Telekomunikacja jak na dłoni






[Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderatorzy: Kaczy, thonka, Pawrzes, darkangel, Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Postprzez Quetzal » 2011-07-26, 15:50

Marens napisał(a):Czy moje rozumowanie jest słuszne?

Raczej nie.
Punkt 3. oferty rabatowej głosi, że:
"Z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego regulaminu, w ramach usługi „Roaming na 7 dni” oraz „Roaming na 14 dni” Użytkownik otrzymuje, odpowiednio, na 7 albo 14 dni, rabat w wysokości 70% na ceny Usług Telekomunikacyjnych w Strefie Euro wskazanych w Tabeli 12 Cennika Oferty Play Fresh."
A w tabeli 12 jest napisane, ze 1 mb kosztuje 20 zł.

Wg mnie te promocje są alternatywne, ale też wolałbym, żeby ktoś Play się do tego ustosunkował
Mam wrażenie, ze kiedyś komunikacja z klientami była znacznie lepsza, a można po prostu oferta kiedyś była prostsza...
Quetzal
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 333
Dołączył(a): 2010-09-15, 16:16
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez Mila89 » 2011-07-26, 16:26

Witam

Zrobilem zgloszenie do BOK w sprawie roamingu... czekam juz tydzien i nic :( ile mam czekac na odpowiedz na proste pytanie??? czy tydzien czasu na odpowiedz to jest standard???
14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII
Mila89
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 421
Dołączył(a): 2010-05-20, 07:38
Lokalizacja: Far far away

Postprzez Robaas » 2011-07-26, 17:22

qper napisał(a):Sprawdzając na stronie wjakiejsieci.pl - nie pokazuje, że numer jest w Play tylko "Błędny numer lub brak danych!"


ja mam numer przeniesiony z orange w czerwcu, wszystko działa a komunikat na tej stronie mam taki sam. Inne strony np t-mobile pokazują normalnie, że jestem w P4.
Robaas
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 373
Dołączył(a): 2006-01-11, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Patryk83żółwik » 2011-07-26, 17:42

play4you2 napisał(a):
Patryk83żółwik napisał(a):"przepraszamy, wybrany numer nie istnieje....."


Sprawa jest jeszcze aktualna? Jak tak, to zrób zgłoszeniei podaj mi jego numer.




PlayForYou2

Sprawa jest już nieaktualna ale nawet nie zdajesz sobie sprawy ile to trwało-60 godzin trwało pełne włączenie mojego numeru do sieci Play co tym samym spowodowało że Play złamał ustawę telekomunikacyjną dotyczącą przenoszenia numerów a mianowicie czas na włączenie numeru u operatora biorcy (w tym przypadku Play) może wynosić maksymalnie 24 godziny a nie 60 godzin jak miało to miejsce w moim przypadku.

Napisałem w związku z tym zgłoszenie przez play24 do BOK w którym wypunktowałem szczegółowo nieprawidłowości związane z przenoszeniem mojego numeru do Play oraz zażądałem rekompensaty za "odcięcie" mnie od telefonu przez 60 godzin.
Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492) to dowiesz się dokładnie co się stało i udziel wsparcia mojemu zgłoszeniu abym nie musiał się wykłócać z siecią Play o rekompensatę poprzez URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ bo tego napewno nie przepuszczę płazem jeśli Play zamiecie ten problem pod dywan i nie przyzna mi żadnej rekompensaty!
Był Będzie Jest HUTNIK HKS!
MOJA NOWA OFERTA NA KARTĘ KTÓRĄ TESTUJĘ TO NJU MOBILE :-)
Patryk83żółwik
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 292
Dołączył(a): 2009-09-29, 00:08
Lokalizacja: NOWA HUTA (KRK)

Postprzez Robaas » 2011-07-26, 17:52

Patryk83żółwik czy pogrubianie całych Twoich wypowiedzi jest konieczne?
Robaas
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 373
Dołączył(a): 2006-01-11, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Patryk83żółwik » 2011-07-26, 17:57

Robaas napisał(a):Patryk83żółwik czy pogrubianie całych Twoich wypowiedzi jest konieczne?



Od następnego razu nie będę pogrubiał moich wypowiedzi jeśli to tak bardzo niektórym przeszkadza :D
Był Będzie Jest HUTNIK HKS!
MOJA NOWA OFERTA NA KARTĘ KTÓRĄ TESTUJĘ TO NJU MOBILE :-)
Patryk83żółwik
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 292
Dołączył(a): 2009-09-29, 00:08
Lokalizacja: NOWA HUTA (KRK)

Postprzez Robaas » 2011-07-26, 18:04

Patryk83żółwik oczywiście, że możesz pogrubiać, ale najlepiej ważne fragmenty i to na co trzeba zwrócić uwagę. Co do Twojej sprawy nie zapomnij dać znać jak się skończyło:)
Robaas
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 373
Dołączył(a): 2006-01-11, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Patryk83żółwik » 2011-07-26, 18:08

Robaas napisał(a):Patryk83żółwik oczywiście, że możesz pogrubiać, ale najlepiej ważne fragmenty i to na co trzeba zwrócić uwagę. Co do Twojej sprawy nie zapomnij dać znać jak się skończyło:)



OK, napiszę na forum jeśli uda mi się pozytywnie zakończyć tą sprawę z Play i uzyskać od nich rekompensatę za te 60 godzin bez aktywności karty sim :)
Był Będzie Jest HUTNIK HKS!
MOJA NOWA OFERTA NA KARTĘ KTÓRĄ TESTUJĘ TO NJU MOBILE :-)
Patryk83żółwik
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 292
Dołączył(a): 2009-09-29, 00:08
Lokalizacja: NOWA HUTA (KRK)

Postprzez play4you2 » 2011-07-26, 18:59

qper napisał(a):Bardzo proszę o pilną pomoc.


Już jest ok.

sql napisał(a):Niektórym użytkownikom w tym temacie telefon "siedzi"


Dzieki za info. Zerknę tam jakby co.

micial napisał(a):Nie, oto nowy numer zgłoszenia: 33252961


Ok, dodałem stosowny komentarz do zgłoszenia.

Patryk83żółwik napisał(a):Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)


Ok, dodałem odpowiednie info.

pintas napisał(a):Mam pytanie, czy już takie info otrzymane w zgłoszeniach


Niestety, ale nie mam dostepu do tej strony. Wklej odpowiedź, jaką otrzymałeś albo podaj numer zgłoszenia, w którym została ona zawarta.

Marens napisał(a):Play4You2: 33264613


Ok, dodałem odpwoiedni komentarz.

Patryk83żółwik napisał(a):Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)


Przekazałem do rozpatrzenia.

Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Avatar użytkownika
play4you2
-#
-#
 
Posty: 1303
Dołączył(a): 2009-10-14, 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez qper » 2011-07-26, 22:20

play4you2 napisał(a):Już jest ok.


Już wiem ;)

Kto pomógł play4you 1 czy 2 ? ;)

PS poprawcie sobie play24 bo dalej nie działają regulaminy do niektórych taryf


Obrazek
qper
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 688
Dołączył(a): 2010-02-15, 14:48
Lokalizacja: woj. śląskie, DG

Postprzez playonline » 2011-07-27, 05:45

U mnie jest ok. :)

Obrazek
Avatar użytkownika
playonline
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 676
Dołączył(a): 2010-07-15, 20:34
Lokalizacja: RW

Postprzez qper » 2011-07-27, 07:33

playonline napisał(a):U mnie jest ok. :)

Obrazek


U mnie też jest ok ale w taryfie Play Fresh darmowe rozmowy i SMSy.

Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.
qper
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 688
Dołączył(a): 2010-02-15, 14:48
Lokalizacja: woj. śląskie, DG

Postprzez mkowalski » 2011-07-27, 07:40

qper napisał(a):Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.

A czytałeś opis tych pól?

Suma Doładowań zebrana w bieżącym miesiącu kalendarzowym. Doładowania są zliczane od 1-go do ostatniego dnia miesiąca.

Bilans doładowań - suma Twoich dotychczasowych doładowań. Bilans jest zerowany w momencie przekroczenia daty ważności połączeń wychodzących.

Z tego numeru korzystasz dopiero kilka dni, więc wygląda na zdublowane informacje. Jeśli minie kilka miesięcy, zobaczysz różnicę między kwotami w poszczególnych polach.
mkowalski
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 924
Dołączył(a): 2011-03-08, 22:14
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Karlos20 » 2011-07-27, 07:42

qper napisał(a):
playonline napisał(a):U mnie jest ok. :)

Obrazek


U mnie też jest ok ale w taryfie Play Fresh darmowe rozmowy i SMSy.

Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.


To nie są zdublowane informacje - akurat w tej taryfie jest dodatkowa opcja Bilansu Doładowań - czyli łączna kwota doładowań w okresie ważności karty na połączenia wychodzące. Zeruje się ta informacja, ktedy nie doładujesz konta na czas,
natomiast Suma Doładowań w tym miesiącu zeruje się z każdym 1-wszym dniem nowego miesiąca.
Jeśli macie pytanie dotyczące ofert wszystkich sieci - piszcie na PW, GG lub e-mail - pomogę ;)

Pobierz Dropbox i zyskaj do 16 GB (A NAWET 50 GB) chmury GRATIS! https://db.tt/xSd4oT6W
Avatar użytkownika
Karlos20
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 5572
Dołączył(a): 2010-03-12, 13:18
Lokalizacja: MALBORK

Postprzez qper » 2011-07-27, 07:42

Odnośnie jeszcze spekulacji z usługą "Etykietka".

Wymiana karty nic nie pomaga. Wielkość Chipów też nie ma znaczenia.

Mam nową SIMkę z przenoszenia numeru w poniedziałek z małym Chipem i usługa też nie działa.

Pewnie jest to zależne od systemu i puli do której przypisane są numery.

[ Dodano: 2011-07-27, 08:44 ]
Karlos20 napisał(a):Bilansu Doładowań - czyli łączna kwota doładowań w okresie ważności karty na połączenia wychodzące.


To jeżeli tak jest to ma to jakiś sens - pytanie dlaczego tego nie ma w innych taryfach?
qper
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 688
Dołączył(a): 2010-02-15, 14:48
Lokalizacja: woj. śląskie, DG

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sieci komórkowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości