DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #710295  autor: maklos
 14 kwie 2014, 21:19
Witam 11 kwietnia przenioslem numer z Play do Orange. Wybralem taryfe free na karte.
Po doladowaniu konta dostalem 6.2 gb na transfer danych.
Na drugi dzien stwierdzilem ze z pakietu ubylo 2 gb a internetu prawie nie uzywalem, telefon podal 30 mb co jest zgodne z prawda.
Czy ktos spotkal sie z podobnym problemem????
Pozdrawiam i sorry za brak polskich znakow.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2014, 20:02 przez maklos, łącznie zmieniany 1 raz.

 #710369  autor: orson_dzi
 15 kwie 2014, 01:04
Mogła się walnąć taryfikacja. To idzie pod reklamacje, ostatnio częsty przypadek.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #710384  autor: maklos
 15 kwie 2014, 08:01
Witam ponownie

11 kwietnia napisałem reklamację wczoraj przyszła odpowiedz że wszystko jest ok po stronie orange tylko w wykazie połączeń widzę zużycie na poziomie 30 mb a nie 1000mb. Orange przywróciło ilość promocyjnych megabajtów do 6200 i wczoraj zrobiłem kolejny test włączyłem dane komórkowe 2 razy po 5 minut i przeglądałem internet w orange on line znikneło 2000 MB i teraz jest dostępne 4250 mb.
Widzę że burdel maja straszny mam u nich 3 usługi i chyba pora zrezygnować ze wszystkich.
Pozdrawiam
maciej

 #710981  autor: Orange Ekspert
 17 kwie 2014, 16:05
Czy sprawa została wyjaśniona?

Pozdrawiam
Tomek

 #711082  autor: monsune
 17 kwie 2014, 23:25
To jest "normalne" w systemie Orange. Takie problemy mam u nich od ponad 3 lat jak sięgam pamięcią. Trzeba się naprawdę dobrze nagimnastykować, żeby odzyskać te GB. System ma to do siebie, że zawsze myli się w jedną stronę, a czasem potrafi ściąć nawet 10GB w ciągu paruminutowej sesji. Są to błędy taryfikacji, ale jak trafi się głupszy konsultant to próbuje wmówić człowiekowi, że przy tak szybkim necie da się zużyć 10GB w ciągu np. 15 min. połączenia i że to na pewno wiry...

Reklamacja i czekamy. Z reguły pierwsza odpowiedź brzmi: wszystko jest OK. Trzeba się odwołać i dalej czekać. Zależy na kogo się trafi - czasem załatwią w parę dni a czasem trwa to 2 miesiące. Trafiłem raz na taką idiotkę w centrali, która z uporem maniaka nie chciała zwrócić transferu pomimo pozytywnej opinii z działu technicznego. Skończyło się porozumieniem w postaci 20zł na główne.

 #711525  autor: maklos
 19 kwie 2014, 19:49
Witam
Sprawa dalej niewyjasniona, czekam na odpowiedz.
Napisalem odwolanie od ostatniej odpowiedzi z BOK oraz jeszcze jedna reklamacje za blednie naliczany transfer.
Tak czy siak dwa numery zostana przeniesione do innej sieci i sprawe zglosze do UKE.
Sorry za brak polskich znakow.
Wesolych Swiat

 #714425  autor: Orange Ekspert
 30 kwie 2014, 23:11
Jeśli będziesz miał jakieś pytania lub jakaś kwestia nie została jeszcze wyjaśniona to zachęcam do kontaktu http://pomoc.orange.pl/. Postaramy się pomóc.

 #714448  autor: zielony71
 01 maja 2014, 07:44
Potwierdzam problemy z taryfikacją w OFNK, ja też to ostatnio miałem. Potwierdzam też, że reklamacje najlepiej składać poprzez pomoc orange na facebooku. Jedynie tam pracują w miarę kumaci ludzie. W normalnym boku same głąby.

 #714514  autor: orson_dzi
 01 maja 2014, 17:01
zielony71 pisze:Jedynie tam pracują w miarę kumaci ludzie.
Gdybyś tylko wiedział co się dalej dzieje z tym zgłoszeniem... :lol:

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #714605  autor: zielony71
 02 maja 2014, 09:10
To może lepiej, że nie wiem :-D
Ale przecież zaglądałeś do mojej "powieści w odcinkach", więc wiesz, że nie piszę tego bezpodstawnie;-)

 #721971  autor: Giorgio_Armani
 03 cze 2014, 00:35
Jak to jest w tym OFNK?
Na stronie mam napisane, że "Wartość dostępnego limitu transferu danych" - posiadam nadal MB.
Nie mam natomiast już MB w "w tym bonusowa wartość dostępnego limitu transferu danych".

Mimo posiadania limitu transferu danych z konta schodzą złotówki na "Internet i OW".

O co chodzi?

 #722005  autor: ezaq
 03 cze 2014, 10:26
"Wartość dostępnego limitu transferu danych" to ilość MB otrzymana z podzielenia wartości konta głównego przez stawkę cennikową 1gr/100kB. Dlatego znikają Ci pieniądze.

 #722069  autor: Giorgio_Armani
 03 cze 2014, 14:07
Dziękuję bardzo. Bez sensu jest takie podawamie tych informacji.
Teraz wszystko rozumiem.