Telekomunikacja jak na dłoni
  •  
  •  






        FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Album      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
[Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II
Autor Wiadomość
Quetzal 
Zapalony dyskutant


Pomógł: 1 raz
Posty: 333
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2011-07-26, 15:50   

Marens napisał/a:

Czy moje rozumowanie jest słuszne?

Raczej nie.
Punkt 3. oferty rabatowej głosi, że:
"Z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego regulaminu, w ramach usługi „Roaming na 7 dni” oraz „Roaming na 14 dni” Użytkownik otrzymuje, odpowiednio, na 7 albo 14 dni, rabat w wysokości 70% na ceny Usług Telekomunikacyjnych w Strefie Euro wskazanych w Tabeli 12 Cennika Oferty Play Fresh."
A w tabeli 12 jest napisane, ze 1 mb kosztuje 20 zł.

Wg mnie te promocje są alternatywne, ale też wolałbym, żeby ktoś Play się do tego ustosunkował
Mam wrażenie, ze kiedyś komunikacja z klientami była znacznie lepsza, a można po prostu oferta kiedyś była prostsza...
 
     
Mila89 
Stary wyjadacz


Model telefonu: Galaxy SII
Sieć: Orange/Play
Pomógł: 7 razy
Posty: 421
Skąd: Far far away
Wysłany: 2011-07-26, 16:26   

Witam

Zrobilem zgloszenie do BOK w sprawie roamingu... czekam juz tydzien i nic :( ile mam czekac na odpowiedz na proste pytanie??? czy tydzien czasu na odpowiedz to jest standard???
_________________
14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII
 
     
Robaas 
Zapalony dyskutant


Model telefonu: Samsung c3322
Sieć: Play, Plus
Pomógł: 4 razy
Posty: 373
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-26, 17:22   

qper napisał/a:
Sprawdzając na stronie wjakiejsieci.pl - nie pokazuje, że numer jest w Play tylko "Błędny numer lub brak danych!"


ja mam numer przeniesiony z orange w czerwcu, wszystko działa a komunikat na tej stronie mam taki sam. Inne strony np t-mobile pokazują normalnie, że jestem w P4.
 
 
     
Patryk83żółwik 
Stały bywalec


Model telefonu: Samsung Galaxy Ace3 LTE,iPhone 4 16GB,modemy:Huawei LTE-E398,HuaweiHSPA+DC-E372,HuaweiE353
Sieć: Abo-FORMUŁA PLAY i Mixtura-PLAY,HEYAH,ORANGE FREE abo,AERO2,LTE PLUS,LYCAMOBILE,KLUCZ,NJU
Pomógł: 3 razy
Posty: 292
Skąd: NOWA HUTA (KRK)
Wysłany: 2011-07-26, 17:42   

play4you2 napisał/a:
Patryk83żółwik napisał/a:
"przepraszamy, wybrany numer nie istnieje....."


Sprawa jest jeszcze aktualna? Jak tak, to zrób zgłoszeniei podaj mi jego numer.




PlayForYou2

Sprawa jest już nieaktualna ale nawet nie zdajesz sobie sprawy ile to trwało-60 godzin trwało pełne włączenie mojego numeru do sieci Play co tym samym spowodowało że Play złamał ustawę telekomunikacyjną dotyczącą przenoszenia numerów a mianowicie czas na włączenie numeru u operatora biorcy (w tym przypadku Play) może wynosić maksymalnie 24 godziny a nie 60 godzin jak miało to miejsce w moim przypadku.

Napisałem w związku z tym zgłoszenie przez play24 do BOK w którym wypunktowałem szczegółowo nieprawidłowości związane z przenoszeniem mojego numeru do Play oraz zażądałem rekompensaty za "odcięcie" mnie od telefonu przez 60 godzin.
Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492) to dowiesz się dokładnie co się stało i udziel wsparcia mojemu zgłoszeniu abym nie musiał się wykłócać z siecią Play o rekompensatę poprzez URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ bo tego napewno nie przepuszczę płazem jeśli Play zamiecie ten problem pod dywan i nie przyzna mi żadnej rekompensaty!
_________________
Był Będzie Jest HUTNIK HKS!
MOJA NOWA OFERTA NA KARTĘ KTÓRĄ TESTUJĘ TO NJU MOBILE :-)
 
     
Robaas 
Zapalony dyskutant


Model telefonu: Samsung c3322
Sieć: Play, Plus
Pomógł: 4 razy
Posty: 373
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-26, 17:52   

Patryk83żółwik czy pogrubianie całych Twoich wypowiedzi jest konieczne?
 
 
     
Patryk83żółwik 
Stały bywalec


Model telefonu: Samsung Galaxy Ace3 LTE,iPhone 4 16GB,modemy:Huawei LTE-E398,HuaweiHSPA+DC-E372,HuaweiE353
Sieć: Abo-FORMUŁA PLAY i Mixtura-PLAY,HEYAH,ORANGE FREE abo,AERO2,LTE PLUS,LYCAMOBILE,KLUCZ,NJU
Pomógł: 3 razy
Posty: 292
Skąd: NOWA HUTA (KRK)
Wysłany: 2011-07-26, 17:57   

Robaas napisał/a:
Patryk83żółwik czy pogrubianie całych Twoich wypowiedzi jest konieczne?



Od następnego razu nie będę pogrubiał moich wypowiedzi jeśli to tak bardzo niektórym przeszkadza :D
_________________
Był Będzie Jest HUTNIK HKS!
MOJA NOWA OFERTA NA KARTĘ KTÓRĄ TESTUJĘ TO NJU MOBILE :-)
 
     
Robaas 
Zapalony dyskutant


Model telefonu: Samsung c3322
Sieć: Play, Plus
Pomógł: 4 razy
Posty: 373
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-26, 18:04   

Patryk83żółwik oczywiście, że możesz pogrubiać, ale najlepiej ważne fragmenty i to na co trzeba zwrócić uwagę. Co do Twojej sprawy nie zapomnij dać znać jak się skończyło:)
 
 
     
Patryk83żółwik 
Stały bywalec


Model telefonu: Samsung Galaxy Ace3 LTE,iPhone 4 16GB,modemy:Huawei LTE-E398,HuaweiHSPA+DC-E372,HuaweiE353
Sieć: Abo-FORMUŁA PLAY i Mixtura-PLAY,HEYAH,ORANGE FREE abo,AERO2,LTE PLUS,LYCAMOBILE,KLUCZ,NJU
Pomógł: 3 razy
Posty: 292
Skąd: NOWA HUTA (KRK)
Wysłany: 2011-07-26, 18:08   

Robaas napisał/a:
Patryk83żółwik oczywiście, że możesz pogrubiać, ale najlepiej ważne fragmenty i to na co trzeba zwrócić uwagę. Co do Twojej sprawy nie zapomnij dać znać jak się skończyło:)



OK, napiszę na forum jeśli uda mi się pozytywnie zakończyć tą sprawę z Play i uzyskać od nich rekompensatę za te 60 godzin bez aktywności karty sim :)
_________________
Był Będzie Jest HUTNIK HKS!
MOJA NOWA OFERTA NA KARTĘ KTÓRĄ TESTUJĘ TO NJU MOBILE :-)
 
     
play4you2 



Sieć: P4
Pomógł: 9 razy
Posty: 1303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-26, 18:59   

qper napisał/a:
Bardzo proszę o pilną pomoc.


Już jest ok.

sql napisał/a:
Niektórym użytkownikom w tym temacie telefon "siedzi"


Dzieki za info. Zerknę tam jakby co.

micial napisał/a:
Nie, oto nowy numer zgłoszenia: 33252961


Ok, dodałem stosowny komentarz do zgłoszenia.

Patryk83żółwik napisał/a:
Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)


Ok, dodałem odpowiednie info.

pintas napisał/a:
Mam pytanie, czy już takie info otrzymane w zgłoszeniach


Niestety, ale nie mam dostepu do tej strony. Wklej odpowiedź, jaką otrzymałeś albo podaj numer zgłoszenia, w którym została ona zawarta.

Marens napisał/a:
Play4You2: 33264613


Ok, dodałem odpwoiedni komentarz.

Patryk83żółwik napisał/a:
Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)


Przekazałem do rozpatrzenia.

Pzdr.
_________________
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 
     
qper 
Spamer ;)


Model telefonu: iPhone 5
Sieć: Play
Posty: 688
Skąd: woj. śląskie, DG
Wysłany: 2011-07-26, 22:20   

play4you2 napisał/a:
Już jest ok.


Już wiem ;)

Kto pomógł play4you 1 czy 2 ? ;)

PS poprawcie sobie play24 bo dalej nie działają regulaminy do niektórych taryf


 
     
playonline 
Spamer ;)



Posty: 676
Skąd: RW
Wysłany: 2011-07-27, 05:45   

U mnie jest ok. :)

_________________

 
     
qper 
Spamer ;)


Model telefonu: iPhone 5
Sieć: Play
Posty: 688
Skąd: woj. śląskie, DG
Wysłany: 2011-07-27, 07:33   

playonline napisał/a:
U mnie jest ok. :)

Obrazek


U mnie też jest ok ale w taryfie Play Fresh darmowe rozmowy i SMSy.

Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.
 
     
mkowalski 
Spamer ;)


Pomógł: 55 razy
Posty: 924
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-27, 07:40   

qper napisał/a:
Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.

A czytałeś opis tych pól?

Suma Doładowań zebrana w bieżącym miesiącu kalendarzowym. Doładowania są zliczane od 1-go do ostatniego dnia miesiąca.

Bilans doładowań - suma Twoich dotychczasowych doładowań. Bilans jest zerowany w momencie przekroczenia daty ważności połączeń wychodzących.

Z tego numeru korzystasz dopiero kilka dni, więc wygląda na zdublowane informacje. Jeśli minie kilka miesięcy, zobaczysz różnicę między kwotami w poszczególnych polach.
 
     
Karlos20 
Znaczy: Karol się wabię



Model telefonu: Samsung Galaxy Core LTE
Sieć: PLAY (MIX Elastyczny, NA KARTĘ RWK), Orange, Aero2, VM, MV, Multimedia Polska
Pomógł: 303 razy
Posty: 5504
Skąd: MALBORK
Wysłany: 2011-07-27, 07:42   

qper napisał/a:
playonline napisał/a:
U mnie jest ok. :)

Obrazek


U mnie też jest ok ale w taryfie Play Fresh darmowe rozmowy i SMSy.

Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.


To nie są zdublowane informacje - akurat w tej taryfie jest dodatkowa opcja Bilansu Doładowań - czyli łączna kwota doładowań w okresie ważności karty na połączenia wychodzące. Zeruje się ta informacja, ktedy nie doładujesz konta na czas,
natomiast Suma Doładowań w tym miesiącu zeruje się z każdym 1-wszym dniem nowego miesiąca.
_________________
Jeśli macie pytanie dotyczące ofert wszystkich sieci - piszcie na PW, GG lub e-mail - pomogę ;)

Pobierz Dropbox i zyskaj do 16 GB (A NAWET 50 GB) chmury GRATIS! https://db.tt/xSd4oT6W
 
 
     
qper 
Spamer ;)


Model telefonu: iPhone 5
Sieć: Play
Posty: 688
Skąd: woj. śląskie, DG
Wysłany: 2011-07-27, 07:42   

Odnośnie jeszcze spekulacji z usługą "Etykietka".

Wymiana karty nic nie pomaga. Wielkość Chipów też nie ma znaczenia.

Mam nową SIMkę z przenoszenia numeru w poniedziałek z małym Chipem i usługa też nie działa.

Pewnie jest to zależne od systemu i puli do której przypisane są numery.

[ Dodano: 2011-07-27, 08:44 ]
Karlos20 napisał/a:
Bilansu Doładowań - czyli łączna kwota doładowań w okresie ważności karty na połączenia wychodzące.


To jeżeli tak jest to ma to jakiś sens - pytanie dlaczego tego nie ma w innych taryfach?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł & SirmarK