DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #359719  autor: opop36
 15 wrz 2009, 13:27
witam,
Jestem posiadaczem nr w oragne pop.
Od dzisiaj mam zablokowana karte sim(brak zasiegu), co moze byc spowodowane utrata waznosci konta (spory okres nie korzystalem z tego nr), i tutaj moje pytanie: czy jest mozliwosc, zeby mi odblokowali ta karte? Co musze zrobic? Czy wystarczy tylko doladowac konto z innego telefonu?

z gory dziekuje za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 21:35 przez opop36, łącznie zmieniany 1 raz.

 #359723  autor: dj krysta
 15 wrz 2009, 13:52
najlepiej zadzwoń do BOK-u numer to bodaj: *100 i powiedz jak wygląda sytuacja. Jeżeli bardzo długo nie używałeś karty to może być też tak że po prostu Orange ją wyłączyło aby nie mieć "kart duchów"...

 #359724  autor: jurak
 15 wrz 2009, 13:53
Jeśli faktycznie dopiero dzisiaj karta została zablokowana, to jeszcze możesz odzyskać numer. Jest na to 7 dni, żeby numer przywrócić. Telefon do BOK powinien załatwić sprawę.

 #359726  autor: opop36
 15 wrz 2009, 13:55
z tym, ze nie moge wykonywac polaczen - mam ciagle "tylko alarmowe" .
Jeszcze wczoraj karta działała (odbieralem smsy), a dzisiaj juz nic nie moge zrobic.
Nie dostalem zadnego smsa z powiadomieniem o koncu waznosci..

 #359728  autor: dj krysta
 15 wrz 2009, 14:03
to zadzwoń z innego telefonu, tu masz numery:

Orange Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego

*100 z telefonu Orange - opłata za połączenie 1 zł lub zgodnie z Twoim planem taryfowym

w Polsce: 510 100 100 z telefonu komórkowego innego operatora

0510 100 100 z telefonu stacjonarnego

(opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)

z zagranicy: +48 510 100 100 z telefonu komórkowego

+48 510 100 100 z telefonu stacjonarnego

(opłata za połączenie zgodnie z cennikiem)

(0-22) 588 78 83 - faks

 #359804  autor: opop36
 15 wrz 2009, 21:07
bylem w salonie i dowiedzialem sie, ze:

moj nr zostal zablokowany juz 2 tygodnie temu (zadnego powiadomienia, przypomnienia-nic), mimo to przez kilka dni moglem normalnie z niego korzystac (troche dziwne prawda?) i nie ma mozliwosci odzyskania numeru..

orange sux.

za miesiac koncze z nimi umowe firmowa..


__

dzieki jeszcze raz za pomoc!
 #455670  autor: pffe
 26 sty 2011, 16:08
Ej co mam zrobić, gdy na moim tel jak włączam jest wyswietlone: kod PUK wyłączony. Karta SIM zablokowana.

Pomóżcie mi. Czy da sie to jakos odblokowac? A i dodam ze telefon jest w orange, musze co miesiac doładowywac go za 25 zł. Z góry dzieki:)

 #455675  autor: kerim36
 26 sty 2011, 16:32
jesli abo / mix to do pierwszego lepszego salonu po wymiane karty sim - oczywiscie odplatnie


jesli pre-paid to tylko salon firmowy - oczywiscie tez odplatnie

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #455806  autor: a_lex
 26 sty 2011, 22:51
A nie można byłoby spróbować doładować numeru? Ja tak miałem z kartą GaduAir - wyświetlało się "inactive SIM". Doładowałem przez internet i zrobiło się active ;)

 #455814  autor: bledos
 26 sty 2011, 23:51
opop36 pisze:orange sux.
Ludzie... Za was mają pilnować terminów ważności? Przypominać? Jeśli zależy Ci na numerze, to sam tego pilnujesz. To naprawdę nie jest wielki wysiłek. To tak na przyszłość, bo teraz to już popił wodą...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #455827  autor: darkangel
 27 sty 2011, 01:54
Terminy terminami ale wy piszecie że w Orange po 7 dniach nr na straty idzie, to przecież jest chore jak może w tak krótkim czasie operator całkowicie wyłączać nr z sieci, przecież chyba jest jeszcze miesiąc na odbieranie to jakim prawem ?

 #455830  autor: bledos
 27 sty 2011, 07:08
Mowa o siedmiu dniach po upłynięciu terminu odbierania połączeń.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #456004  autor: a_lex
 27 sty 2011, 21:34
Eeee tam... Już widzę jak się śpieszą z tym odłączaniem.