DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #710275  autor: tomulus
 14 kwie 2014, 18:55
Witaj.

Możesz również napisać na kartce odstąpienie od umowy (z podpisem) , zrobić scan i wysłać do Play.

Tak jak napisał Ruben umowę spokojnie anulujesz do 10 dni jeśli była przedłużana telefonicznie.

Pzdr

 #710429  autor: vh
 15 kwie 2014, 13:01
butterfly pisze:Arletta, zdajesz sobie sprawę, że konsultanci to tak naprawdę firma zewnętrzna? Dla nich liczy się tylko sprzedaż. Nie ma co w sumie za to obwiniać Playa, bo to zwykły człowiek, który chce sprzedać ofertę za wszelką cenę i jedynie za co można go obwiniać, to za brak jakiegokolwiek sumienia.
A co mnie obchodzi, kogo Play zatrudnia do obsługi klienta? Żonę prezesa, firmę zewnętrzną - co to mnie obchodzi? Ja chcę być tylko kompetentnie obsłużony, a nie oszukany i naciągnięty przez Play, lub jak wolisz osoby/firmy pracujące na rzecz Play.

Co do tematu - pogonić kuriera. Nie ma podpisu, nie ma umowy.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2014, 14:49 przez vh, łącznie zmieniany 1 raz.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power

 #710440  autor: tomulus
 15 kwie 2014, 14:17
Nikt tutaj nie chce Tobie źle doradzić. Na Twoim miejscu wysłałbym jednak pisemne odstąpienie od umowy lub zgłosił taką dyspozycję przez play24, ponieważ możesz się zdziwić jak się okaże że kurier nie przyjechał a umowa obowiązuje.

 #711341  autor: manyaky
 19 kwie 2014, 00:09
mikkel pisze:Kurierzy zawsze się spieszą ale zawsze można to olać i spokojnie czytać umowę a jeśli nie to zawsze jest 10 dni.
Ruben pisze:Jeżeli umowa, która zawarta została telefonicznie z tą starszą osobą jest niekorzystna, to istnieje możliwość odstąpienia od niej, bez konsekwencji w ciągu 10 dni od daty podpisania.
Nie zawsze :!:.

Przykład - Plus - przysyłają urządzenie z umową. W momencie rozpoczęcia korzystania z usługi (np. tego samego dnia) - okres 10-dniowy na zwrot staje się nieważny. Jest to zawarte na umowie, ale - no właśnie - jak się o tym dowiedzieć, skoro się jej nie ma czasu przeczytać.

 #711366  autor: KA
 19 kwie 2014, 08:49
W Plusie wybierasz w czasie rozmowy z konsultantem jedną z opcji: albo zostaje te 10 dni, albo umowa wchodzi w życie wcześniej - ale to na Twoje życzenie. Kurier przywozi umowę z wybraną wcześniej opcją.

 #711491  autor: rikitiki
 19 kwie 2014, 18:09
btw co oferuje duk w play ? chce przenieść abo mamy do nju abo. Ogólnie potrzebuje rozmowy unlimited na komórki i stacjonarne. Oferta przedłużeniowa play to 39zł i umowa na 15mcy

 #711492  autor: marcin1980
 19 kwie 2014, 18:12
Play MiniMax to oferta na karte za 29zł masz unlimited stacjonarne plus komorkowe bez sms bo sms to plus kolejne 9zł

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #711593  autor: manyaky
 20 kwie 2014, 02:19
rikitiki, masz wszystko w wątku przedłużeniowym - nawet jest podsumowanie wszystkich ofert 10 stron do tyłu od najnowszej.
KA pisze:W Plusie wybierasz w czasie rozmowy z konsultantem jedną z opcji: albo zostaje te 10 dni, albo umowa wchodzi w życie wcześniej - ale to na Twoje życzenie. Kurier przywozi umowę z wybraną wcześniej opcją.
Jedyne pytanie konsultanta to "czy wyraża Pan zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni?". Niestety nikt nie informuje o konsekwencjach tej zgody i jestem przekonany, że większość nie ma pojęcia, że pozbawia ich to możliwości rozwiązania umowy w tym terminie. I - niestety - (jeśli moja rozmowa sprzedażowa leciała wg skryptu) to nie "moim życzeniem" było wybranie tej opcji. Zwyczajne pytanie, na które duża część klientów powie "tak", byle szybciej zakończyć rozmowę.

 #711596  autor: KA
 20 kwie 2014, 06:29
Masz rację, ale zapewne z ich strony jest wszystko formalnie w porządku. Było pytanie, odpowiedź klienta i nie ich winą jest, że klient nie rozumie.
Wątek jest o Play: tak, w tej sieci pozostaje nr mojej córki tylko dlatego, że ma na nim formułę M na bardzo korzystnych warunkach przedłużeniowych. Umowa ta przejdzie na czas nieokreślony bez zmian i można ją mieć do upadku sieci - to obecnie największa zaleta Play (jeszcze Minimax oczywiście).

 #713549  autor: przemyslawgrzywuski
 27 kwie 2014, 10:18
No niestety. Specjalnie konstruuje sie rozmowy w ten sposob zeby zwiekszyc zysk. Wykorzystuje sie psychologiczne tricki zeby odniesc korzysc.
Jelsli chodzi natomiast o same oferty- do mnie dzwonili z oferta, ale ich olalem bo nowa oferta nie byla lepsza od starej, a wiazala sie z umowa na 2 kolejne lata. Teraz mam umowe na czas nieokreslony i w dowolnym momencie moge odejsc, co zapewne niebawem uczynie.
Zwlaszcza po tym jak mnie pojechali na 60 zl za sms-y ktorych nie wyslalem, i olali moje reklamacje. Dla zainteresowanych play naciaga na smsy w roamingu

Abakano:coaching wrocław
szkolenia biznesowe we Wrocławiu, business coaching,
szkolenia handlowców

 #713767  autor: lord.nitos
 27 kwie 2014, 18:44
To ja moze sie tez wypowiem, niegdys sie pracowalo w Call Center Play'a. ?

Umowa po przekroczeniu czasu trwania przykladowo 24mc przechodzi automatycznie w umowe na czas nieokreslony, ktora mozna w kazdej chwili rozwiazac piszac pismo na adres korespondencyjny Play.

Jesli chodzi o rezygnacje z umowy w ciagu 10 dni to rowniez wszystko zalatwiamy poprzez pisma na adres korespondecyjny.

Nie mozliwosci wysylania zadnych dokumentow, pism czy pisemek jakimkolwiek faxem.

[center]
Jeżeli Ci pomogłem to możesz się odwdzięczyć klikając

Obrazek
[/center]

 #721305  autor: user_delete26
 31 maja 2014, 09:35
Ja mam stary numer w tej sieci 5 lat. Pamiętam jak była taka opcja w grudniu 2009 roku, aby sobie dobrać taki jaki się chce... numer oczywiście. Większość była wówczas z nowym prefiksem 883 (który posiadam) i koszt takiej usługi wynosił łącznie 19 zł (10 zł przesyłka).
Tak więc bardzo ciekawa to opcja była na otrzymanie nowego złotego numeru za śmieszne pieniądze.
Starter przysłano mi pocztą, i przez ok. 2 tygodnie (bodaj) karta sim była nieaktywna.
Oczywiście zgłaszałem wielokrotnie ten problem do obsługi Play... nie wiedzieli zupełnie o co chodzi. Dawali idiotyczne rady, jak np. żebym włożył karte do telefonu. Nawet jeden konsultant nie wiedząc co powiedzieć, najpierw kazał poczekać a potem się rozłączył - smutne, ale prawdziwe. No cóż, po ok. 2 tygodniach mojego uporu numer został wreszcie włączony i taki pozostaje do dzisiaj. (Zresztą jest ta historia na telepolis opisana ;) )
Natomiast co boli? To, to że traktują ludzi jak debili, gdy opisujesz gdzie leży problem, i nie piszesz tego jak jakiś laik... ale lepiej wkleić ogólnodostępną treść i po problemie. :)
Jakie jeszcze moje przeżycia z Play?.... Hmmm napewno to jak w wała zrobili sporą część ludzi w 2010 roku gdy z tej taryfy na kartę, która dawała np. po doładowaniu za 30 zł: rok ważności konta, 1000sms do wszystkich sieci/m-c, darmowe do Play / m-c (już nie pamiętam nazwy ale to była poprzedniczka All Inclusive Darmowe rozmowy i Smsy w Play/ Darmowe smsy do wszystkich) zabrali to do All Inclusive, oczywiście rozdrabniając ofertę do wyboru: a) darmowe smsy do wszystkich sieci b) darmowe rozmowy i smsy w play.
Wtedy pamiętam, że żadnego sms nie dostałem, który by poinformował mnie o tym co się stanie. Doładowałem konto jak zwykle za większą kwotę i niestety wszystko poszło...
Następnie trzeba było zmienić taryfę na All Inclusive Darmowe Rozmowy i Smsy w Play, która dawała takowe przywileje, oczywiście mowa tu o darmowych do Playa - wówczas bardzo dużo korzystałem z darmówek.