- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Pewnie trwa awaria lub łatają lukę związaną z migracją Play na Kartę -> MiniMax, by zablokować cwaniaków.
Złóż zgłoszenie przez Play24, zmienią Ci taryfę i być może dostaniesz jeszcze rekompensatę.zakopane pisze:no ale 2 tygdonie zeby to trwalo? To nie awaria, to brak uslug
I po co panikujecie? Po prostu zdarzają się problemy techniczne odnośnie działania kodów USSD. Wprowadzili nową ofertę Play Internet i tam do niektórych usług dodatkowych też są krótkie kody, które musiały być aktualizowane.qcom pisze:Chyba w końcu naprawili to
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Braymer,
W innych sieciach w ogóle błędów nie poprawiają .
Nie uogólniaj, bo od początku działania iBOA T-Mobile działa jak chce i nie wyświetla chociażby stanu pakietów w taryfie Frii. Roamingu też nie mogłem wyłączyć. Pakiety nie były brane pod uwagę i zżerało z konta.
System T-Mobile baaardzo często się zacina.
W Plusie do dzisiaj brak historii połączeń. Zdarzają się bugi, że usługi nie zostają włączone (miałem to kilka tygodni temu w NPInK). Brak przekierowania połączeń (tak jak w Orange).
Każde logowanie w T-Mobile i Plusie wymaga kodu z SMS. A gdy chcę sprawdzić swoje numery, gdzie zarządzam kilkoma? Żonglerka kartami... Nawet przełączać się pomiędzy numerami nie da, z kodem i bez.
Orange - czasami nie pojawia się stan pakietów lub konta. Internet jest rozliczany jako Orange World i podany jest koszt w złotówkach, mimo dostępnego pakietu (wprowadza w błąd).
Play - czasami prace modernizacyjne i przynajmniej u mnie - problem z przełączaniem się pomiędzy numerami, muszę robić to kilka razy, by zaskoczyło. Kiedyś strasznie długo to wszystko się ładowało, teraz zoptymalizowali.
Co by tu nie mówić - platforma Play działa najlepiej ze wszystkich. Awarie jak awarie - jedna trwa dłużej, druga krócej.
Pomyślcie ile zmian taryf i aktywacji pakietów musi dziennie przetrawić system .
W innych sieciach w ogóle błędów nie poprawiają .
Nie uogólniaj, bo od początku działania iBOA T-Mobile działa jak chce i nie wyświetla chociażby stanu pakietów w taryfie Frii. Roamingu też nie mogłem wyłączyć. Pakiety nie były brane pod uwagę i zżerało z konta.
System T-Mobile baaardzo często się zacina.
W Plusie do dzisiaj brak historii połączeń. Zdarzają się bugi, że usługi nie zostają włączone (miałem to kilka tygodni temu w NPInK). Brak przekierowania połączeń (tak jak w Orange).
Każde logowanie w T-Mobile i Plusie wymaga kodu z SMS. A gdy chcę sprawdzić swoje numery, gdzie zarządzam kilkoma? Żonglerka kartami... Nawet przełączać się pomiędzy numerami nie da, z kodem i bez.
Orange - czasami nie pojawia się stan pakietów lub konta. Internet jest rozliczany jako Orange World i podany jest koszt w złotówkach, mimo dostępnego pakietu (wprowadza w błąd).
Play - czasami prace modernizacyjne i przynajmniej u mnie - problem z przełączaniem się pomiędzy numerami, muszę robić to kilka razy, by zaskoczyło. Kiedyś strasznie długo to wszystko się ładowało, teraz zoptymalizowali.
Co by tu nie mówić - platforma Play działa najlepiej ze wszystkich. Awarie jak awarie - jedna trwa dłużej, druga krócej.
Pomyślcie ile zmian taryf i aktywacji pakietów musi dziennie przetrawić system .
Platforma Play trzyma poziom, to prawda.
Ale migracja między taryfami to tragedia.
Kiedyś zmieniałem znajomemu z PNK na RWK, po wpisaniu kodu poczekałem trochę aż na Play24 zmieni się taryfa
i gdy pod krótkim kodem było już RWK doładowałem konto za 5; przedłużyło aż o 5 dni
Reklamację olali bo moja wina, przecie 24h na to są
A z tym MiniMaxem to myślę, że to była jednak kontrolowana awaria wymuszona przez wędrowców PNK>>MM.
Ale migracja między taryfami to tragedia.
Kiedyś zmieniałem znajomemu z PNK na RWK, po wpisaniu kodu poczekałem trochę aż na Play24 zmieni się taryfa
i gdy pod krótkim kodem było już RWK doładowałem konto za 5; przedłużyło aż o 5 dni
Reklamację olali bo moja wina, przecie 24h na to są
A z tym MiniMaxem to myślę, że to była jednak kontrolowana awaria wymuszona przez wędrowców PNK>>MM.
Zmiany taryfy w Play faktycznie trwają długo, w Plusie i Orange zmieniają po chwili (w T-Mobile nie zmieniałem).
Zawsze staram się zmieniać taryfę wieczorem, około godziny 23.00 wysyłam zlecenie zmiany, a kilka minut po północy jestem w nowej ofercie.
Nigdy nie zdarzyło mi się, by wszystko w nowej taryfie działało od razu, mają regulaminowe 24h i zmiany zapisują się po północy, więc zasady spełniają.
Zawsze najlepiej jest poczekać na SMS potwierdzający, czego by to nie było - aktywacji pakietu, usługi lub zmiany taryfy.
[ Dodano: 2014-08-19, 22:08 ]
Odnośnie tej żonglerki, to bardzo prawdopodobne. Brak zmiany taryfy przez dwa tygodnie to wygaśnięcie wychodzących, a przez to konieczność doładowania konta.
Zawsze staram się zmieniać taryfę wieczorem, około godziny 23.00 wysyłam zlecenie zmiany, a kilka minut po północy jestem w nowej ofercie.
Nigdy nie zdarzyło mi się, by wszystko w nowej taryfie działało od razu, mają regulaminowe 24h i zmiany zapisują się po północy, więc zasady spełniają.
Zawsze najlepiej jest poczekać na SMS potwierdzający, czego by to nie było - aktywacji pakietu, usługi lub zmiany taryfy.
[ Dodano: 2014-08-19, 22:08 ]
Odnośnie tej żonglerki, to bardzo prawdopodobne. Brak zmiany taryfy przez dwa tygodnie to wygaśnięcie wychodzących, a przez to konieczność doładowania konta.
Co by nie mówić, przynajmniej tak jest u mnie, jak już play24 działa to działa wszystko. Zdarzają się czasami awarie, ale od 5 lat mam z nimi do czynienia i teraz są rzadkie. Przełączanie numerów też szybkie. Pewnie teraz wykrakałem
W Orange online jeszcze nie ma tak źle. Śmiało dałbym im drugie miejsce.
Z Ti miałem problem z wyświetlaniem stanu pakietów i te denerwujące smsy przy logowaniu.
Za to platforma Plusa to jakaś parodia - jak w dzisiejszych czasach nie można podglądnąć historii połączeń w prepaidzie?! Pewnie specjalnie, żeby ludzi oszukiwać.
W Orange online jeszcze nie ma tak źle. Śmiało dałbym im drugie miejsce.
Z Ti miałem problem z wyświetlaniem stanu pakietów i te denerwujące smsy przy logowaniu.
Za to platforma Plusa to jakaś parodia - jak w dzisiejszych czasach nie można podglądnąć historii połączeń w prepaidzie?! Pewnie specjalnie, żeby ludzi oszukiwać.
W play jestem od niedawna, ale mam porównanie z obsługą plusa...i muszę powiedzieć, że tam to jest jakieś archiwum x. Żeby się zalogować kod z sms, można zmienić taryfę i zobaczyć historię doładowań. Poza tym nic ciekawego nic nie było. W T-mobile było ok podobało mi się, ale numer miałem bardzo krótko więc nie korzystałem za bardzo. Natomiast co do Play to muszę przyznać, że pełna kultura. Wszystko robię sobie z poziomu telefonu przez aplikację na androidzie lub przez stronę. Jak na razie nie zmieniałem taryfy na MM bo mam jeszcze bonus 60zł do wykorzystania, ale pozostałe funkcje, z których korzystałem chodziły płynnie a zmiany były w ciągu kilku minut. Jak będę przechodził na MM to napiszę o moich przygodach ale mam nadzieję, że będzie bez problemowo
[ Dodano: 2014-08-28, 11:42 ]
Mam pytanie techniczne, jak mam internet w telefonie w Play to muszę mieć włączony roaming danych? Bo inaczej nic nie działa
[ Dodano: 2014-08-28, 11:42 ]
Mam pytanie techniczne, jak mam internet w telefonie w Play to muszę mieć włączony roaming danych? Bo inaczej nic nie działa
Wczoraj testowo przeszedłem na taryfę Play Fresh darmowe SMSy. Dziś próba zmiany kończyła się fiaskiem. Pod *163# była jedynie opcja przejścia na Mini Max na kartę. Żadne krótkie kody migracji na inne oferty nie działały. Niestety parę złotych promocyjnych przepadło. Uszczelniają system?