DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 210 z 244
  • 1
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 244

 #474442  autor: user_delete19
 06 maja 2011, 10:19
@play4you2

sugestia do play24: wpisując w jakimkolwiek formularzu przyszłą datę, zamiast wyświetlać komunikat "Data końcowa ma przyszłą wartość", możnaby założyć dzisiejszy dzień. Zwłaszcza, że w formatce wyboru daty nie ma pola 'dzisiaj'...

 #474452  autor: play4you2
 06 maja 2011, 11:08
matjas pisze:dlatego podaje jego numer: 30240508.
Z tego co widzę, sprawa jest analizowana w technicznym. Poczekaj jeszcze na jej zakończenie.
hallelujah pisze:Kiedy moge sie spodziewac aktywacji? Dlugo sie czeka?
Przede wszystkim, dokumenty muszą trafić najpierw do nas i potem w oparciu o nie, analizujemy proces przenoszenia numeru. Data przeniesienia jest określona na wniosku, tak więc zależy od tego, jak sama ją wybrałaś (najkrócej do 24 h, najdłużej do zakończenia kontraktu u obecnego Operatora).
piotr10 pisze:Pisałem wiele razy. Napisałem też do Play4you2.
Potwierdzam, że mam Twoją wiadomość, ale muszę jeszcze zająć się wcześniejszymi. Mogę Cię zapewnić, że z pewnością nie jest to kwestia jakiejś ogólnej usterki, ponieważ takowej nie ma. Podobnie jak inni, podejrzewam, że to kwestia twojego telefonu lub karty SIM, ale dopóki nie potwierdzi mi to np. dział techniczny, nie chcę oficjalnie mówić Ci, co może być tego przyczyną.
ekdar pisze:Ale dowiedziałem sie o tym z odpowiedzi na reklamacja ktora rzekomo złożyłem w punkcie sprzedazy...
Jeżeli chodzi o kwestie dotyczące jak powinna wyglądać reklamacja i co powinna zawierać, to określa to Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych lub Prawo Telekomunikacyjne. Zachęcam Cię do zapoznania się z tymi zapisami. Co do pytania to odpowiem krótko, że reklamacja musi być podpisana (jeżeli składasz ją pisemnie). Oprócz tego, powinna zawierać również inne elementy, ale to już zobacz osobiście w tych zapisach, co wymieniłem. Co do kwestii złożenia bez Twojej wiedzy jakiejś reklamacji, zrób zgłoszenie z prośbą o wyjasnienie tej sytuacji i podanie kiedy dokładnie sładałeś tą reklamację i poproś o szczegóły sprawy, jeżeli uważasz, że to nie ty ją przekazywałeś. Pamiętaj też proszę, że jeżeli podawałeś komuś hasło abonenckie, ten ktoś mógł ją również złożyć za Ciebie, jako osoba upoważniona (podanie komuś hasła automatycznie upoważnia tą osobę do zarządzania kontem).
ekdar pisze:na pismie mam to:
Możesz złożyć odwołanie od tego i poprosić o ponowne rozpatrzenie.
qper pisze:Play4you czy mógłbyś skomentować screen pokazujący błędne naliczanie danych?
Niestety, ale nie komentuje kwestii technicznych, gdyż nie jestem z tego działu. Zrób zgłoszenie w tej sprawie i poproś o analizę sytuacji.
mejson pisze:na koncie mialem z 3 zł. teraz patrze a tam -15!? dzwonic nie moge, smsow wysylać też. Więc w jaki sposób mam takie zadłużenie?? i zostanie ono doliczone do abonamentu?
Generalnie nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale kwestia rozliczenia na karcie w Erze musisz zgłaszać do Ery. My nie mamy nic wspólnego z tym, że Era coś Ci naliczyła. Jeżeli jest to jednak na naszej karcie, nie zapomnij proszę, że zanim przeniesiesz numer, masz mozliwość korzystania z naszej karty, ale zgodnie z Cennikiem Oferty Promocyjnej "Jedna wizyta w Play". Reasumując, jak korzystałeś z naszej karty, którą dostałeś w Salonie, opłaty za użycie będą doliczone do faktury poza Abonamentem. Jeżeli jednak nie korzystałeś i to jest jeszcze na karcie Ery, to zgłoś się do nich z prośbą o wyjasnienie.
Tcharec pisze:Czy najbliższy czas jest już bardzo blisko?
Z tego co widzę, sprawa jest już zamknięta. Nie otrzymałeś jeszcze odpowiedzi? Jak nie, możesz poprosić o jej ponowne wysłanie na adres korespondencyjny, lub zaloguj się do Play24 i tam również odczytasz odpowiedź.
playonline pisze:@ P4Y - czy mozesz przekazac komus odpowiedzialnemu za strone aby poprawil troche mape?
Przekazano.
ekdar pisze:Chcialem sie dowiedziec czy mozna takie sprawy zalatwiac w cywilizowany sposob czy bez skargi do UKE play ma w nosie to co robia jego pracownicy...?
Oczywiście. Tak jak napisałem powyżej, możesz złożyć odwołanie od tej reklamacji. Jak już złożysz, to podaj mi ten numer zgłoszenia.
Quetzal pisze:Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Zapewne jest to spowodowane tym, że jeszcze kwota ta nie została zaksięgowana, więc nie masz się czym martwić, ale jeżeli Chcesz, oczywiście możesz złożyć zgłoszenie z prośbą o informacje o stanie zadłużenia lub rozliczeń na koncie.
Fresh pisze:Proszę o radę co mam robić, bo różnica w kwocie jaką z moich obliczeń wychodzi to prawie 100 zł. Zgłaszać to do UKE?
Czy absolutnie jesteś pewny że coś jest nie tak? Być może spóźniłeś się z wyłączeniem czegoś? Jak nadal masz wątpliwości, zrób reklamację lub odwołanie od niej, jeżeli już reklamację składałeś. Jak składałeś jedno i drugie, to pozostaje Ci droga urzędowa lub sądowa w celu wyjaśnienia sprawy.
wojciech pisze:sugestia do play24:
Przekazano.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #474464  autor: Fresh
 06 maja 2011, 11:49
play4you2 pisze:Czy absolutnie jesteś pewny że coś jest nie tak? Być może spóźniłeś się z wyłączeniem czegoś? Jak nadal masz wątpliwości, zrób reklamację lub odwołanie od niej, jeżeli już reklamację składałeś. Jak składałeś jedno i drugie, to pozostaje Ci droga urzędowa lub sądowa w celu wyjaśnienia sprawy.
Tak jestem pewien po co mi aktywować pakiet darmowych w Play jeśli je mam darmowe po prostu z umowy :? i na fakturze jest wyszczególniony i ten mój darmowy za 0 zł i ten niby aktywowany ale już płatny :?:

 #474472  autor: play4you2
 06 maja 2011, 12:08
Fresh pisze:Tak jestem pewien po co mi aktywować pakiet darmowych w Play jeśli je mam darmowe po prostu z umowy i na fakturze jest wyszczególniony i ten mój darmowy za 0 zł i ten niby aktywowany ale już płatny
Ok, to tak jak mówiłem, złóż reklamację lub odwołanie jeżeli składałeś już reklamację i sprawa zostanie przeanalizowana. Jak już wyczerpałeś wszystkie mozliwości, to tak jak już wspominałem, pozostaje Ci mozliwość złożenia sprawy do urzędów państwowych lub do sądu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #474487  autor: potargany
 06 maja 2011, 12:31
będziesz tak miły 29934802 - od 16 kwietnia rozpatrywane - aż tak ciężki jestem ;) ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #474490  autor: play4you2
 06 maja 2011, 12:40
potargany pisze:będziesz tak miły 29934802 - od 16 kwietnia rozpatrywane - aż tak ciężki jestem ?
Ok, poprosiłem o szybszą analizę. Sprawa wróciła do technicznego.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #474518  autor: ekdar
 06 maja 2011, 14:18
play4you2...
Reklamacja miala nr30116894...
Odwolanie zlozylem przedwczoraj nr zgloszenia 30472766...
No to teraz czekam...

ekdar

 #474531  autor: ee07gf45
 06 maja 2011, 15:06
Może play4you mi pomogą.

Od wprowadzenia blokady na smsy zagraniczne:
http://blogplay.pl/2010/11/smsy-z-kalendarza-google/

Nie działają smsy autoryzacyjne z serwisu liqpay.com

Czy możecie coś z tym zrobić? Na infolinii nie chcą pomóc, mówią o jakiś porozumieniach.

Trudno dodać na filtrze do whitelisty numer 10060?

Plus, era, orange nie ma takiego problemu, wszystko działa. Dowód:

Obrazek

Mam nosić ze sobą drugi telefon i utrzymywać ważność konta aby móc wysyłać/odbierać wpłaty od kontrahentów, czy jesteście w stanie to załatwić?

Dodam, że nie tylko ja mam problemu z durnowatym filtrowaniem sms, wpis z blogplay.pl
Mi nie dochodzą smsy BARDZO WAŻNE z banku holenderskiego ING z kodem do przelewu. przez was moja rodzina pozostaje bez środków do życia.mało tego. przez to musiałem wziąc szyki kredyt dla zony w polsce bo ja jestem zagranicą a ona nie moze dostac przelewu. jednym slowem MASAKRA.

 #474532  autor: Quetzal
 06 maja 2011, 15:07
play4you2 pisze:
Quetzal pisze:Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Zapewne jest to spowodowane tym, że jeszcze kwota ta nie została zaksięgowana, więc nie masz się czym martwić, ale jeżeli Chcesz, oczywiście możesz złożyć zgłoszenie z prośbą o informacje o stanie zadłużenia lub rozliczeń na koncie.
No tak, czekałem ponad tydzień.
Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
(ciekawe czy samo się rozliczyło, czy to efekt zgłoszenia, bo to ma jak na razie status "Rozpatrywane")

 #474819  autor: muchakk
 08 maja 2011, 21:31
Działa wam *111#? Dzisiaj próbowałem kilka razy i zawsze to samo czyli:
Problem z połączeniem lub błędny kod MNI

 #474830  autor: Quetzal
 08 maja 2011, 22:45
muchakk pisze:Działa wam *111#?
Nie, nie działa.
Ale wszystkie kody bezpośrednie, np. *108# działają.

 #474835  autor: DanielR
 08 maja 2011, 23:10
Quetzal pisze:
muchakk pisze: napisał/a:
Działa wam *111#?

Nie, nie działa.
A w moim przypadku na roamingu GSM (z drobnymi oporami) ale jednak działa. :)

 #474887  autor: play4you2
 09 maja 2011, 11:30
ekdar pisze:No to teraz czekam...
Widzę, że sprawą już się zajęto i w tej chwili jest weryfikowana. Poczekaj proszę na rozwiązanie.
Quetzal pisze:Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie. Nie zapomnij proszę, że to serwis infromacyjny i zaczerpuje informacje bezpośrednio od głównych systemów, a nie od tego, czy np. poinformowałeś o wpłacie, czy też nie. Reasumując, ja na Twoim miejscu nie przejmowałbym się tym za bardzo, skoro wiesz i jesteś pewny, że nie masz żadnych zadłużeń i wpłata była z całą pewnością wykonana. Powód do zmiartwienia może być wtedy, jak minie miesiąc i ta kwota nadal będzie "wisiała", wówczas warto się tym zainteresować. Do 2 tyg. takie zdarzenie (brak zamkniętej kwoty w Play24) może mieć miejsce i nie spowodowany jakąś usterką.
Ok, sprawy zostały przekazane.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #474919  autor: Ricki1980
 09 maja 2011, 14:54
Play2you2, mam pytanie, czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.

 #474931  autor: Quetzal
 09 maja 2011, 15:47
play4you2 pisze:
Quetzal pisze:Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie.
Niezupełnie - widzisz mam tam dwa numery i na jednym się dobrze rozliczyło tydzień wcześniej a na tym tak wisiało od tygodnia (po jednym dniu zwyczajowo nie wpadam w panikę).
Zresztą dziś rano dostałem odpowiedź z BOK, ze rozliczenie to efekt ich interwencji bo był błąd bilingowy.

I tu od razu dodam bo warto - odpowiedź BOK była szybka, merytoryczna i grzeczna.
Dokładnie taka jaka być powinna.
Może coś się jednak poprawia w BOK...

 #474948  autor: Karlos20
 09 maja 2011, 16:25
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #474956  autor: Ricki1980
 09 maja 2011, 16:37
Karlos20 pisze:
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?
Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.

 #474960  autor: Karlos20
 09 maja 2011, 16:49
Ricki1980 pisze:
Karlos20 pisze:
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?
Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.
Zgłoś to do Avivy, że nie życzysz sobie otrzymywania na swój numer telefonu ofert handlowych - to jedyny sposób. PLAY tu nic nie zrobi w tej kwestii.

[ Dodano: 2011-05-09, 17:54 ]
Muszę PONOWNIE powchwalić PLAY :mrgreen: - tym razem w kwestii realizowania zgłoszenia technicznego. Dostałem SMSa o takiej treści:
"Witamy. Informujemy, ze zgloszenie 30394683 jest w trakcie realizacji. Wymaga ono dokladnej analizy przez ekspertow, po ktorej udzielimy odpowiedzi."

Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze (to chyba zasługa nowego szefa BOK PLAY, który pracował dla PTC). W Heyah nawet takiego powiadomienia o realizowaniu zgłoszenia nie dostawałem - Oby tak dalej :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475008  autor: playonline
 09 maja 2011, 19:53
Karlos20 pisze:Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze
Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.
  • Strona 210 z 244
  • 1
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 244
  • 1
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 244