DAJ CYNK
  • Tu można pisać o wszystkim w jakikolwiek sposób - ale bez używania wulgaryzmów i obrażania innych.
Tu można pisać o wszystkim w jakikolwiek sposób - ale bez używania wulgaryzmów i obrażania innych.

 #732363  autor: MaciejM
 13 lip 2014, 20:02
Optek, bardzo wygodne i komfortowe auto, lecz silnik 2.0 jest stanowczo za mało jak na ten samochód niby 170 KM ale to wciąż 2.0. Mam s80 z 2006-2007 2.5T 200 KM gabarytowo to samo, mocy w sam raz ale mogłoby być więcej.
Co jak co ale Audi nie potrafi robić silników mniejszych niż 2.5. Mocy nie mają i do tego palą tyle co większe silniki ich produkcji.

Poza tym krążowniki szos takie jak mercedes s klasa e klasa, volvo s60,s80 audi a6. 6 letnie i tylko 100 tyś kkm? Na to uważaj takie samochody jeżdżą, a nie stoją by jeździć do kościoła w niedzielę.

Z ubezpieczeniem się nie martw różnica około 50-80 zł rocznie przy pojemności powyżej 2L

 #732402  autor: user_delete34
 14 lip 2014, 00:00
MaciejM pisze:6 letnie i tylko 100 tyś kkm?
227, 110 to jest na zachętę w treści.

[ Dodano: 2014-07-14, 00:01 ]
MaciejM pisze:Z ubezpieczeniem się nie martw różnica około 50-80 zł rocznie przy pojemności powyżej 2L
Przy maks zniżkach (60%) jak rozumiem?

 #732436  autor: Optek
 14 lip 2014, 06:45
Poza tym krążowniki szos takie jak mercedes s klasa e klasa, volvo s60,s80 audi a6
Czyli co proponujesz aby raczej szukać wśród tych modeli? A co powiesz o Opel Vectra? Mówię oczywiście o tych nowych budach...? Czy to są udane konstrukcje. Tego rodzaju auta również bardzo mi się podobają :)

 #732452  autor: user_delete34
 14 lip 2014, 09:46
Nie napalaj się na "full opcje" - taka klasa średnia to nie stare A6/100 czy podobne, tu z czasem lub z kiepskim egzemplarzem zwariujesz od psującej się elektroniki, ale nie tylko. Gdybyś nie miał zupełnej pewności co do przeszłości, lepiej sprowadź 4koła ze Szwecji, przynajmniej będziesz wiedział, co kupujesz.
Kupuj z rozwagą.
Vectra C - jeżeli ją lubisz to bardzo dobrze, jedyny model z powyższych nie rujnujący budżetu. Najlepiej 1.9 CDTI 120, ale może być i 2.0T.

 #732562  autor: Optek
 14 lip 2014, 18:07
O masakra jakaś. Przeraziłeś mnie tym linkiem. Czasami ktoś wrzuci na wykop czy inne portale takie rodzynki. Ale wiedz z drugiej strony jak się przed tym ustrzec? Czy w ASO są w stanie wykryć tego typu wałki?

 #732582  autor: user_delete34
 14 lip 2014, 18:51
Optek pisze:Przeraziłeś mnie tym linkiem.
Myślałem, że świadomość tego jest dla każdego Polaka oczywista i chciałem jedynie zluzować Twoje ewentualne napalenie na jakiś egzemplarz (też jestem na zakupie samochodu ale za 10% tej kwoty, więc za wiele nie pomogę).

Krótko, prosto: w PL mamy rynek dostosowany do klienta. Klient chce przebiegu 200 koła? Będzie miał. Oczywiście na blacie, rzeczywiście rozstrzał jest ogromny, ale na liczniku zawsze tyle samo. Przykład: Passat - stan licznika na naszych ogłoszeniach, grafika szacunkowa zdobyta z rok temu.
Obrazek

Kupowałbym tylko auta importowane samemu (najlepiej od firmy, duży ale potwierdzony przebieg, bdb stan bo po często po długim serwisie w ASO) lub przez długi czas (choćby te 3 lata) zarejestrowane w kraju albo importowane z krajów, gdzie potwierdzisz ich przeszłość mając odpowiednie dane (Holandia, Belgia, Szwecja).

Przydatne linki:
Lista kontrolna przy zakupie.
4 miłe dla nabywcy kraje.
Przeróżne uwagi nt zakupu (szczególnie zajrzyj do Tylika).
Podobnie i tu.
Jeżeli stwierdzisz, że szkoda czasu, by tak DOKŁADNIE wszystko sprawdzać i podejrzewać ludzi - przejrzyj jeszcze raz powyższe przykłady. Masz jeszcze jeden. Kupujesz drogie auto, nie licznik jest WYZNACZNIKIEM, a STAN. Żebyś nie kupił składaka z kilku+przystanku, który pordzewieje i zaskoczy kosztami już po tygodniu!
Optek pisze:Ale wiedz z drugiej strony jak się przed tym ustrzec?
Rozwaga, przy zakupie obecna/-e zaufana/dwie osoba/-y z wiedzą w temacie, przeglądanie list ogłoszeń na wielu portalach jednocześnie i porównywanie ofert tego samego egzemplarza, porównywanie ile który czeka na zakup, zakup tylko od "osoby prywatnej" (nie komisu czy importera), duża rezerwa środków (bo taką półkę obserwujesz) na jeżdżenie w poszukiwaniu samochodu, na jego sprawdzanie w ASO (jak się uda to poznasz przebieg) i ewentualne naprawy oraz oczywiście na naprawy eksploatacyjne.

[ Dodano: 2014-07-14, 18:55 ]
Aha - znajomy miał kiedyś A6 2008 w 2.0 TDI. Auto pewne, serwisowane itd. Sprzedał DUŻO drożej niż reszta z ogłoszeń. Powód prosty: potwierdzona historia samochodu, który był należycie użytkowany i przebieg miał znikomy. Znikomy oczywiście jak na ten segment, bo normalnie takie auto potrafi robić 100 kkm rocznie.

 #732664  autor: Optek
 15 lip 2014, 06:30
Dzięki za kilka wskazówek. Z tą grafiką spotkałem się już wcześniej. Faktycznie w pewnym momencie następuje zakrzywienie czasoprzestrzeni i samochody mają coraz mniejszy przebieg :)

Generalnie często jest tak, że kupując auto - kupuje się kota w worku. Najlepiej więc kupować albo z salonu albo od jakiegoś znajomego - który wiadomo, że dbał o samochód.

 #732675  autor: user_delete34
 15 lip 2014, 08:49
Optek pisze:albo od jakiegoś znajomego - który wiadomo, że dbał o samochód
I tego nie trzeba, wystarczy wiedzieć, co do naprawy. Od nieznajomego może być tak samo dbane lub styrane.

Odnośnie przebiegu: zwykły niemiecki tatuś nie kupuje nic w dieselu do taniej jazdy, bo się to nie opłaca. Jeśli będziesz oglądał takie Vectry 1.9 w DE to zakładaj roczny przebieg 50kkm+. Benzyny trochę mniej, ale jeśli firmowa to też mogła dość jeździć.

 #733575  autor: MaciejM
 18 lip 2014, 23:40
Jest ogromna różnica czy VW Polo 1.4 TSI przejedzie 200 tyś km, czy takie Audi A6. Ostatnio widziałem ogłoszenie na otomoto jakiś czas temu Audi A6 gdzieś z południa kraju, 3.0 TDI 2007 r i przebieg 370 tyś km. Identyczne jak te co ostatnio było na białostockiej giełdzie samochodowej z tym, że przebieg prawie równe 180 tyś km :mrgreen:, dla zadbanego 3.0 TDI na Common railu pewnie i z 1 mln km przebiegu nie stanowiłby problemu.

 #734196  autor: czarekcw
 22 lip 2014, 12:04
Zajmuje się hobbistycznie czyszczeniem aut (czyli tzw auto detailing), miałem te auto w ubiegły weekend na czyszczenie wnętrza. I stwierdzam, że wykonanie auta jest po prostu słabe (auto miało przejechane 130 000km, właściciel ma go od przebiegu 30 000km). Kierownica wytarta, skóra podatna na uszkodzenia, pewne usterki z MMI (nie działał mu GPS). Nie urzekł mnie ten samochód.

 #734408  autor: MaciejM
 23 lip 2014, 08:15
czarekcw, Audi skończyło się na 2000. Pewnie nawet słyszałeś o wycierających się łopatkach do zmiany biegów w R8

 #734413  autor: wooly
 23 lip 2014, 08:44
kazdy oprocz 2.5 v6 tdi

Odwiedź Centrum GSM!

 #734531  autor: saleen
 23 lip 2014, 15:32
2.5 v6 tdi w ogóle nie było w budzie generacji C6