Telekomunikacja jak na dłoni
  •  
  •  






        FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Album      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: thonka
2011-06-19, 01:19
Tu znajdziesz pomoc - Play
Autor Wiadomość
play4you2 



Sieć: P4
Pomógł: 9 razy
Posty: 1303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-06, 12:40   

potargany napisał/a:
będziesz tak miły 29934802 - od 16 kwietnia rozpatrywane - aż tak ciężki jestem ?


Ok, poprosiłem o szybszą analizę. Sprawa wróciła do technicznego.

Pzdr.
_________________
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 
     
ekdar 
Nowicjusz


Model telefonu: samsung u900 i s7220
Sieć: plus i play
Posty: 40
Skąd: lowicz
Wysłany: 2011-05-06, 14:18   

play4you2...
Reklamacja miala nr30116894...
Odwolanie zlozylem przedwczoraj nr zgloszenia 30472766...
No to teraz czekam...
_________________
ekdar
 
     
ee07gf45 
Obserwator


Posty: 2
Skąd: internet
Wysłany: 2011-05-06, 15:06   

Może play4you mi pomogą.

Od wprowadzenia blokady na smsy zagraniczne:
http://blogplay.pl/2010/1...endarza-google/

Nie działają smsy autoryzacyjne z serwisu liqpay.com

Czy możecie coś z tym zrobić? Na infolinii nie chcą pomóc, mówią o jakiś porozumieniach.

Trudno dodać na filtrze do whitelisty numer 10060?

Plus, era, orange nie ma takiego problemu, wszystko działa. Dowód:



Mam nosić ze sobą drugi telefon i utrzymywać ważność konta aby móc wysyłać/odbierać wpłaty od kontrahentów, czy jesteście w stanie to załatwić?

Dodam, że nie tylko ja mam problemu z durnowatym filtrowaniem sms, wpis z blogplay.pl

Cytat:
Mi nie dochodzą smsy BARDZO WAŻNE z banku holenderskiego ING z kodem do przelewu. przez was moja rodzina pozostaje bez środków do życia.mało tego. przez to musiałem wziąc szyki kredyt dla zony w polsce bo ja jestem zagranicą a ona nie moze dostac przelewu. jednym slowem MASAKRA.
 
     
Quetzal 
Zapalony dyskutant


Pomógł: 1 raz
Posty: 333
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2011-05-06, 15:07   

play4you2 napisał/a:


Quetzal napisał/a:
Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).


Zapewne jest to spowodowane tym, że jeszcze kwota ta nie została zaksięgowana, więc nie masz się czym martwić, ale jeżeli Chcesz, oczywiście możesz złożyć zgłoszenie z prośbą o informacje o stanie zadłużenia lub rozliczeń na koncie.



No tak, czekałem ponad tydzień.
Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
(ciekawe czy samo się rozliczyło, czy to efekt zgłoszenia, bo to ma jak na razie status "Rozpatrywane")
 
     
sql 
Ostrożny rozmówca


Pomógł: 2 razy
Posty: 152
Skąd: ja wiem
Wysłany: 2011-05-07, 07:27   

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51119
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51164
 
     
muchakk 
Spamer ;)



Model telefonu: LG G, SONY T3
Sieć: Plus Biznes, Orange BIZ
Pomógł: 15 razy
Posty: 762
Skąd: a kto pyta?
Wysłany: 2011-05-08, 21:31   

Działa wam *111#? Dzisiaj próbowałem kilka razy i zawsze to samo czyli:

Cytat:
Problem z połączeniem lub błędny kod MNI
 
     
Quetzal 
Zapalony dyskutant


Pomógł: 1 raz
Posty: 333
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2011-05-08, 22:45   

muchakk napisał/a:
Działa wam *111#?


Nie, nie działa.
Ale wszystkie kody bezpośrednie, np. *108# działają.
 
     
DanielR 



Sieć: Virgin Mobile
Pomógł: 68 razy
Posty: 2137
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2011-05-08, 23:10   

Quetzal napisał/a:
muchakk napisał/a:
napisał/a:
Działa wam *111#?



Nie, nie działa.

A w moim przypadku na roamingu GSM (z drobnymi oporami) ale jednak działa. :)
 
     
play4you2 



Sieć: P4
Pomógł: 9 razy
Posty: 1303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-09, 11:30   

ekdar napisał/a:
No to teraz czekam...


Widzę, że sprawą już się zajęto i w tej chwili jest weryfikowana. Poczekaj proszę na rozwiązanie.

Quetzal napisał/a:
Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...


To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie. Nie zapomnij proszę, że to serwis infromacyjny i zaczerpuje informacje bezpośrednio od głównych systemów, a nie od tego, czy np. poinformowałeś o wpłacie, czy też nie. Reasumując, ja na Twoim miejscu nie przejmowałbym się tym za bardzo, skoro wiesz i jesteś pewny, że nie masz żadnych zadłużeń i wpłata była z całą pewnością wykonana. Powód do zmiartwienia może być wtedy, jak minie miesiąc i ta kwota nadal będzie "wisiała", wówczas warto się tym zainteresować. Do 2 tyg. takie zdarzenie (brak zamkniętej kwoty w Play24) może mieć miejsce i nie spowodowany jakąś usterką.

sql napisał/a:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51119
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51164


Ok, sprawy zostały przekazane.
_________________
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 
     
Ricki1980 
Zapalony dyskutant


Model telefonu: Xperia Z1
Sieć: Play, Halonet
Pomógł: 4 razy
Posty: 317
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-05-09, 14:54   

Play2you2, mam pytanie, czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
 
     
Quetzal 
Zapalony dyskutant


Pomógł: 1 raz
Posty: 333
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2011-05-09, 15:47   

play4you2 napisał/a:

Quetzal napisał/a:
Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...


To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie.


Niezupełnie - widzisz mam tam dwa numery i na jednym się dobrze rozliczyło tydzień wcześniej a na tym tak wisiało od tygodnia (po jednym dniu zwyczajowo nie wpadam w panikę).
Zresztą dziś rano dostałem odpowiedź z BOK, ze rozliczenie to efekt ich interwencji bo był błąd bilingowy.

I tu od razu dodam bo warto - odpowiedź BOK była szybka, merytoryczna i grzeczna.
Dokładnie taka jaka być powinna.
Może coś się jednak poprawia w BOK...
 
     
Karlos20 
Znaczy: Karol się wabię



Model telefonu: Alcatel One Touch M'POP
Sieć: PLAY (Fresh, MIXtura III, Lubię To!), Orange, Aero2, VM, Multimedia Polska
Pomógł: 299 razy
Posty: 5419
Skąd: MALBORK
Wysłany: 2011-05-09, 16:25   

Ricki1980 napisał/a:
czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.


a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?
_________________
Jeśli macie pytanie dotyczące ofert wszystkich sieci - piszcie na PW, GG lub e-mail - pomogę ;)

Nie jestem pracownikiem żadnej firmy telekom!
 
 
     
Ricki1980 
Zapalony dyskutant


Model telefonu: Xperia Z1
Sieć: Play, Halonet
Pomógł: 4 razy
Posty: 317
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-05-09, 16:37   

Karlos20 napisał/a:
Ricki1980 napisał/a:
czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.


a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?

Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.
 
     
Karlos20 
Znaczy: Karol się wabię



Model telefonu: Alcatel One Touch M'POP
Sieć: PLAY (Fresh, MIXtura III, Lubię To!), Orange, Aero2, VM, Multimedia Polska
Pomógł: 299 razy
Posty: 5419
Skąd: MALBORK
Wysłany: 2011-05-09, 16:49   

Ricki1980 napisał/a:
Karlos20 napisał/a:
Ricki1980 napisał/a:
czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.


a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?

Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.


Zgłoś to do Avivy, że nie życzysz sobie otrzymywania na swój numer telefonu ofert handlowych - to jedyny sposób. PLAY tu nic nie zrobi w tej kwestii.

[ Dodano: 2011-05-09, 17:54 ]
Muszę PONOWNIE powchwalić PLAY :mrgreen: - tym razem w kwestii realizowania zgłoszenia technicznego. Dostałem SMSa o takiej treści:
"Witamy. Informujemy, ze zgloszenie 30394683 jest w trakcie realizacji. Wymaga ono dokladnej analizy przez ekspertow, po ktorej udzielimy odpowiedzi."

Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze (to chyba zasługa nowego szefa BOK PLAY, który pracował dla PTC). W Heyah nawet takiego powiadomienia o realizowaniu zgłoszenia nie dostawałem - Oby tak dalej :D
_________________
Jeśli macie pytanie dotyczące ofert wszystkich sieci - piszcie na PW, GG lub e-mail - pomogę ;)

Nie jestem pracownikiem żadnej firmy telekom!
 
 
     
playonline 
Spamer ;)



Posty: 676
Skąd: RW
Wysłany: 2011-05-09, 19:53   

Karlos20 napisał/a:
Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze


Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł & SirmarK