DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #569993  autor: pakierhakierxd
 24 lip 2012, 21:30
Witam mam taki problem że kupiłem Sony Ericsson Arc S na allegro i posiadam wypełnioną kartę gwarancyjną -data,pieczątka salonu Plusa,numer imei ale nie posiadam paragonu czy da się jakoś zrobić aby sprzedawca mógł uzyskać jego duplikat lub coś abym ja mógł wysłać telefon na gw.,obecnie on może oddać ze swoją umową z salonu Plusa ale jej nie może mi dać niestety,zresztą tam chyba są jego dane,trochę to nie wygodne że za każdym razem będę musiał do niego wysyłać,serwis Sony Ericssona w Białym niestety jego wymaga lub kopii umowy lub faktury,czy da się coś zrobić w tym przypadku,ps. telefon kupiony w tym roku gdzieś w styczniu.
Jeśli w złym temacie umieściłem to przepraszam kompletnie nie wiedziałem gdzie to umieścić .

Pozdrawiam :)

 #569998  autor: UndiscloseD
 24 lip 2012, 22:01
pakierhakierxd,
Moim zdaniem powinieneś poprosić go o kopię paragonu lub faktury zakupu( nie wiem jak w Plusie, ale w T podpisując, np. aneks jest ona razem z umową)
Ja, np. jak sprzedawałem telefon w komisie to musiałem zostawić kopię tej faktury. Wtedy masz normalnie dowód zakupu telefonu, pomimo tego, że są tam dane osoby, która podpisywała umowę. Mając ten dowód zakupu nie musiałbyś do niego wysyłać telefonu. Gorzej, jeżeli on nie udostępni Ci kopii i wtedy będzie problem, bo nie dość, że dla Ciebie byłoby to kłopotliwe, to dla tego gościa też. Wątpię, że chciałoby mu się łazić naprawiać jakby nie patrzeć nie swój telefon.
Bo raczej bez paragonu albo tej faktury to gwarancji Ci nie uznają pomimo tego, że masz ją wypełnioną.

 #569999  autor: pakierhakierxd
 24 lip 2012, 22:06
Nie fart był taki z tym paragonem taki że on nie byl doczepiony do karty gwarancyjnej a do tego zapomniano go włożyć i gdzieś na pudełku czy coś podobno był ale ja tego nie pamiętam kto wie może wyrzuciłem bo wg mnie wszystko powinno być w pudełku a najlepiej przypięte,przynajmniej zawsze tak było,sam tak wysyłam.

Pozdrawiam :)

 #570000  autor: UndiscloseD
 24 lip 2012, 22:13
No tak, normalnie to przy wypełnianiu karty gwaracyjnej konsultant przypina go razem z kartą. Jeżeli to był oryginał, a nie kopia to kiszka, bo co teraz? Musiałby Ci gość zrobić kopię faktury o ile była ona w dokumentach, bo jeżeli nie to na umowie jest informacja o tym telefonie bodajże tylko na pierwszej stronie( w sumie to im jest potrzebny tylko numer IMEI), ale ja wiem czy w salonie by Ci takie coś przyjęli? W gwarancji chyba jest wyraźnie napisane, że to musi być faktura zakupu, a pierwsza strona aneksu to chyba nie bardzo się pokrywa z tym.

 #570048  autor: pakierhakierxd
 25 lip 2012, 11:14
Napisałem do 1 serwisu we Wrocławiu na stronie http://w-support.pl/welcome_pl.asp maila o treści:
Witam mam pytanie mam telefon na gwarancji Sony Ericsson Arc S kupiony w salonie Plusa,jest podbita karta gw. -pieczątka salonu,imei i data zakupu czy wystarczy to do realizacji gwarancji czy potrzebny koniecznie paragon lub faktura?,proszę o jak najszybszą odpowiedź najlepiej przez @.
Dziękuję
Pozdrawiam

Odpisali

Witam serdecznie,
Uprzejmie informuje, że jeżeli posiada Pan wypełnioną i podbitą przez sprzedawcę kartę gwarancyjną to wystarczy sama karta. Jeżeli czegoś brakuje proszę dołączyć paragon bądź fakturę.

Więc chyba tam się uda nawet jak sam wyślę jest podbita karta gwarancyjna z datą,imei,pieczątka salonu Plusa :)

[ Dodano: 2012-07-25, 11:16 ]
Oddam chyba do sprzedawcy on tam wyśle i tak :) ,spytam się go czy nie może pójść do salonu Plusa tam gdzie kupiony i dostać jakaś kopię dowodu sprzedaży,może by się udało.

[ Dodano: 2012-07-26, 23:28 ]
Pogadałem ze sprzedawcą wyśle jak otrzyma i do tego postara się o paragon :),jutro wyślę mu a z serwisu jak się da wyślą od razu do mnie,mam nadzieję że będzie ok !!

Pozdrawiam :)

 #570842  autor: bledos
 28 lip 2012, 18:14
Zawsze może skserować umowę zasłaniając dane wrażliwe... oby imei był widoczny i data zakupu.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #570845  autor: pakierhakierxd
 28 lip 2012, 18:27
Widziałem coś takiego i przyjęli chyba,mam nadzieję że uda się mi dostać ten paragon i tak pozatem naprawią mi telefon bo czytałem o różnych przypadkach.

Pozdrawiam :)

 #570932  autor: uwazny
 29 lip 2012, 07:37
Serwis na św. Rocha? Znam ich biurokrację doskonale. Do papierów przykładają się dobrze. Gorzej z naprawami. Nosiłem do nich kilka telefonów. 1 Alcatela, 1 siemensa, 1 Sony Erricsona. W żadnym wypadku nic nie naprawili. Na awarie sprzętowe stosowali aktualizacje oprogramowania. Ach fakt, w SE jak padło mi podświetlenie klawiatury to wymienili całą ale na nieoryginalną.

Dobrze Ci radzę. Zmień serwis.

 #571622  autor: pakierhakierxd
 01 sie 2012, 12:47
Tak to ten :P,jak miałem Wave S8500 i był bug w sofcie Playa to wgrali mi ten sam soft i nadal jak było wcześniej było tak samo więc postanowiłem sam wgrać bo do usranej śmierci bym chyba tam chodził :]

[ Dodano: 2012-08-01, 12:50 ]
Telefon wysłany do sprzedawcy a on wyślę do do W-Support mam nadzieję że naprawią i do połowy miesiąca będę miał swój telefon bo jak nie to przynajmniej na jakiś czas chyba nie chcę telefonów tej firmy choć kiedyś ich produkty bardzo sobie ceniłem :D

Pozdrawiam :)