Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
380
Rejestracja
15 wrz 2010, 17:16
Lokalizacja
Wielkopolska
Doprawdy, całkiem doprawdy?tomektg pisze: ale hasła nie masz obowiązku znać.
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów, §2, pkt 8:tomektg pisze: Jak jak ktoś tak chce, to należy to ująć w regulaminach.
Chcialem napisac to co Quetzal... No nic, tlumaczyc juz nie musze...tomektg pisze:hasła nie masz obowiązku znać.
A jak zapomnisz PINu do karty platniczej to cos kupisz? Nic. I tak samo mocno powinno sie traktowac klientow sieci telekomunikacyjnych. Ochrona informacji przede wszystkim... I jezeli ktos zapomni hasla to jest jak najbardziej "fair"... Haslo takowe musi znac... Jezeli wymyslil cos na wzor "kjdhfkjhfkjlsdgkjfdshgkjsdf" i juz jego nie pamieta to problem klienta... i jego debilizm... W zasadzie to powinno byc tak, ze przed polaczeniem z konsultantem wstukaj "pin" za pomoca klawiatury. Wtedy bylby spokoj... Jezeli ktos by zdradzil komus swoj "pin" (haslo) to juz jego problem...tomektg pisze:to nie fair by było, bo jak ktoś zapomni hasła to nic nie załatwi
tak właśnie było u jednego z opów, nie wiem czy jest dalej, jak ktoś znał pin do konta to nie miało znaczenia kto to jest, automatycznie był upoważniony do wszelkich zmian i informacji dotyczących danego nr.playonline pisze:Jezeli ktos by zdradzil komus swoj "pin" (haslo) to juz jego problem...
Super, że w końcu lektor o tym informuje."w celu poprawnej weryfikacji, prosimy o przygotowanie hasła abonenckiego",
Zgadzam się Zwłaszcza Klientów Biznesowych. Padły już tu ważne argumenty, także nie mam się co powtarzać. Ale hasło, moim zdaniem, to podstawa poprawniej weryfikacji i ochrony danych osobowych Klienta. Oczywiście, jak Klient sam tego hasła nie ujawni innym osobom...playonline pisze:powinna byc jeszcze informacja udzielona, ze bez hasla klientow nie powinno sie obslugiwac.
Wiem. Stad to napisalem. Bardzo dobre rozwiazanie.Robaas pisze:tak właśnie było u jednego z opów
Jego problem... Jak glupi...rogmaniek pisze:Oczywiście, jak Klient sam tego hasła nie ujawni innym osobom...
Już Quetzal, zacytował jeden punkt z Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów . A inne dotyczące kwestii hasła, to:tomektg pisze:Jak jak ktoś tak chce, to należy to ująć w regulaminach.
I za czasów tego Prezesa, sieć budowana była naprawdę szybko. Choć to wiązało się, czasami, z słabą jej konfiguracją i samymi oszczędnościami przy budowie stacji. Pewnie też chodziło o spełnienie wymogów koncesyjnych. Nie to co teraz, gdzie nowe stacje prawie nie powstają A szkoda, bo sieć Polkomtela coraz częściej zawodzi Klientów P4 A gdyby budować własną, niezależną sieć (najlepiej już 3G czy tam 4G ), byłoby super. A nie być zależnym od Polkomtela...playonline pisze:Skojarzylo mi sie z pewna osoba zwiazana z Play swego czasu...
To byly inne czasy ale chyba lepsze. Gosc mial inny cel do osiagniecia niz ten obecny. Zrobil swoje i odszedl. Zdrowie.rogmaniek pisze:I za czasów tego Prezesa, sieć budowana była naprawdę szybko.
w tym momencie jest to juz 12 dni... P4U ile mozna czekac na odpowiedz na jedno pytanie??? macie jakies terminy do kiedy musicie pdpowiedziec??? uwazam ze 12 dni czekania to jest gruba przesada...Mila89 pisze:Witam
Zrobilem zgloszenie do BOK w sprawie roamingu... czekam juz tydzien i nic ile mam czekac na odpowiedz na proste pytanie??? czy tydzien czasu na odpowiedz to jest standard???
Jakie masz zapytanie? Czy dotyczy ono konta czy ogolnego info o roamingu?Mila89 pisze:w tym momencie jest to juz 12 dni... P4U ile mozna czekac na odpowiedz na jedno pytanie??? macie jakies terminy do kiedy musicie pdpowiedziec??? uwazam ze 12 dni czekania to jest gruba przesada...
nr zgloszenia 33023517
Dotyczy roamingu ale to chyba bez roznicy... nawet gdybym sie pytal o przyslowiowa "pogode" to powinni mi odpowiedziec znacznie szybciej...playonline pisze:Jakie masz zapytanie? Czy dotyczy ono konta czy ogolnego info o roamingu?Mila89 pisze:w tym momencie jest to juz 12 dni... P4U ile mozna czekac na odpowiedz na jedno pytanie??? macie jakies terminy do kiedy musicie pdpowiedziec??? uwazam ze 12 dni czekania to jest gruba przesada...
nr zgloszenia 33023517
Daj na luz.. Wakacje sa... Ja np 19ego sierpnia mam miec odlaczone uslugi gdyz wypowiedzialem umowe. Podczas podpinania jakiejs tam uslugi w ostatnim czasie musieli anulowac mi na chwile wypowiedzenie umowy. Zadzwonilem do BOK, konsultantka powiedziala mi, ze nie ma zamowienia na odlaczenie umowy wiec zlecilem jej przyjecie zgloszenia. I w zasadzie zgloszenie nie jest do tej pory ruszone. Chlopaki dadza rade, nie martwie sie. A jak nie dadza rady to beda musieli zapodac mi korekte.Mila89 pisze:nawet gdybym sie pytal o przyslowiowa "pogode" to powinni mi odpowiedziec znacznie szybciej...
Dokładnie tak było niedawno... Ale lepiej nie ryzykować - warto o przynajmniej jeden dzień wcześniej włączyć podobny pakiet o innej wielkości, więcej się odzyska niewykorzystanych środków, niż się straci następnego dnia.qper pisze:Panowie
z moich obserwacji wynika, że Play już się zabezpieczył przed tzw. przedłużaniem pakietu tym samym pakietem w ostatnim dniu ważności...
Kiedyś mając np aktywny pakiet 25 MB w ostatnim dniu była już możliwość ponownego aktywowania tego samego pakietu. Obecnie już jej nie ma. Świeci się zielona dioda, a pakiet dopiero można aktywować następnego dnia.
Szkoda ;(
To szkoda Kiedyś tak korzystałem sobie z pakietu Play Online w telefonie 100MB za 5zł. Więcej MB w telefonie, w ciągu miesiąca, nie było mi potrzebne.qper pisze:z moich obserwacji wynika, że Play już się zabezpieczył przed tzw. przedłużaniem pakietu tym samym pakietem w ostatnim dniu ważności...
Nie zmniejszamy limitu kredytowego. Jeśli spotkałeś się z taką sytuacją było to indywidualne rozwiązanie.mkowalski pisze:sprawa zmniejszenia limitu kredytowego