DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #630825  autor: KrzysztofJ85
 03 maja 2013, 22:30
Panie muddy, dziękuję bardzo panu za odpowiedź.
Nie jestem z konkurencji ani fanbojem, sam chcę podpisać umowę z njumobile bo jest dla mnie atrakcyjna, po prostu nie rozumiałem punktu 12.4 i dlatego napisałem posta.
Nigdzie w swoim poście nie stwierdziłem, że tak jest, że do operatorów wirtualnych płaci się osobno, po prostu chciałem się właśnie dowiedzieć jak to jest.

Panie divhashmorex
dziękuję za linka tutaj:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 748#630748
Sporo mi to wyjaśniło.
Co do maila z obsługi klienta to jest on autentyczny, jeśli mogę to jakoś udowodnić niech pan powie jak.
Szkoda, że od razu zostałem wyzwany od debili i oszustów...

No ale teraz, kiedy już mamy wszystko wyjaśnione, idę jutro podpisać umowę.

 #630839  autor: Blank
 03 maja 2013, 23:20
KrzysztofJ85,
Jeżeli piszesz prawdę, to rzeczywiście mogliśmy potraktować cię zbyt surowo, aczkolwiek pomimo, iż sam przekonałem się (z negatywnym skutkiem) o "jakości" obsługi klienta w Orange, oraz (z pozytywnym skutkiem, dzięki interwencji UKE) o "jakości" obsługi klienta w Play, nie wierzę i mój rozum nie może choćby w niewielkim stopniu zaakceptować, że konsultanci NJU mobile mieliby rzeczywiście odpowiedzieć ci w ten sposób.

Niemniej jednak, pomimo tego, że szacunku do tzw. amplifierów nie mam, to moim zdaniem, przekroczyłem granice dobrego smaku w kwestii użycia odpowiednich epitetów, za co przepraszam.
Nie zmieniam jednak zdania: nadal uważam, że jesteś albo znudzonym nastolatkiem, fanatykiem konkurencji, albo pracownikiem / amplifierem. I "Katarzyna Figura" nie ma tu nic do rzeczy.
W dzisiejszych czasach, coraz ciężej odróżnić posty zwykłych użytkowników od zgrai oszustów grasujących po internecie. Sam przez 3 lata przepłacałem w Plusie bo dałem się nabrać na rzekomą beznadziejną jakość Playa i po rozum do głowy poszedłem dopiero pod koniec 2010 roku. Stąd też czasami zbyt wiele słów pod kątem potencjalnych "negatywnych" amplifierów [niezależnie od sieci, którą mieliby reprezentować]. Co do uwiarygodnienia, nie ma wiarygodnego sposobu na udowodnienie tego, że taki list dostałeś (z wyjątkiem potwierdzenia przez zainteresowanego - nju mobile), gdyż screen, czy nawet maila można bez problemu podrobić...
I to jest w tym wszystkim najgorsze. Swoją drogą, jakby ktoś w latach 90-tych opisał jak będzie w 2013 roku działał internet, to jego opracowanie byłoby potraktowane jako science-fiction. Ludzi coraz mniej. Większość stanowią [5liter].

W każdym razie, cieszę się, że wszystko zostało wyjaśnione.

 #631064  autor: KrzysztofJ85
 04 maja 2013, 21:47
divhashmorex,
Widzisz, ja nigdy do tej pory nie korzystałem z obsługi klienta Orange czy innych sieci, nie miałem takiej potrzeby, nie wiedziałem, że mogą podawać tam nieprawdziwe informacje, wręcz przeciwnie, myślałem że obsługa klienta to właśnie miejsce gdzie otrzymam najpewniejsze informacje. Dlatego sam byłem zaskoczony ich odpowiedzią. Jeżeli mój post wyglądał jak jakiś spam, atak konkurencji czy coś takiego to przepraszam, nie chciałem nikogo wprowadzać w błąd czy pisać kłamstw a gdybym chciał kogoś wkręcić to bym nie pisał, że napisała do mnie Katarzyna Figura.
Po prostu mam złe doświadczenia z rożnymi umowami, niekoniecznie związanymi z sieciami komórkowymi. Wszędzie teraz można spotkać dziwne dopiski małymi druczkami. dlatego gdy przeczytałem regulamin nju mobile i nie byłem pewny czy dobrze go rozumiem, napisałem tutaj, żeby ktoś mi napisał jak to jest. Wolałem się upewnić, niż podpisać umowę, dużo dzwonić i po miesiącu dostać rachunek na nie wiem 100-200zł, bo by się okazało, że dzwoniłem do kogoś kto ma w jakiejś biedronce, mobilking, mbank czy innych takich.
Piszą na stronie nju, że za darmo do wszystkich, odpisali mi co innego, nie znam jeszcze nikogo kto by miał w nju mobile więc nie miałem jak tego zwryfikować. Mogę mieć tylko prośbę do Ciebie, byś sam napisał w tej sprawie do obsługi klienta, jestem ciekaw co by odpisali Tobie. Ja napisałem to samo jeszcze do Red Bull Mobile, ale jeszcze mi nie odpisali.
Mimo wszystko zniechęciłem się trochę i do NJU i do RBM. Byłem w obu punktach, pytałem czy mogę przenieść numer na miejscu. Powiedziano mi, że ani w Orange ani w Play tego nie zrobią, trzeba to załatwiać przez internet. Może jestem przewrażliwiony ale jakoś nie lubię takich umów z nie wiadomo kim na odległość, szczególnie, że może się okazać, że będę czekał na kartę sim zamiast kilka dni to np. miesiąc. Jak coś będzie później nie tak to jedyne wyjście to słać listy bo nie będzie do kogo iść.
Chociaż właśnie, jak to jest, może jednak da się to załatwić w punkcje Orange albo Play, może znowu podali mi błędne informację i znowu wypisuje głupoty?
W każdym razie ja się wstrzymam, poczekam na ofertę Heyah albo T-Mobile.
Heh, znowu mój post wygląda jak pisany przez konkurencję Orange i Play, no ale trudno, nie wiem jak mam to inaczej napisać.
Nastolatkiem nie jestem, mam 28lat.
Pozdro.

 #631106  autor: Ruben
 05 maja 2013, 08:29
KrzysztofJ85, co do obsługi klienta, to niestety ale spadek jakości obsługi jest zauważalny u każdego operatora. W dobie cięcia kosztów na wszystkim także odbija się to na obsłudze, gdzie trafiają coraz częściej osoby jakby z przypadku, po krótkim szkoleniu, którzy zupełnie do tej pory nie interesowali się telekomunikacją musza odpowiadać na trudne czasem pytania i później są takie kwiatki.
Odnośnie nowych nielimitowanych ofert nju mobile i RBM, to są to oferty dostępne wyłącznie przez internet, bo to kolejny sposób na obniżenie kosztów a także obliczone jest to na mniejszą popularność. 38pln za no limit to nie jest raczej dochodowa oferta więc nie jest w ich interesie sprzedawać je w salonach głównych marek Orange i Play. Jak TMobile wprowadzi taką ofertę w heyah, to także będzie ona dostępna przez internet ponieważ heyah tak działa właśnie.
Umowę można wypowiedzieć w każdym momencie bez płacenia kary więc ryzyko nie jest duże a minuty są do wykorzystania na wszystkie numery krajowe z wyłączeniem numerów specjalnych,premium i nr do BOK danego operatora.

 #631126  autor: Sahim
 05 maja 2013, 11:44
Ruben pisze:także obliczone jest to na mniejszą popularność
Sądząc po ilości reklam w TV i radio to raczej chcą być popularni.
Bardziej zgodzę się z opinią:
Ruben pisze:oferty dostępne wyłącznie przez internet, bo to kolejny sposób na obniżenie kosztów
Ps. Konsultanci są różni ale ogólnie poziom obsługi się obniżył (kontaktuję się z BOK-mi różnych telekomów od 2001 roku).
Ostatnio zmieniony 05 maja 2013, 12:06 przez Sahim, łącznie zmieniany 1 raz.

 #631127  autor: Ruben
 05 maja 2013, 12:01
Sahim, reklamować się będą, bo przecież ma to być uderzenie w P4. Myślałem jednak o popularności (w sensie ilości aktywacji a nie rozpoznawalności marki) poza ich grupą docelową. Myślę, że osoby starsze lub nie korzystające z wielu usług dostępnych drogą elektroniczną jednak nie będą zmieniać operatora na nju mobile. Oczywiście, że nie dotyczy to 100% starszych, bo wyjątki są zawsze. Brak salonu, to dla niektórych jak bank bez okienka. Zazwyczaj postrzegany jest jako mniej pewny dla pewnej grupy ludzi i podobnie będzie z tym operatorem. Sam operator też nie ukrywa, że celuje w grupę wiekową 16-36 lat ponieważ własnie ta grupa jest najbardziej świadoma, jest wrażliwa na cenę i nie ma problemu z przenoszeniem numeru. Przeważnie w późniejszym wieku pojawiają się inne priorytety i różnice kilkuzłotowe w ofertach operatorów nie maja większego znaczenia.

 #631132  autor: Sahim
 05 maja 2013, 12:39
Ruben pisze:Sam operator też nie ukrywa, że celuje w grupę wiekową 16-36 lat
Mhm, no nie wiem... takie reklamy skierowane do tej grupy wiekowej. Mnie te ich reklamy irytują.

 #631151  autor: ppp1ppp
 05 maja 2013, 13:59
oferta red... fajna ale 50MB to za mały pakiet :(

 #631238  autor: merigaw
 05 maja 2013, 21:02
Co do ceny do wirtualnych operatorów, to wynosi ona 0,19 zł (potwierdzone w rozmowie z konsultantką na czacie)
Co do rozmów wewnątrz sieciowych to niestety według tejże Pani są one rozliczane tak jak do wszystkich sieci czyli 0,19 zł. Mogę to potwierdzić ,bo mam ofertę z rachunkiem i rozmowy są naliczane.
Śmieszy mnie trochę podejście do wieku wybierających tę ofertę,bo uważam że każdy kto umie liczyć i ma przyzwoity telefon (w sensie ,że nie potrzebuje nowego) będzie z tej oferty zadowolony.
Sama mam trochę lat na karku i jakoś sobie radzę ,a przecież osoby nie mające kontaktu z komputerem,zawsze mają kogoś bardziej obeznanego obok siebie :))
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych,zresztą tych nie zadowolonych też.

 #631270  autor: KA
 05 maja 2013, 22:21
Dokładnie - nju z rachunkiem będzie miała np. moja mama, która ma ponad 60 lat. Do tej pory nie wie, w jaki sposób doładowuję jej "zdalnie" telefon, ale jest tym zachwycona, bo koleżanki się dziwią. Podsumowując: w podanym przedziale wiekowym nie mieści się żadna ze znanych mi osób, które już mają lub będą mieć nju. Mam na co dzień do czynienia z młodzieżą, a te osoby są w przedziale 40-65 lat, więc...

 #631408  autor: Kamel
 06 maja 2013, 22:38
Niestety przeniesienie numeru do nju.mobile w moim przypadku nie zakończyło się sukcesem.

Jestem trochę rozczarowany. Oczywiście jest w tym moja wina, ponieważ omyłkowo zaznaczyłem opcję że przenoszę numer z abonamentu do abonamentu, a chciałem zrobić przeniesienie z prepaid do abonamentu.

Jestem zawiedziony faktem, że nju.mobile nie sprawdziło tego czy mój numer jest w prepaid czy w abonamencie. W systemie im wszystko przeszło, a dopiero po podpisaniu dokumentów wyłapali błąd. Może dopiero wtedy pojawia się taka możliwość ? Ale to dlaczego jak przy zamówieniu w sklepie Orange, chcąc zakupić jakąś słuchawkę i chcemy przenieść numer z prepaid do abonamentu to wyłapuje wcześniej że numer z obcej sieci jest w abonamencie. W takim przypadku Orange w ogóle nie wysyła dokumentów do podpisania.

Ok. Pomyliłem się mój błąd, no ale jako zależy mi na przeniesieniu numeru to nju.mobile nic z swojej strony nie zaproponował - aby np. mógłbym przesłać im pełnomocnictwo do przeniesienia numeru z prepaid do abonamentu - po prostu uzupełnić brakujące dokumenty.

Pani z nju.mobile mi powiedziała, że mogę skorzystać z 10 dniowego czasu w którym mogę odstąpić od umowy, no ale rozpakowałem kartę sim ponieważ chciałem sprawdzić czy działa i Pani nie wie czy rezygnacja z tego powodu zostanie przyjęta...
Pozostaje złożyć wypowiedzenie, czekać miesiąc, umowa się rozwiąże i mogę ponownie próbować przenieść numer.

Wiem, że popełniłem błąd - moja wina. Ale w końcu operator dysponuje systemami informatycznymi i przy ich projektowaniu powinni wziąć pod uwagę błąd ludzki oraz szybką, możliwą reakcję przy naprawieniu takowego błędu.

Spróbuję się jeszcze z nimi jakoś dogadać, jak nie to wysyłam odstąpienie od umowy na odległość.

 #631698  autor: WeBeR
 08 maja 2013, 11:04
Może ktoś się orientuje bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat faktury papierowej w ofercie RedBull Mobile no-limits, czy z tą opcją faktury jest dodatkowo płatna, czy w ogóle nie ma opcji tej faktury w taryfie no-limits ?

 #631701  autor: piokuk
 08 maja 2013, 11:24
Faktura papierowa jest w standardzie - bezpłatna.

 #631769  autor: manyaky
 08 maja 2013, 17:31
Bezpłatna, ale występuje op. aktywacyjna.

 #631809  autor: manyaky
 08 maja 2013, 19:40
WeBeR pisze:w ofercie RedBull Mobile no-limits, czy z tą opcją faktury jest dodatkowo płatna, czy w ogóle nie ma opcji tej faktury w taryfie no-limits ?
divhashmorex pisze:manyaky, Nie myl ofert nju mobile z rachunkiem z Red Bull No Limits
divhashmorex, nie mylę. W RBM no-limits występuje opłata aktywacyjna 50zł bez względu na rodzaj faktury.

 #631814  autor: Blank
 08 maja 2013, 19:59
manyaky, Uzytkownik nie pytał o opłatę aktywacyjną, tylko o dostępność / koszt faktury.
Ponieważ w konkurencyjnej ofercie faktura papierowa powoduje naliczenie opłaty aktywacyjnej, twój post mógł i moim zdaniem wprowadzał w błąd, iż wybranie faktury papierowej spowoduje naliczenie opłaty aktywacyjnej...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #631818  autor: manyaky
 08 maja 2013, 20:13
Trzeba by zapytać autora, czy wprowadziło go to w błąd. Jak dla mnie post jest jasny, ale fajnie, że doprecyzowałeś.

 #631876  autor: Emsi
 08 maja 2013, 23:48
Edmund pisze:Oraz Virgin Mobile - może w końcu wejdą z abonamentami bo zapowiadali to swojego czasu.
Oj.. ciekawie się robi na rynku telefonii..
Jakieś źródło tego info? Bo z tego co widziałem, to niejednokrotnie padały pytania o postpaid w VM na oficjalnym fanpage na Facebooku, a odpowiedzi były, że Virgin Polska nie planuje oferty abonamentowej.