DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #364542  autor: maarycin
 13 paź 2009, 09:30
Po przeniesieniu numeru z Ery do Play nie dochodzą do mnie mmsy z sieci Era. Z pozostałych sieci dochodzą, ja również mogę do wszystkich wysyłać.
Sprawę zgłaszałem 3 razy do BOK Play i po "przeanalizowaniu problemu wina nie leży po stronie sieci Play".
Problem sprawdzany na 2 aparatach i na obu to samo.
Co z tym teraz robić? Bo nie mam już pomysłu.

 #364547  autor: kubako
 13 paź 2009, 09:59
Niestety nie znam rozwiązania tej zagadki ale znajomy ma podobnie - kilka arzy wysyłałem mu mmsa z Ery do Play i też nie doszły :-( Jakbyś wiedział OCB to daj znać.

 #364551  autor: butterfly
 13 paź 2009, 11:36
Do mnie na początku też nie dochodziły. Wystarczyło jednak ponownie zainstalować ustawienia mms i poszło.

 #364559  autor: maarycin
 13 paź 2009, 12:07
butterfly pisze:Do mnie na początku też nie dochodziły. Wystarczyło jednak ponownie zainstalować ustawienia mms i poszło.
Kilka razy już tak robiłem i to na 2 telefonach i nic. Poza tym jakby było coś nie tak z ustawieniami, to z innych sieci też nie dochodziłyby i ja bym nie mógł wysyłać też.

 #364571  autor: PWK
 13 paź 2009, 13:13
Sprawdzałeś czy nie dochodzą z różnych numerów, czy tylko z jednego? Bo może wysyłający ma coś nie tak z ustawieniami lub błędnie wpisany numer.

 #364573  autor: kubako
 13 paź 2009, 13:20
PWK pisze:Sprawdzałeś czy nie dochodzą z różnych numerów, czy tylko z jednego? Bo może wysyłający ma coś nie tak z ustawieniami lub błędnie wpisany numer.
Jeśli o mnie chodzi to kilka razy wysyłałem jednocześnie mms do play i do ery. Osoba z ery otrzymywała wiadomość a z play już nie. Ale to nie jest norma, bo innym razem dochodziły mmsy do play więc trudno mówić o złych ustawieniach...

 #364579  autor: maarycin
 13 paź 2009, 13:40
PWK pisze:Sprawdzałeś czy nie dochodzą z różnych numerów, czy tylko z jednego? Bo może wysyłający ma coś nie tak z ustawieniami lub błędnie wpisany numer.
Wysyłali ludzie do mnie mmsy z Ery z kilkunastu różnych numerów zarówno z abonamentu, jak i tak-taka i żaden nie dotarł.

 #364640  autor: vinc
 13 paź 2009, 19:33
maarycin zawsze możesz spróbować wymienić kartę SIM. Taka operacja jest bezpłatna, a musisz tylko udać się do POS Playa. Być może to by pomogło ;)

Obrazek

 #364650  autor: maarycin
 13 paź 2009, 20:28
vinc pisze:maarycin zawsze możesz spróbować wymienić kartę SIM. Taka operacja jest bezpłatna, a musisz tylko udać się do POS Playa. Być może to by pomogło ;)
Widzisz tylko, że nie widzę w Playu osób, którym zależy na rozwiązaniu problemu. Żebyś czytał te ich odpowiedzi na problem, to uśmiałbyś się na maxa. Z takim podejściem nigdy nie ruszę problemu. Ciekawy jestem, czy to może być podstawą do rozwiązania z nimi umowy.

 #364652  autor: WitekT
 13 paź 2009, 20:48
maarycin pisze:Ciekawy jestem, czy to może być podstawą do rozwiązania z nimi umowy.
Raczej nie - bo gdzie znajdziesz zapis w regulaminie, że odpowiadają za jakikolwiek ruch poza swoją siecią? Ba, nawet w swojej sieci? :-)

 #364674  autor: Marens
 13 paź 2009, 22:25
Sprawdź jaki masz APN, "mms" czy "mms.pl".
Przetestuj na APNie "mms.pl"
Mowa oczywiście o PLAYu

 #364713  autor: vinc
 14 paź 2009, 08:16
Widzisz tylko, że nie widzę w Playu osób, którym zależy na rozwiązaniu problemu. Żebyś czytał te ich odpowiedzi na problem, to uśmiałbyś się na maxa. Z takim podejściem nigdy nie ruszę problemu.
Wiesz, jeśli zależy Ci na rozwiązaniu to niestety sam musisz wziąć sprawy w swoje ręce. Według mnie spróbuj wymienić kartę SIM - niewiele zachodu, a na dodatek za darmo ;)

Obrazek

 #364999  autor: maarycin
 15 paź 2009, 19:04
Marens pisze:Sprawdź jaki masz APN, "mms" czy "mms.pl".
Przetestuj na APNie "mms.pl"
Mowa oczywiście o PLAYu
Sprawdziłem - nie działa :(

Spróbowałem przez kumpla zgłosić do Ery problem (on ma w Erze).
Zgłosił do BOK, przyjeli zgłoszenie, ale powiedzieli, że "odbiorca musiał używać telefonu bez możliwości odbierania mmsów" :)

Bez komentarza........

[ Dodano: 2009-10-16, 20:49 ]
I gdzie Ci ludzie PLAY, o których na blugu mający pomagać klientom sieci w niezałatwionych sprawach. W moim temacie mogą się wykazać...

[ Dodano: 2009-10-26, 19:00 ]
Wiesz, jeśli zależy Ci na rozwiązaniu to niestety sam musisz wziąć sprawy w swoje ręce. Według mnie spróbuj wymienić kartę SIM - niewiele zachodu, a na dodatek za darmo ;)
Dziś wymieniłem kartę na nową.
Niestety nie pomogło. Skończyły się chyba możliwe opcje :(

 #372433  autor: aazmath
 29 lis 2009, 11:33
To ja Ci powiem jak było u mnie...

Sprawa wygladała tak że po powrocie we wrzesniu z zagranicy nie mogłem odbierać mmsów.
Oczywiscie w play odrazu powiedzieli że mam sobie sprawdzić ustawienia bla bla bla.

Ustawienia sprawdzone, i dalej to samo... Tyle że u mnie to nie dzialało na wszystkich mmsach. Wysyłac mogłem ale odbierać już nie.
Wiec nastepna reklamacja i nastepna... Za każdym razem był to ponoć ustawienia telefonu. Potem że wina ludzi którzy wysyłają. LOL.

W którejś tam reklamacji napisali mi że mam sie udać do salonu, aby ich pracownik to sprawdził osobiscie. Poszedłem. Okazało sie że pani w tym salonie to chyba dla ozdoby tylko jest bo absolutnie nic nie wiedziala. Pojchałem do innego... Tam odrazu inna gadka i wymiana karty sim która i tak nie pomogła. Po kolejnej reklamacji Play stwierdził że reklamacja jest nieuzasadniona i wynika ze złego użytowania telefonu LOL!

Pisałem do rzecznika play który sprawe ZIGNOROWAŁ (!) nawet nie był łaskaw odpisać... Dopiero po napisaniu maila do ludzi ze strony www.trudnyklient.pl coś zaczeło sie dziać.

Po nie cały dzwóch tygodniach czyli jakiś pare dni temu, otrzymałem odpowiedz że miałem na koncie zablokowane otrzymywanie mmsów! Ale kiedy dzwoniłem wczesniej do biura z zapytaniem czy jest taka możliwość pani ostro twierdziła ze nie, no chyba ze używałbym Noki 3310...

Beszczelność tych ludzi tam w play po prostu nie zna granic. Nie jest tajemnicą że system informatyczny u nich jest dziurawy (np reklamacje róznych ludzi u mnie na koncie w play24). Zresztą jak widać nie tylko system. Także musisz dalej walczyć.

W chwili obecnej wisi u nich jeszcze jedna moja reklamacja na to ze to niby z mojej winy miałem zablokowane to odbieranie i że niby jak mogłem to zrobić skoro nigdzie nie ma dostepu do takich blokad. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Napisałem również że to co oni odstawiają to są jakieś kpiny a nie obsługa klienta bo za każdym razem mają inną wymówke która i tak jest bez sensu....

 #372644  autor: michael_dee
 30 lis 2009, 11:38
aazmath pisze:o co oni odstawiają to są jakieś kpiny a nie obsługa klienta bo za każdym razem mają inną wymówke która i tak jest bez sensu....
Dawniej byłem w Plusie i tam też napotykałem na niekompetentnych ludzi w BOK-u i panie dla ozdoby w salonach, także u każdego operatora zdarzają się niekompetentni pracownicy i nie przypisywałbym tego do konkretnej sieci.

Ja z mms-ami w Play jeszcze nie miałem żadnych problemów. Z kolei, słyszę często od znajomych w Plusie, że mają problem z otrzymywaniem mms-ów z różnych sieci.
Co ciekawe - próbowałem wysłać mms-a kumplowi z roamingu Plusa i mimo tego mms do niego nie doszedł. Otrzymał jedynie powiadomienie o możliwości obejrzenia go na stronie www.