DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #735015  autor: dawids13012000
 25 lip 2014, 14:09
Witam kupiłem dzisiaj starter t-mobile frii za 5zl i od razu chce aktywowac darmowy internet ale wyskakuje ze karta nieaktywna wiec tak jak pisali zadzwonilem na bylejaki numer i potem przyslali mi wiadomosc powitalna od t mobile ale gdy sprawdzam stan konta lub chce cos aktywowac to wyskauje ze karta nieaktywna ile dni mam czekac az mi aktywuja ta karte.

 #735016  autor: Braymer
 25 lip 2014, 14:15
Wyłącz i włącz telefon - powinno być dobrze.
Jeśli to nie pomoże to poczekaj do wieczora - znów wyłącz i włącz i jeśli tym razem nie zadziała to napisz reklamację do T-mobile na [email protected] podając im kod puk i szczegółowy opis problemu.

W mailu do T-mobile używaj znaków interpunkcyjnych i nie pisz do nich tonem ,,pretensjonalnym'' (jak mój znajomy :) ) bo nic nie załatwisz. :-)

 #735028  autor: Flash999
 25 lip 2014, 15:24
Ile razy bym nie aktywował prepaida T-Mobile, to system odblokowuje się w całości po 2 lub 3 godzinach od zalogowania do sieci.

Stacje bazowe w województwie podlaskim

 #735029  autor: user_delete34
 25 lip 2014, 15:26
dawids13012000, zanim skontaktujesz się z biurem obsługi, spróbuj z tej karty wysłać SMSa i wykonać rozmowę, zadzwoń na nią i odbierz połączenie (jeśli możliwe). Poczekaj 24 godziny od włożenia karty przed BOK. No i spróbuj wylogować i zalogować się ponownie do sieci, jak wspomniał Braymer, wyłączając i włączając telefon.

 #735043  autor: dawids13012000
 25 lip 2014, 16:02
Ok dzieki juz mi aktywowali musialem czekac okolo 2h.

 #735579  autor: Horacy
 28 lip 2014, 14:55
No chwile się schodzi zanim wszystko zostanie aktywowane tak jak być powinno :) mi z ostatnią kartą Heyah, pełna aktywacja zajęła całe 3 godz :)

 #740979  autor: beatkaf-67
 16 sie 2014, 20:22
Witam ,podłączę się pod ten temat.Mam problem z t-mobile.Kupiłam starter "między nami" w Rossmanie -duża promocja -13 zł zamiast 30 zł.Jestn to już 3 starter ,ponieważ corka studiuje w W-wie za 30 zł możemy między sobą rozmawiać przez okrągły rok.Chciałyśmy uruchomić usługę zanim zacznie się rok akademicki ,niestety po włożeniu kart wyświetliła się informacja:"rejestracja karty sim nie powiodła się".Poszlyśmy do punktu.Pani nie była zdziwiona ,ponieważ spotkała się już z taką sytuacją.Wzięła od nas nr.tel.powiedziała ,że jeśli uda jej się sytuację wyjaśnić -zadzwoni.Czekałyśmy tydzień i nic córka poszła ponownie ,a Pani zaproponowała żeby reklamować zestaw w Rossmaniwe.
Poradźcie co mam zrobić?Nie chodzi mi o te 13zł ,ale oni najzwyczajniej robią ludzi w konia na zestawie jest data ważności do końca roku 2014 ,akrty nie chcą się aktywować.Uważam ,że porada tej Pani jet trochę nie na miejscu ,bo jak udowodnię w Rossmanie,że po prostu nie "wygadałam" tych kart a teraz chcę reklamować,przecież Rossman nie sprawdzi ,czy te karty chćą się rejestrować czy nie .
Będę bardzo wdzięczna za porady.Pozdrawiam.Beata

 #740987  autor: user_delete34
 16 sie 2014, 21:06
beatkaf-67 pisze:niestety po włożeniu kart wyświetliła się informacja:"rejestracja karty sim nie powiodła się".Poszlyśmy do punktu.
Czy była podjęta próba ręcznego zalogowania się do sieci (ustawienia telefonu, wybór sieci: ręczny i wybór T-Mobile)? Jeśli nie, warto od tego zacząć. Karta sprawdzana tylko w 1 telefonie? Czytnik kart SIM (styki) w jednej z moich starych Nokii zawodzi nierzadko.

 #741046  autor: Kryniczanin
 17 sie 2014, 09:56
beatkaf-67, Te startery są stare rok 2011 jak wyszły zapewne utraciły ważność i T je wyłączyło. Reklamacja i żądanie zwrotu pieniędzy bądź wydanie ważnych kart.

Na starterze masz datę ważności. Na opakowaniu.

 #741272  autor: beatkaf-67
 17 sie 2014, 21:34
Markadiusz pisze:
beatkaf-67 pisze:niestety po włożeniu kart wyświetliła się informacja:"rejestracja karty sim nie powiodła się".Poszlyśmy do punktu.
Czy była podjęta próba ręcznego zalogowania się do sieci (ustawienia telefonu, wybór sieci: ręczny i wybór T-Mobile)? Jeśli nie, warto od tego zacząć. Karta sprawdzana tylko w 1 telefonie? Czytnik kart SIM (styki) w jednej z moich starych Nokii zawodzi nierzadko.
Po nieudanej próbie w domu ,nic nie ko,binowałyśmy,poszłyśmy do punktu.Pani od razu nas poinformowała ,że nie jesteśmy pierwsze ,próbowała karty aktywować ,trwało to dość długo,po czym poprosiła o nr.kontaktowy ,ale przez tydzień -nic,więc poszłyśmu ponownie ,powiedziała żeby reklamować w Rossmanie.

Data ważności na opakowaniu 31.12.2014
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.Nawet nie chodzi mi o pieniądze ,bo startery były kupione w promocji ,ale o to że robią ludzi w konia.

 #741897  autor: Wiksa11
 20 sie 2014, 09:36
Dostałem darmowy starter heyah z dniówkami do biletu na pociąg i mam tak samo, nie da się aktywować w żaden sposób, czekałem cały dzień i żadne smsy, rozmowy nic nie dają. Starter również ważny do 31.12.2014. Dają niedziałający prezent, wcześniej miałem podobnie ze starterem tmobile ale po 2h zaczął działąć.
Dodam tylko, że darmowe startery z Play/Redbull aktywują się po sekundzie ;)

Orange - sieć Januszy.

 #741921  autor: jujeahip
 20 sie 2014, 10:46
Czasem zdarzają się problemy, jeśli masz salon blisko to aktywują bez dzwonienia po BOKach etc.

 #754113  autor: spirou
 06 paź 2014, 12:17
Startery z komunikatem "Karta Nieaktywna" muszą oczekiwać na sms "Witamy w T-Mobile na karte" wtedy w systemie karta staje się aktywna, aby tak się stało wymagane jest dowolne połączenie.

Jeżeli jednak nowyt starter (i do tego MN) pokazuje info o braku rejestracji to po prostu wygasła ważność startera i nie uruchomicie go już :)


--aps

 #761143  autor: iperyt
 06 lis 2014, 21:32
Też teraz trenuję to samo.Kupiłem w starter za piątaka w Biedronce żeby pobawić się frugowym internetem.Dzwonić na numer się da ale z włącza się tylko szczekaczka że należy z innego telefonu skontaktować się z BOA.Skontaktowałem się i Pani po konsultacjach z działem technicznym Pani poinformowała mnie że do czterech dni powinno działać:):):)
Pamiętam jak w 98 roku kupiłem pierwszego swojego Simplusa działał natychmiast.Potem pod koniec tego samego 98 roku przychodziłem na abonament i przedstawiciel jeszcze bez żadnego komputera pisał umowę na archaicznym formularzu ręcznie by potem wysłać wszystko faksem...karta działała po mniej niż 12 godzinach.
Widać w T-Mobile standardy są głęboko w poprzednim wieku bo z pewnością nie w latach 90 tych.
Dla mnie ten starter jest tylko zabawką do testowania internetu ale Wyobraźcie sobie obcokrajowca który po przyjeździe do naszego kraju natnie się na T-mobile lub kogoś kto kupuje ich tandetne usługi aby z nich natychmiast skorzystać w pilnej sprawie.

 #761217  autor: Horacy
 07 lis 2014, 09:49
Widocznie miałeś jakiś specjalny przypadek... w ciągu 3 miesięcy 4 karty Heyah, każda aktywna od razu, jedynie na jednej miałem lekki problem z SMS, bo całe 24 godz musiałem czekać aby dniówka była aktywna, a tak to wszystko w porządku.