DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #711312  autor: bartoszek534
 18 kwie 2014, 22:52
Przez pocztę będzie to trwało znacznie dłużej. Lepiej iść do salonu z wszystkimi dokumentami, pamiętaj jednak, że jeśli masz umowę na czas określony, to za jej zerwanie będziesz zmuszony zapłacić. Jeśli masz internet, to wezmą Ci liveboxa i dadzą Ci taki internet, że po 17 (młodzież ze szkoły wraca) aż do 22 net Ci nie ruszy.
Jednak jak masz tylko telefon na czas nieokreślony to śmiało z papierami do salonu i rezygnuj :) nie ma sensu czekać tygodniami na odpowiedź.

 #711343  autor: zygikuleczka
 19 kwie 2014, 00:30
Jeśli masz internet, to wezmą Ci liveboxa i dadzą Ci taki internet, że po 17 (młodzież ze szkoły wraca) aż do 22 net Ci nie ruszy.
Że co??

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #711394  autor: bartoszek534
 19 kwie 2014, 11:03
Jak masz internet i telefon stacjonarny to masz liveboxa (nie wiem, czy zawsze, wszyscy znajomi mają) i po rezygnacji z telefonu dają Ci zwykły router, ale jesteś traktowany drugorzędnie, bo internet praktycznie w godzinach szczytu nie odpala

 #711411  autor: zygikuleczka
 19 kwie 2014, 11:40
Cos Ty. Lb nie gwarantuje dzialania poprawnego dzialania internetu a wrecz przeciwnie. Zwykle modemy z reguly dzialaja lepiej niz LB. Nie ma tez podzialu na lepszych z lb i gorszych bez niego. Jak ktos takie cos odczul powinien zaprotestowac.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #711441  autor: bartoszek534
 19 kwie 2014, 13:39
Były protesty, aż u mnie we wsi ogłoszenie na sklepie powiesili, że mają się zgłosić, jeśli też coś takiego mają, ale nic to nie dało

 #711448  autor: zygikuleczka
 19 kwie 2014, 14:14
bartoszek534, możesz przybliżyć temat? Jak dokładnie się objawiało to o czym piszesz? Internet słabo działał, więc następowało zgłoszenie awarii jak rozumiem. W jaki sposób pracownicy orange do tego podchodzili? W jaki sposób były zamykane te zgłoszenie serwisowe? Informacja o tym podziale to jak mniemam odczucia poszkodowanych klientów, tak?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #711468  autor: bartoszek534
 19 kwie 2014, 15:42
Może napisze, jak to było od początku. Rodzina x miała liveboxa, we wsi ~1200mieszkańców. Postanowili zrezygnować z telefonu, wzięli im biały router livebox i nie wiem, czy dali, czy kupili na własną rękę, ale jakiś całkiem inny. Internet zaczął zwalniać, aż po kilku dniach w godzinach szczytu znikała kontrolka w kształcie planety, oznaczająca dostęp do internetu, lub pojawiała się, ale zabarwiona była nie na zielono, a na czerwono. Pisali maile do nich i nic.
Po jakimś czasie zauważyłem kartkę wiszącą na sklepie, było tam coś typu "jeśli nie jesteś zadowolony z prędkości swojego internetu w orange, tj jego prędkość jest taka, że załadowanie filmu na youtube trwa kilkanaście minut lub w ogóle nie masz internetu - zgłoś się pod xx, walczmy o swoje!" gdzie xx to numer telefonu. Po kilku dniach ogłoszenie zniknęło, problem - nie. Chociaż nie wiem jak to teraz, bo sprawa ma już kilka miesięcy