Witam, dokładnie 14 czerwca oodałem SE Xperia mini pro na gwarancji do salonu T-Mobile, telefon został przyjęty i Pan stwierdził, że czas czekania to max 14 dni, o odbiorze zostaną poinformowany smsem. Ok, po miesiącu cisza, udałem się do tego samego salonu z zapytaniem co się dzieje z moim telefonem po czym otrzymałem informację, że w instytucji "x" od 18 czerwca czekają na części po czym Pan dał mi numer i powiedział żebym sam dzwonił i się dopytywał (wtf?)... Dzisiaj mamy 20 lipca (minęło ponad 5 tygodni) i nadal cisza. Powoli sytuacja staje się denerwująca... Moje pytanie brzmi: czy istnieje jakiś przepis prawny określający w jakim czasie produkt powinien być zwrócony? Ewentualnie czy ktoś był w podobnej sytuacji i czy wiecie jak można to "przyśpieszyć"?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2012, 21:27 przez adam1108, łącznie zmieniany 1 raz.