Sytuacja jest taka, że co miesiąc uruchamiam sobie pakiet internetowy 1 GB w Nowym Orange Go. Gdy przychodzi SMS o wygaśnięciu pakietu, kupuję nowy. Tak też było w tym miesiącu. 13/05 dostałem SMS z informacją, że pakiet stracił ważność. Wyłączyłem transmisję danych w telefonie i włączyłem nowy pakiet. Ten włączył się ok. 14:00 i wtedy ponownie zacząłem korzystać z Internetu.
Niestety, okazało się, że pakiet tak naprawdę stracił ważność popołudniu 12/05 i już wtedy Orange pobierało mi z konta opłaty cennikowe. Do poranka 13/05 opłaty wyniosły w sumie 65 zł.
Czy istnieje szansa, że Orange cofnie te opłaty z uwagi na zbyt późne poinformowanie o wygaśnięciu pakietu? W regulaminie nie zobowiązują się do wysyłania takich wiadomości więc w zasadzie są kryci. Ale jak w praktyce rozpatrują takie reklamacje?
Ostatnio zmieniony 03 sie 2014, 16:38 przez corner, łącznie zmieniany 1 raz.