DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 82 z 97
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 97

 #609156  autor: Luks
 22 sty 2013, 13:24
Orientuje się ktoś jak jest z okresem wypowiedzenia w Heyah mix(umowa była do 17.06.2012), która przeszła na czas nieoznaczony? Gdzieś czytałem, że 1 dzień, ale wolałbym otrzymać potwierdzenie również od was(czekam również na odzew z Heyah).

 #609161  autor: Kryniczanin
 22 sty 2013, 14:31
Luks, Wniosek o przeniesienie nr w trybie jednodniowym z abonamentu (tak tak PTC mixy traktuje jako post-paid) ostatnio przenosiłem spłaconą mixerę.

 #609200  autor: Luks
 22 sty 2013, 16:35
Kryniczanin dzięki!:)
Wniosek wypełniłem w czwartek, list z Virgin był już w poniedziałek. Niestety nastąpiły pewne problemy - okazało się, że ciotka jest właścicielem numeru, a nie wujek... Ciekawe czy się w ogóle uda przenieść haha. Najwyżej nowy starter im kupię ;)

 #609206  autor: Sig
 22 sty 2013, 17:04
Luks pisze:Kryniczanin dzięki!:)
Wniosek wypełniłem w czwartek, list z Virgin był już w poniedziałek. Niestety nastąpiły pewne problemy - okazało się, że ciotka jest właścicielem numeru, a nie wujek... Ciekawe czy się w ogóle uda przenieść haha. Najwyżej nowy starter im kupię ;)
Jeżeli na wniosku podano niewłaściwy PESEL to się nie uda.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #609216  autor: Luks
 22 sty 2013, 17:58
Tak, wiem. Od razu dzwoniłem do Virgina wyjaśnić sprawę, podałem nowe dane i mają jeszcze raz wysłać pisemko.
A pisałem, że nie wiem czy się uda, bo ciotka w dowodzie ma zamiast ulicy nazwę miejscowości+nr domu i tak też w dowodzie osobistym jest. Znowu w umowie jest ulica+numer domu. Dla przykładu "Wąchock 5 00-000 Wąchock" zamiast "Wiejska 5 00-000 Wąchock" ;)

 #609217  autor: artix
 22 sty 2013, 18:05
Luks pisze:Tak, wiem. Od razu dzwoniłem do Virgina wyjaśnić sprawę, podałem nowe dane i mają jeszcze raz wysłać pisemko.
A pisałem, że nie wiem czy się uda, bo ciotka w dowodzie ma zamiast ulicy nazwę miejscowości+nr domu i tak też w dowodzie osobistym jest. Znowu w umowie jest ulica+numer domu. Dla przykładu "Wąchock 5 00-000 Wąchock" zamiast "Wiejska 5 00-000 Wąchock" ;)
To nie ma znaczenia, liczy się pesel

 #609221  autor: Luks
 22 sty 2013, 18:22
To super :lol:
Z Heyah na pytanie jaki okres wypowiedzenia obowiązuje dla tego numeru odpisali tak:
"Rozwiązanie umowy Heyah MIX nastąpi zgodnie z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia (licząc od momentu wpływu dokumentu do naszego biura) i przypada na następujący po tym okresie 8 dzień miesiąca kalendarzowego."

Bądź tu człowieku mądry... Pewnie jakaś kolejna niedouczona konsultantka.

 #609228  autor: Maniek99
 22 sty 2013, 18:39
@Luks
Normalne jeżeli przenosisz numer z Mix, bo w T wszystkie są przenoszone 7-8 dnia m-ca.

 #609462  autor: TheArt
 23 sty 2013, 18:48
ODRADZAM SZCZERZE VIRGIN MOBILE.

Ta sieć to ewenement w naszym kraju, o ile rozmowy można mieć tanio to już korzystanie z Internetu jest drogie i to zaskakująco drogie. Otóż sieć nie wysyła żadnych powiadomień o stanie pakietu, wyczerpaniu pakietu czy np. ostrzeżeniu o małej ilości MB. To kpina, gdyż jest to podstawa. W dodatku aktywując pakiet zalecam poczekać 48h gdyż u mnie pakietu po prostu nie aktywowano mimo że pobrano opłatę. Skutkowało to tym że przeglądnięcie poczty i kilku stron, dokładnie transfer wyniósł 110MB kosztowało mnie ponad 200zł!! I to bez żadnych ostrzeżeń o wyczerpaniu pakietu który miałem, po prostu pakiet wykorzystujesz i leci z doładowania. Ta sieć to żart i należy jej unikać a już na pewno korzystania z niej do mobilnego Internetu.

 #609466  autor: yul69
 23 sty 2013, 19:15
Jesteś zwykłym gamoniem internetowym...
Stan pakietu internetowego sprawdzamy kodem...
*108#
Tak ciężko ten kod znaleźdz i wklepać.
Ja korzystam,jest oki choć trochę drogo-brak lejka...

 #609467  autor: TheArt
 23 sty 2013, 19:17
Kod wklepać na androidzie życze powodzenia.

 #609481  autor: KR2615
 23 sty 2013, 19:53
Co w tym nadzwyczajnego?

 #609490  autor: bolek2004
 23 sty 2013, 20:39
TheArt ma trochę racji bo jeszcze się z taką sytuacją nie spotkałem w żadnej sieci, jak pobrało z konta kasę za pakiet to zawsze był on już aktywny a tu widać że jedno nie równa się drugiemu, jeśli to nie pojedynczy przypadek albo jakaś awaria no to po prostu trzeba się pilnować.

 #609524  autor: user_delete19
 23 sty 2013, 22:32
@up
masz fresh - tam od zawsze tak działa, że kasę pobiera od razu a pakiet "do 24h" wiec co Cię tak dziwi? i co za problem wpisać kod w androidzie?

 #609526  autor: yul69
 23 sty 2013, 22:47
Stan neta w VM można też sprawdzić na stronie VM.Trzeba się zarejestrować i zalogować na swoje konto.

 #609529  autor: szyman12
 23 sty 2013, 22:55
Ile ważny jest starter nieaktywowany, kupiony on-line na stronie Virgin?

 #609532  autor: bolek2004
 23 sty 2013, 23:15
wojciech pisze:@up
masz fresh - tam od zawsze tak działa, że kasę pobiera od razu a pakiet "do 24h"
U mnie we freshu mam tak że pobiera kasę z konta dopiero jak pakiet się aktywuje, więc jeśli widzę że z konta pobrało za pakiet to mam też pewność że pakiet został aktywowany.

 #609536  autor: Sig
 23 sty 2013, 23:22
bolek2004 pisze:
wojciech pisze:@up
masz fresh - tam od zawsze tak działa, że kasę pobiera od razu a pakiet "do 24h"
U mnie we freshu mam tak że pobiera kasę z konta dopiero jak pakiet się aktywuje, więc jeśli widzę że z konta pobrało za pakiet to mam też pewność że pakiet został aktywowany.
U mnie jest tak również. Przez głowę mi nie przeszło, że mogłoby być inaczej. Działa to chociażby przy Nieograniczonych Rozmowach do Play za 10 zł. Aktywacja do 24h, ale dopóki nie zostanie aktywowane pieniadze z konta nie zejdą. Jak zejdą, to usługa jest już aktywna, nigdy w drugą stronę, że najpierw płacisz, a włączają ci nie wiadomo kiedy podczas tych 24 regulaminowych godzin.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #609543  autor: user_delete19
 23 sty 2013, 23:37
SOT:
włączam co miesiąc nielimitowane sms i 10za5 i (przynajmniej z obserwacji) - kasa schodzi od razu a pakiet jest aktywowany dopiero za kilkanaście, kilkadziesiąt minut... ew. mam omamy ;)

 #609561  autor: macc
 24 sty 2013, 07:31
Jak mam aktywny prepaid play z no limitem po sieci i dzwonię do virgin mobile to połączenie jest płatne czy bezpłatne jako sieć P4?
  • Strona 82 z 97
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 97
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 97