mobile. Dzwoniłem dziś, aby zmienić obecną taryfę na jump w żony telefonie i okazało się, że nawet suk nie może zaoferować nic poniżej 44,99zł. No cóż, w takim razie kolejny numer będzie przenooszony do RBM. A tak na marginesie to strasznie dziwną politykę prowadzi ta firma. Abonent, który przechodzi do nich z innej sieci może zakupić jump xs przez internet za 29.99 na 6 miesięcy a abonentowi, który jest z nimi prawie 15 lat oferują taryfę wyższą o 50%. Żenada

 #742809  autor: ahmed
 23 sie 2014, 14:54
Wiec tak. Oszukali mnie a ja was tez. Okazało sie ze ni anulowali podwyżek 5 zł na 2 numery tylko umowy mi wygasają we wrześniu. Tylko po to zeby mi wcisnąć Jump na trzecia umowę .Pani ktora wcisnęła mi Jump na kolejny numer oszukała mnie ze umowa potrwa do listopada 2015. Okazało sie ze potrwa od dzis przez 2 lata. Anilowalem dzis pisemnie skanem Jump s i wypowiedziałam ta umowę czyli czekam aż we wrześniu przejdę na karte. Inna pani z suk starała sie ratować sytuacje i mi zaproponowała 2 lata od DZIS z tel, ale ja sie nie zgodziłem. Standardowo z tel. Oferuja od końca bieżącej umowy. Wiec opłaca sie rozwiązać i z karty przejść na Jump na 2 lata a nie na 3-4 lata. Nieprawda tez jest ze mozna przenieść numer po braku akceptacji zmian. Jest on bowiem zablokowany i żaden operator nie przejmie numeru niezależnie od zapłaty kary bądź nie. Pi prostu numer jest niedostępny . Acha nie mozna migrowac z tm do oferty dla fanów na 6 mcyi w salonie ani w suk. Zajmuje sie tym inny dział w innym mieście i dot. Nowego numeru lub z innej sieci. Powiedziałem ze z takim limitem danych to te Jump mogą sobie wsadzic

 #742835  autor: asystolia
 23 sie 2014, 16:43
ahmed pisze: Nieprawda tez jest ze mozna przenieść numer po braku akceptacji zmian. Jest on bowiem zablokowany i żaden operator nie przejmie numeru niezależnie od zapłaty kary bądź nie. Pi prostu numer jest niedostępny
Nieprawda. Ja jestem w trakcie przenoszenia numeru, dostałam też potwierdzenie zgody operatora (czyli T-mobile) na przeniesienie. Czekam tylko do końca kolejnego okresu rozliczeniowego.

 #742899  autor: epingle
 23 sie 2014, 18:22
henn pisze:epingle, jak wygladalo Twoje pismo?
Dokładnie wydrukowane, podpisane, zeskanowane i wysłane.
Ogólnie pismo bardzo podobne.
Miejscowość, data,
moje dane
T. dane

Oświadczenie o braku akceptacji zmian - wypowiedzenie umowy.

W związku z pismem z dnia XX. XX. XXXXr. (data nadania XX. XX. XXXXr.) zawierającym komunikat o zmianie umowy oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzenie zmian zaproponowanych prze T-Mobile Polska S. A. dla numeru XXX XXX XXX i dokonuję wypowiedzenia umowy (bez ponoszenia kosztów kary umownej, które w tym przypadku Operatorowi nie przysługują) z zachowaniem okresu wypowiedzenia i przeniesieniem numeru telefonu na ofertę na kartę.

podpis

W treści maila:
Dzień dobry
W załączniku przesyłam oświadczenie-wypowiedzenie i proszę o potwierdzenie przyjęcia.
imię i nazwisko

Dzisiaj dostałam od nich maila, w którym zapewniają, że żadna kara nie została naliczona.

 #742978  autor: nconnor
 23 sie 2014, 21:55
O co chodzi z tym blokowaniem numeru, ktory przeszedł na prepaid?

Że jak teraz wypowiem umowę i przejdę na prepaid, bo jestem za granicą i nie mogę podpisać umowy z innym operatorem to nie będę mógł przenieść numeru, ktory przeszedł na prepaid?
Dlaczego tak się dzieje i czy to jest zgodne z prawem?


Teraz uwaga. Jeszcze wypowiedzenie nie wysłane, ale zadzwoniłem do T czy mają jakąś ofertę. Jest dostępne jump xxl za 135 zł, gdy dotychczasowy abonament dla telefonu w sprawie którego dzwoniłem to 29,99!
  • Strona 28 z 37
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 37
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 37