Telekomunikacja jak na dłoni






Tu znajdziesz pomoc - Play

Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderatorzy: Kaczy, thonka, Pawrzes, darkangel, Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Postprzez play4you2 » 2011-05-06, 11:40

potargany napisał(a):będziesz tak miły 29934802 - od 16 kwietnia rozpatrywane - aż tak ciężki jestem ?


Ok, poprosiłem o szybszą analizę. Sprawa wróciła do technicznego.

Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Avatar użytkownika
play4you2
-#
-#
 
Posty: 1303
Dołączył(a): 2009-10-14, 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ekdar » 2011-05-06, 13:18

play4you2...
Reklamacja miala nr30116894...
Odwolanie zlozylem przedwczoraj nr zgloszenia 30472766...
No to teraz czekam...
ekdar
ekdar
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 2009-01-14, 11:30
Lokalizacja: lowicz

Postprzez ee07gf45 » 2011-05-06, 14:06

Może play4you mi pomogą.

Od wprowadzenia blokady na smsy zagraniczne:
http://blogplay.pl/2010/11/smsy-z-kalendarza-google/

Nie działają smsy autoryzacyjne z serwisu liqpay.com

Czy możecie coś z tym zrobić? Na infolinii nie chcą pomóc, mówią o jakiś porozumieniach.

Trudno dodać na filtrze do whitelisty numer 10060?

Plus, era, orange nie ma takiego problemu, wszystko działa. Dowód:

Obrazek

Mam nosić ze sobą drugi telefon i utrzymywać ważność konta aby móc wysyłać/odbierać wpłaty od kontrahentów, czy jesteście w stanie to załatwić?

Dodam, że nie tylko ja mam problemu z durnowatym filtrowaniem sms, wpis z blogplay.pl

Mi nie dochodzą smsy BARDZO WAŻNE z banku holenderskiego ING z kodem do przelewu. przez was moja rodzina pozostaje bez środków do życia.mało tego. przez to musiałem wziąc szyki kredyt dla zony w polsce bo ja jestem zagranicą a ona nie moze dostac przelewu. jednym slowem MASAKRA.
ee07gf45
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2011-05-06, 14:01
Lokalizacja: internet

Postprzez Quetzal » 2011-05-06, 14:07

play4you2 napisał(a):
Quetzal napisał(a):Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).


Zapewne jest to spowodowane tym, że jeszcze kwota ta nie została zaksięgowana, więc nie masz się czym martwić, ale jeżeli Chcesz, oczywiście możesz złożyć zgłoszenie z prośbą o informacje o stanie zadłużenia lub rozliczeń na koncie.



No tak, czekałem ponad tydzień.
Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
(ciekawe czy samo się rozliczyło, czy to efekt zgłoszenia, bo to ma jak na razie status "Rozpatrywane")
Quetzal
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 333
Dołączył(a): 2010-09-15, 16:16
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez sql » 2011-05-07, 06:27

sql
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 162
Dołączył(a): 2009-12-29, 20:12
Lokalizacja: ja wiem

Postprzez muchakk » 2011-05-08, 20:31

Działa wam *111#? Dzisiaj próbowałem kilka razy i zawsze to samo czyli:

Problem z połączeniem lub błędny kod MNI
Avatar użytkownika
muchakk
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 765
Dołączył(a): 2007-09-23, 22:00
Lokalizacja: a kto pyta?

Postprzez Quetzal » 2011-05-08, 21:45

muchakk napisał(a):Działa wam *111#?


Nie, nie działa.
Ale wszystkie kody bezpośrednie, np. *108# działają.
Quetzal
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 333
Dołączył(a): 2010-09-15, 16:16
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez DanielR » 2011-05-08, 22:10

Quetzal napisał(a):
muchakk napisał(a): napisał/a:
Działa wam *111#?



Nie, nie działa.

A w moim przypadku na roamingu GSM (z drobnymi oporami) ale jednak działa. :)
Avatar użytkownika
DanielR
-#
-#
 
Posty: 2158
Dołączył(a): 2009-08-02, 21:44
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postprzez play4you2 » 2011-05-09, 10:30

ekdar napisał(a):No to teraz czekam...


Widzę, że sprawą już się zajęto i w tej chwili jest weryfikowana. Poczekaj proszę na rozwiązanie.

Quetzal napisał(a):Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...


To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie. Nie zapomnij proszę, że to serwis infromacyjny i zaczerpuje informacje bezpośrednio od głównych systemów, a nie od tego, czy np. poinformowałeś o wpłacie, czy też nie. Reasumując, ja na Twoim miejscu nie przejmowałbym się tym za bardzo, skoro wiesz i jesteś pewny, że nie masz żadnych zadłużeń i wpłata była z całą pewnością wykonana. Powód do zmiartwienia może być wtedy, jak minie miesiąc i ta kwota nadal będzie "wisiała", wówczas warto się tym zainteresować. Do 2 tyg. takie zdarzenie (brak zamkniętej kwoty w Play24) może mieć miejsce i nie spowodowany jakąś usterką.

sql napisał(a):http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51119
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51164


Ok, sprawy zostały przekazane.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Avatar użytkownika
play4you2
-#
-#
 
Posty: 1303
Dołączył(a): 2009-10-14, 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Ricki1980 » 2011-05-09, 13:54

Play2you2, mam pytanie, czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
Ricki1980
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 337
Dołączył(a): 2010-09-19, 14:03
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez Quetzal » 2011-05-09, 14:47

play4you2 napisał(a):
Quetzal napisał(a):Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...


To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie.


Niezupełnie - widzisz mam tam dwa numery i na jednym się dobrze rozliczyło tydzień wcześniej a na tym tak wisiało od tygodnia (po jednym dniu zwyczajowo nie wpadam w panikę).
Zresztą dziś rano dostałem odpowiedź z BOK, ze rozliczenie to efekt ich interwencji bo był błąd bilingowy.

I tu od razu dodam bo warto - odpowiedź BOK była szybka, merytoryczna i grzeczna.
Dokładnie taka jaka być powinna.
Może coś się jednak poprawia w BOK...
Quetzal
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 333
Dołączył(a): 2010-09-15, 16:16
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez Karlos20 » 2011-05-09, 15:25

Ricki1980 napisał(a): czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.


a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?
Jeśli macie pytanie dotyczące ofert wszystkich sieci - piszcie na PW, GG lub e-mail - pomogę ;)

Pobierz Dropbox i zyskaj do 16 GB (A NAWET 50 GB) chmury GRATIS! https://db.tt/xSd4oT6W
Avatar użytkownika
Karlos20
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 5572
Dołączył(a): 2010-03-12, 13:18
Lokalizacja: MALBORK

Postprzez Ricki1980 » 2011-05-09, 15:37

Karlos20 napisał(a):
Ricki1980 napisał(a): czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.


a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?

Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.
Ricki1980
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 337
Dołączył(a): 2010-09-19, 14:03
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez Karlos20 » 2011-05-09, 15:49

Ricki1980 napisał(a):
Karlos20 napisał(a):
Ricki1980 napisał(a): czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.


a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?

Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.


Zgłoś to do Avivy, że nie życzysz sobie otrzymywania na swój numer telefonu ofert handlowych - to jedyny sposób. PLAY tu nic nie zrobi w tej kwestii.

[ Dodano: 2011-05-09, 17:54 ]
Muszę PONOWNIE powchwalić PLAY :mrgreen: - tym razem w kwestii realizowania zgłoszenia technicznego. Dostałem SMSa o takiej treści:
"Witamy. Informujemy, ze zgloszenie 30394683 jest w trakcie realizacji. Wymaga ono dokladnej analizy przez ekspertow, po ktorej udzielimy odpowiedzi."

Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze (to chyba zasługa nowego szefa BOK PLAY, który pracował dla PTC). W Heyah nawet takiego powiadomienia o realizowaniu zgłoszenia nie dostawałem - Oby tak dalej :D
Jeśli macie pytanie dotyczące ofert wszystkich sieci - piszcie na PW, GG lub e-mail - pomogę ;)

Pobierz Dropbox i zyskaj do 16 GB (A NAWET 50 GB) chmury GRATIS! https://db.tt/xSd4oT6W
Avatar użytkownika
Karlos20
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 5572
Dołączył(a): 2010-03-12, 13:18
Lokalizacja: MALBORK

Postprzez playonline » 2011-05-09, 18:53

Karlos20 napisał(a):Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze


Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.
Avatar użytkownika
playonline
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 676
Dołączył(a): 2010-07-15, 20:34
Lokalizacja: RW

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sieci komórkowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości