Koniec rozmowy z tobą. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 5 razy zwracałem ci uwagę, żebyś wreszcie przeczytał co jest napisane w tym dokumencie. Nie ma tam ani słowa o procedurze przeniesienia numery przy wypowiadaniu umowy z uwagi na brak akceptacji zmian regulaminu. Ten papier nie ma
ABSOLUTNIE ŻADNEGO ZNACZENIA W TEJ DYSKUSJI.
Myślę, że wątek jest już wystarczająco przedyskutowany.
Ludzie mają 3 wybory:
1. Zrobić tak jak jak i tak jak poleca UKE i sam T-Mobile czyli po prostu iść do innego operatora i przenieść numer.
2. Tak jak zasugerował ciekawy, wysłać im pismo z wypowiedzeniem umowy i żądać potwierdzenia i dopiero wtedy iść do nowego operatora.
3. Iść do psychiatryka jako paranoik po wysłuchaniu Glocka, który wymyślił taką procedurę, w której on sam przyznaje, że operator niepotrzebnie wydłuża proces. Pewnie dlatego, że ludziom w punktach do głowy nie przychodzi wydawanie zapewnień i technicznych możliwościach przeniesienia numeru itd.
Dziękuję wszystkim za uwagę.