@Remington
Wydaje mi się też, że ktoś z naszych forumowiczów dostał kiedyś odpowiedź, że MO nie podlega reklamacji, gdyż nie jest usługą telekomunikacyjną tylko dodatkowym oferowanym za darmo kanałem samoobsługowym. Niestety nie pamiętam kto to był.
Niby tak, bo wiadomo, że operatorzy to by najchetniej za nic nie odpowiadali, a najlepiej to brali pieniądze za samo wysłanie faktury, ale ..
... sami na siebie nakręcili bat, bo przecież teraz bez aplikacji MO nie pobierzesz faktury ani nie dostaniesz rabatu 5zł. Sami wpisali wymóg korzystania z aplikacji w swoich regulaminach usług telekomunikacyjnych czy w regulaminach promocji powiązanych z usługą telekomunikacyjną, więc nie mogą twierdzić, że aplikacja jest tylko "dodatkowym" kanałem, bo realnie jest podstawowym kanałem zarządzania i komunikacji z operatorem. Skoro jest formalny wymóg korzystania z aplikacji, to nie ma wymówek że ona nie działa i każdy kto przez błędy logowania nie otrzyma rabatu, czy faktury na czas jest uprawniony do odszkodowania.