Telekomunikacja jak na dłoni






RedBull Mobile albo nju.mobile

Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderatorzy: Kaczy, thonka, Pawrzes, darkangel, Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Postprzez Kamel » 2013-04-29, 10:51

Mój numer znajdzie się w nju.mobile dopiero 10 maja, także wtedy coś napiszę więcej :-) Chociaż wcześniej będzie numer tymczasowy.
Kamel
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 184
Dołączył(a): 2005-08-03, 22:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez KrzysztofJ85 » 2013-05-03, 15:56

Witam wszystkich,
Mam do was pytanie, czytałem regulamin i cennik njumobile i jest tam nie jasny dla mnie zapis (cennik na samym początku, regulamin punkt 12.4):

" „nju mobile” w rozumieniu niniejszego Regulaminu oznacza ofertę świadczoną w ramach mobilnej sieci telekomunikacyjnej, ... Pojęcie mobilnej sieci telekomunikacyjnej Operatora nie obejmuje jednak usług telekomunikacyjnych świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych w oparciu o sieć telekomunikacyjną Operatora (operatorzy wirtualni), w szczególności połączeń z lub na numery abonenckie użytkowników usług takich operatorów wirtualnych lub na numery, na których tacy operatorzy wirtualni świadczą swoje usługi."

Czy on oznacza, że dzwoniąc na numery operatorów wirtualnych będziemy płacić po za no limits?

Napisałem maila do nju mobile na adres pomoc.nju@njumobile.pl, taką dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie
Dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Nawiązując do Pana zapytania informuję, że połączenia z operatorami wirtualnymi takimi jak :mobilking, cyfrowy polsat, mbank mobile będzie Pan płacił dodatkowo poza ofertą no limits, według obowiązujących stawek.
Mam nadzieję, że udzielone informacje okażą się pomocne.
Pozdrawiam
Katarzyna Figura
Biuro obsługi nju mobile

No i zgłupiałem, to w końcu wszędzie w Polsce jest za darmo czy nie?
KrzysztofJ85
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2013-05-03, 15:48
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez KA » 2013-05-03, 17:06

Czy ktoś może to sprawdzić? To byłoby coś, co dyskwalifikuje tę ofertę jako no-limit i mam nadzieję, że to nie jest prawda, ale...
Avatar użytkownika
KA
-#
-#
 
Posty: 1642
Dołączył(a): 2011-06-20, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez muddy » 2013-05-03, 20:56

Poniżej cytowany post wygląda na klasyczny FUD, nie wiem tylko czy na zlecenie konkurencji czy inicjatywa własna jakiegoś fanboja.
KrzysztofJ85 napisał(a):Witam wszystkich,
Mam do was pytanie, czytałem regulamin i cennik njumobile i jest tam nie jasny dla mnie zapis (cennik na samym początku, regulamin punkt 12.4):

" „nju mobile” w rozumieniu niniejszego Regulaminu oznacza ofertę świadczoną w ramach mobilnej sieci telekomunikacyjnej, ... Pojęcie mobilnej sieci telekomunikacyjnej Operatora nie obejmuje jednak usług telekomunikacyjnych świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych w oparciu o sieć telekomunikacyjną Operatora (operatorzy wirtualni), w szczególności połączeń z lub na numery abonenckie użytkowników usług takich operatorów wirtualnych lub na numery, na których tacy operatorzy wirtualni świadczą swoje usługi."

Powyższe stwierdzenie precyzuje, czym jest sieć nju mobile - to wszystko. Sieć NJU Mobile to sieć mobilna, której operatorem jest PTK Centertel, jednak z wyłączeniem operatorów wirtualnych, które także działają w tejże sieci(także w zakresie "połączeń do sieci NJU Mobile"). Gdyby kiedyś w cenniku/promocji pojawiło się określenie "połączeń w ramach sieci NJU", oznaczałoby to WSZYSTKIE numery NJU oraz numery Orange, z wyłączeniem numerów operatorów wirtualnych działających w oparciu o sieć PTK Centertel. Identyczny zapis jest w regulaminach/cennikach Orange - i na jego podstawie połączenia z Orange do NJU traktowane są jako wewnątrzsieciowe.

KrzysztofJ85 napisał(a):Czy on oznacza, że dzwoniąc na numery operatorów wirtualnych będziemy płacić po za no limits?


Oczywiście, że nie, bzdura. Na jakiej podstawie można dojść do takiego wniosku?!


KrzysztofJ85 napisał(a):Napisałem maila do nju mobile na adres pomoc.nju@njumobile.pl, taką dostałem odpowiedź:

Aha, bo uwierzę. I jeszcze ten podpis:
KrzysztofJ85 napisał(a):Katarzyna Figura
Biuro obsługi nju mobile


Ktoś Was próbuje tu wkręcać. Konkurencja czy jakiś fanboj konkurencji?
MM
muddy
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 106
Dołączył(a): 2005-08-29, 15:29
Lokalizacja: Kraków

Postprzez divhashmorex » 2013-05-03, 21:16

muddy, akurat imię i nazwisko też wydało mi się podejrzane, ale nie można być w 100% pewnym, że akurat ktoś taki nie pracuje w nju mobile

W Polsce jest 5327 osób o nazwisku Figura.


Niemniej jednak, co także napisałem w innym poście, post KrzysztofJ85 jest oczywistym oszustwem.
Nr główny: Plus (2006-09) -> Play (2010-ob)
Nr testowe: Play (2009, poz.), OFnK (2011, neg.), PonK (2011, poz.), LongPlay 1 (2012), Virgin Mobile (2013-14), Klucz mobile (2013)
Avatar użytkownika
divhashmorex
-#
-#
 
Posty: 1430
Dołączył(a): 2011-02-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez KrzysztofJ85 » 2013-05-03, 21:30

Panie muddy, dziękuję bardzo panu za odpowiedź.
Nie jestem z konkurencji ani fanbojem, sam chcę podpisać umowę z njumobile bo jest dla mnie atrakcyjna, po prostu nie rozumiałem punktu 12.4 i dlatego napisałem posta.
Nigdzie w swoim poście nie stwierdziłem, że tak jest, że do operatorów wirtualnych płaci się osobno, po prostu chciałem się właśnie dowiedzieć jak to jest.

Panie divhashmorex
dziękuję za linka tutaj:
viewtopic.php?p=630748#630748
Sporo mi to wyjaśniło.
Co do maila z obsługi klienta to jest on autentyczny, jeśli mogę to jakoś udowodnić niech pan powie jak.
Szkoda, że od razu zostałem wyzwany od debili i oszustów...

No ale teraz, kiedy już mamy wszystko wyjaśnione, idę jutro podpisać umowę.
KrzysztofJ85
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2013-05-03, 15:48
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez divhashmorex » 2013-05-03, 22:20

KrzysztofJ85,
Jeżeli piszesz prawdę, to rzeczywiście mogliśmy potraktować cię zbyt surowo, aczkolwiek pomimo, iż sam przekonałem się (z negatywnym skutkiem) o "jakości" obsługi klienta w Orange, oraz (z pozytywnym skutkiem, dzięki interwencji UKE) o "jakości" obsługi klienta w Play, nie wierzę i mój rozum nie może choćby w niewielkim stopniu zaakceptować, że konsultanci NJU mobile mieliby rzeczywiście odpowiedzieć ci w ten sposób.

Niemniej jednak, pomimo tego, że szacunku do tzw. amplifierów nie mam, to moim zdaniem, przekroczyłem granice dobrego smaku w kwestii użycia odpowiednich epitetów, za co przepraszam.
Nie zmieniam jednak zdania: nadal uważam, że jesteś albo znudzonym nastolatkiem, fanatykiem konkurencji, albo pracownikiem / amplifierem. I "Katarzyna Figura" nie ma tu nic do rzeczy.
W dzisiejszych czasach, coraz ciężej odróżnić posty zwykłych użytkowników od zgrai oszustów grasujących po internecie. Sam przez 3 lata przepłacałem w Plusie bo dałem się nabrać na rzekomą beznadziejną jakość Playa i po rozum do głowy poszedłem dopiero pod koniec 2010 roku. Stąd też czasami zbyt wiele słów pod kątem potencjalnych "negatywnych" amplifierów [niezależnie od sieci, którą mieliby reprezentować]. Co do uwiarygodnienia, nie ma wiarygodnego sposobu na udowodnienie tego, że taki list dostałeś (z wyjątkiem potwierdzenia przez zainteresowanego - nju mobile), gdyż screen, czy nawet maila można bez problemu podrobić...
I to jest w tym wszystkim najgorsze. Swoją drogą, jakby ktoś w latach 90-tych opisał jak będzie w 2013 roku działał internet, to jego opracowanie byłoby potraktowane jako science-fiction. Ludzi coraz mniej. Większość stanowią [5liter].

W każdym razie, cieszę się, że wszystko zostało wyjaśnione.
Avatar użytkownika
divhashmorex
-#
-#
 
Posty: 1430
Dołączył(a): 2011-02-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez KrzysztofJ85 » 2013-05-04, 20:47

divhashmorex,
Widzisz, ja nigdy do tej pory nie korzystałem z obsługi klienta Orange czy innych sieci, nie miałem takiej potrzeby, nie wiedziałem, że mogą podawać tam nieprawdziwe informacje, wręcz przeciwnie, myślałem że obsługa klienta to właśnie miejsce gdzie otrzymam najpewniejsze informacje. Dlatego sam byłem zaskoczony ich odpowiedzią. Jeżeli mój post wyglądał jak jakiś spam, atak konkurencji czy coś takiego to przepraszam, nie chciałem nikogo wprowadzać w błąd czy pisać kłamstw a gdybym chciał kogoś wkręcić to bym nie pisał, że napisała do mnie Katarzyna Figura.
Po prostu mam złe doświadczenia z rożnymi umowami, niekoniecznie związanymi z sieciami komórkowymi. Wszędzie teraz można spotkać dziwne dopiski małymi druczkami. dlatego gdy przeczytałem regulamin nju mobile i nie byłem pewny czy dobrze go rozumiem, napisałem tutaj, żeby ktoś mi napisał jak to jest. Wolałem się upewnić, niż podpisać umowę, dużo dzwonić i po miesiącu dostać rachunek na nie wiem 100-200zł, bo by się okazało, że dzwoniłem do kogoś kto ma w jakiejś biedronce, mobilking, mbank czy innych takich.
Piszą na stronie nju, że za darmo do wszystkich, odpisali mi co innego, nie znam jeszcze nikogo kto by miał w nju mobile więc nie miałem jak tego zwryfikować. Mogę mieć tylko prośbę do Ciebie, byś sam napisał w tej sprawie do obsługi klienta, jestem ciekaw co by odpisali Tobie. Ja napisałem to samo jeszcze do Red Bull Mobile, ale jeszcze mi nie odpisali.
Mimo wszystko zniechęciłem się trochę i do NJU i do RBM. Byłem w obu punktach, pytałem czy mogę przenieść numer na miejscu. Powiedziano mi, że ani w Orange ani w Play tego nie zrobią, trzeba to załatwiać przez internet. Może jestem przewrażliwiony ale jakoś nie lubię takich umów z nie wiadomo kim na odległość, szczególnie, że może się okazać, że będę czekał na kartę sim zamiast kilka dni to np. miesiąc. Jak coś będzie później nie tak to jedyne wyjście to słać listy bo nie będzie do kogo iść.
Chociaż właśnie, jak to jest, może jednak da się to załatwić w punkcje Orange albo Play, może znowu podali mi błędne informację i znowu wypisuje głupoty?
W każdym razie ja się wstrzymam, poczekam na ofertę Heyah albo T-Mobile.
Heh, znowu mój post wygląda jak pisany przez konkurencję Orange i Play, no ale trudno, nie wiem jak mam to inaczej napisać.
Nastolatkiem nie jestem, mam 28lat.
Pozdro.
KrzysztofJ85
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2013-05-03, 15:48
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Ruben » 2013-05-05, 07:29

KrzysztofJ85, co do obsługi klienta, to niestety ale spadek jakości obsługi jest zauważalny u każdego operatora. W dobie cięcia kosztów na wszystkim także odbija się to na obsłudze, gdzie trafiają coraz częściej osoby jakby z przypadku, po krótkim szkoleniu, którzy zupełnie do tej pory nie interesowali się telekomunikacją musza odpowiadać na trudne czasem pytania i później są takie kwiatki.
Odnośnie nowych nielimitowanych ofert nju mobile i RBM, to są to oferty dostępne wyłącznie przez internet, bo to kolejny sposób na obniżenie kosztów a także obliczone jest to na mniejszą popularność. 38pln za no limit to nie jest raczej dochodowa oferta więc nie jest w ich interesie sprzedawać je w salonach głównych marek Orange i Play. Jak TMobile wprowadzi taką ofertę w heyah, to także będzie ona dostępna przez internet ponieważ heyah tak działa właśnie.
Umowę można wypowiedzieć w każdym momencie bez płacenia kary więc ryzyko nie jest duże a minuty są do wykorzystania na wszystkie numery krajowe z wyłączeniem numerów specjalnych,premium i nr do BOK danego operatora.
Ruben
-#
-#
 
Posty: 1496
Dołączył(a): 2010-02-16, 13:41
Lokalizacja: Argoland

Postprzez Sahim » 2013-05-05, 10:44

Ruben napisał(a):także obliczone jest to na mniejszą popularność

Sądząc po ilości reklam w TV i radio to raczej chcą być popularni.
Bardziej zgodzę się z opinią:
Ruben napisał(a):oferty dostępne wyłącznie przez internet, bo to kolejny sposób na obniżenie kosztów

Ps. Konsultanci są różni ale ogólnie poziom obsługi się obniżył (kontaktuję się z BOK-mi różnych telekomów od 2001 roku).
Ostatnio edytowano 2013-05-05, 11:06 przez Sahim, łącznie edytowano 1 raz
Sahim
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 244
Dołączył(a): 2012-10-10, 09:58
Lokalizacja: C-w

Postprzez Ruben » 2013-05-05, 11:01

Sahim, reklamować się będą, bo przecież ma to być uderzenie w P4. Myślałem jednak o popularności (w sensie ilości aktywacji a nie rozpoznawalności marki) poza ich grupą docelową. Myślę, że osoby starsze lub nie korzystające z wielu usług dostępnych drogą elektroniczną jednak nie będą zmieniać operatora na nju mobile. Oczywiście, że nie dotyczy to 100% starszych, bo wyjątki są zawsze. Brak salonu, to dla niektórych jak bank bez okienka. Zazwyczaj postrzegany jest jako mniej pewny dla pewnej grupy ludzi i podobnie będzie z tym operatorem. Sam operator też nie ukrywa, że celuje w grupę wiekową 16-36 lat ponieważ własnie ta grupa jest najbardziej świadoma, jest wrażliwa na cenę i nie ma problemu z przenoszeniem numeru. Przeważnie w późniejszym wieku pojawiają się inne priorytety i różnice kilkuzłotowe w ofertach operatorów nie maja większego znaczenia.
Ruben
-#
-#
 
Posty: 1496
Dołączył(a): 2010-02-16, 13:41
Lokalizacja: Argoland

Postprzez Sahim » 2013-05-05, 11:39

Ruben napisał(a):Sam operator też nie ukrywa, że celuje w grupę wiekową 16-36 lat

Mhm, no nie wiem... takie reklamy skierowane do tej grupy wiekowej. Mnie te ich reklamy irytują.
Sahim
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 244
Dołączył(a): 2012-10-10, 09:58
Lokalizacja: C-w

Postprzez ppp1ppp » 2013-05-05, 12:59

oferta red... fajna ale 50MB to za mały pakiet :(
Super FORMUŁA 4.0 Unlimited 1 GB Tylko SIM
Avatar użytkownika
ppp1ppp
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 313
Dołączył(a): 2009-07-29, 19:52
Lokalizacja: z innego wymiaru

Postprzez merigaw » 2013-05-05, 20:02

Co do ceny do wirtualnych operatorów, to wynosi ona 0,19 zł (potwierdzone w rozmowie z konsultantką na czacie)
Co do rozmów wewnątrz sieciowych to niestety według tejże Pani są one rozliczane tak jak do wszystkich sieci czyli 0,19 zł. Mogę to potwierdzić ,bo mam ofertę z rachunkiem i rozmowy są naliczane.
Śmieszy mnie trochę podejście do wieku wybierających tę ofertę,bo uważam że każdy kto umie liczyć i ma przyzwoity telefon (w sensie ,że nie potrzebuje nowego) będzie z tej oferty zadowolony.
Sama mam trochę lat na karku i jakoś sobie radzę ,a przecież osoby nie mające kontaktu z komputerem,zawsze mają kogoś bardziej obeznanego obok siebie :))
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych,zresztą tych nie zadowolonych też.
Obrazek
merigaw
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 74
Dołączył(a): 2006-12-25, 17:33
Lokalizacja: z innej bajki

Postprzez KA » 2013-05-05, 21:21

Dokładnie - nju z rachunkiem będzie miała np. moja mama, która ma ponad 60 lat. Do tej pory nie wie, w jaki sposób doładowuję jej "zdalnie" telefon, ale jest tym zachwycona, bo koleżanki się dziwią. Podsumowując: w podanym przedziale wiekowym nie mieści się żadna ze znanych mi osób, które już mają lub będą mieć nju. Mam na co dzień do czynienia z młodzieżą, a te osoby są w przedziale 40-65 lat, więc...
Avatar użytkownika
KA
-#
-#
 
Posty: 1642
Dołączył(a): 2011-06-20, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta abonamentowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości