DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 231 z 241
  • 1
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 241

 #735913  autor: Ruben
 29 lip 2014, 17:15
divhashmorex, ja w Play na kartę RWK po doładowaniu za 20pln dostalem pakiet Promocyjne MB w strefie taniego internetu 50GB. Niestety przy stanie konta 1pln pakiet nie działa a karta w zasadzie jednorazowa więc doładowywać więcej nie chcę :) W BOK twierdzą, że pakiet powinien działać a na Play Forum, że nie ma takiego pakietu.
 #736663  autor: ubuntulnx
 31 lip 2014, 22:53
Witam Forumowiczów,

Jakiś czas temu zauważyłem, że w billingu połączeń jednego z dwóch kont PlayOnline w rozliczeniu pojawiają się połączenia wychodzące na numer poczty głosowej. Jest to o tyle dziwne, że telefon (używam za modem HTC Desire z wifi tether) nie okazuje objawów dzwonienia/przyjmowania połączeń. Połączenia wg wykazu trwają ok 2-4minut i występują w nieregularnych odstępach czasu (ale z reguły w jednym dniu).

Nie wiem, czemu tak się dzieje i czego to może być objawem. Proszę o pomoc.

Modzi - jeżeli zły dział proszę o przesunięcie.

Obrazek

Obrazek

 #736688  autor: ChuckyCiechanow
 01 sie 2014, 00:19
Wylacz pocztę i problem rozwiązany :)
Z wykazu widać że ktoś dzwoni na te numery , (nie. odbierasz połączeń lub nie jesteś w zasięgu ) więc połączenie zostaje przekierowanie na pocztę GLOSOWA .

[ Dodano: 2014-08-01, 00:21 ]
Z wykazu widać tez ze połączenia trwają 2- 4 sekundy

 #736697  autor: manyaky
 01 sie 2014, 01:25
Dziwne. W LT! dane, które wykorzystuję w LTE w ogóle nie schodzą z pakietu, ani nie pojawiają się w billingu. Sprawdzone parę razy.

Potwierdzi ktoś?

 #736698  autor: darkangel
 01 sie 2014, 01:27
Play24 oraz kody USSD nie chodzą.
Wchodząc na Play24 jest komunikat że usterka zostanie usunięta 20 czerwca o godzinie 2:00.

Ktoś w Playu chyba za wcześnie zaczął weekend :)

 #736699  autor: manyaky
 01 sie 2014, 01:37
Generalnie faktycznie w tym momencie nie działa system, natomiast sprawdzałem wczoraj rano, wieczorem i w inne dni. Musiałbym na stałe wymusić LTE i zobaczyć, czy np. pod koniec dnia sumarycznie nie schodzą, ale bardzo w to wątpię.

Roaming schodzi normalnie. LTE - ni hu, hu, czy to billing czy zmniejszenie salda bonusowego na transmisję danych. Nic tylko się cieszyć. :)

 #736707  autor: Karlos20
 01 sie 2014, 04:37
Kilkusekundowe połączenia na pocztę w billingu się pojawiają, z tego względu, ponieważ ludzie, którzy chcieli się dodzwonić na Twój numer Play Online, próbowali pozostawić Ci wiadomość.
Rozwiązanie? Dezaktywuj Pocztę Głosową Standard lub Pocztę Głosową Lite oraz zmień przekierowania połączeń na numer telefonu: +48790998725. W przeciwnym wypadku po wyłączeniu skrzynki głos./MMS, objawi się działanie "Notki SMS".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #740170  autor: karolina22
 13 sie 2014, 14:45
Jesli chodzi o zasieg to ja mam bardzo dobry nie moge narzekac.

 #742305  autor: Adriano
 21 sie 2014, 16:13
Ile średnio się czeka na wyjaśnienie zgłoszenia po reklamacji?

 #742335  autor: bolek2004
 21 sie 2014, 18:06
Zależy od kalibru reklamacji, w sumie to do około 7 dni, choć akurat kilka razy coś reklamowałem i nie trwało dłużej niż 3 dni, ale tak jak pisze różnie z tym bywa.

 #742359  autor: forum_tg
 21 sie 2014, 20:35
ja nie raz miałem sytuację ze trwało ok 14 dni, gdyż pracownicy nie znali regulaminów, lub nie potrafili wyjaśnić problemów technicznych.

 #743502  autor: Adriano
 25 sie 2014, 18:27
Już mija 12 dni i zero kontaktu od zgłoszenia.

 #743785  autor: forum_tg
 26 sie 2014, 17:55
Bok PLAY to największy mankament,
napisz na fb do play4U i podaj numer zgłoszenia, wtedy pomogą znacznie szybciej

https://www.facebook.com/Play4You?fref=ts

Napisałem powyżej, żebyś nie liczył na ich "prędkość" ;)

 #744086  autor: Adriano
 27 sie 2014, 15:52
Przez fb nie napisze, po co mają widzieć moje zdjęcie profilowe chociażby ;)

 #744092  autor: bolek2004
 27 sie 2014, 16:33
Napisz na forum play w wątku pomocy z prośbą o ponaglenie zgłoszenia.

 #745018  autor: ppp1ppp
 31 sie 2014, 11:07
zastanawia mnie dlaczego przy przedłużeniu umowy w ofercie tylko SIM nigdzie nie info o wielkości kary za zerwanie umowy

 #745423  autor: baller
 01 wrz 2014, 16:37
Patrzyłem na formułe 4w1 czyli za 21zł mamy niel.rozm. do pleya i niel.sms do wszystkich oraz 1gb internetu jednak mi zalezy na niel. sms oraz rozmowami do wszystkich a internet moge sobie sam wykupic nie mam takiego nacisku na neta jest coś takiego w pleyu taka formuła ? niel.rozm do wszystkich i sms do wszystkich . pozdrawiam i z gory dzieki :)

 #746419  autor: matkon
 05 wrz 2014, 13:15
Czy ktoś z Was ma problem z dziwnym naliczeniem transferu przez Play?

Wczoraj od godziny 18 przebywałem w sklepie gdzie testowałem głośniki przenośne. Włączyłem Youtube i puściłem dosłownie po kilka razy utwór (wg paska nie zdążył się cały pobrać) przez ok. 30sek.-1min.

Dzisiaj sprawdzam zużycie a aplikacja Playa pokazuje, że wczoraj już o 18:04, czyli wyszłoby, że zaraz po streamie 1min utworu zeżarło 110MB. Co dziwne, utwór w całości ma niecałe 4min i nie był to klasyczny teledysk a tylko muzyka ze słowami na czarnym tle.

Z Waszych doświadczeń - czy to normalna sytuacja czy może coś jest jednak nie tak? Taki transfer to mogę zużyć korzystając z telefonu jako hotspot dla kompa przez godzinę, a nie dla kilku minut puszczenia muzyki.

 #746421  autor: Blank
 05 wrz 2014, 13:41
matkon,
W opisywanej sytuacji jest to wątpliwe, ale w Play24 raczej rzadko (w porównaniu do konkurencji) zdarzają się błędy (a pewnie z Play24 pobierane są dane).
Zastanów się, czy twój telefon, nie mógł dodatkowo zużyc transferu, np. na pobieranie aktualizacji, czy inne aktywności. Jeśli masz taką możliwość, sprawdź dodatkowo bezposrednio w Play24 (http://24.play.pl).

Jeśli jesteś przekonany, że jest to błędne naliczenie, złóż reklamację

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #746460  autor: marcinek243
 05 wrz 2014, 16:21
Jeżeli włączyło się 720p to raczej nie błąd :/
  • Strona 231 z 241
  • 1
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 241
  • 1
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 241