DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 98 z 103
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 103
 #1157039  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2023, 09:49
I właśnie dlatego nadal będę tą sieć i ofertę hejtował. Nawet niech zaproponują 3000 TB na 30 dni, skoro obsługa leży, piszą info o ofercie i funkcjach łamaną anglo-polszczyzną (możliwe, ze po angielsku piszą, tylko translator wysiadł), a nadal regulaminów w PDF czy kart produktów nie ma.
Sieć nie jest godna polecenia, używanie na własne ryzyko.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1157051  autor: Window
 05 wrz 2023, 11:39
Remington pisze:
05 wrz 2023, 09:20
„Karta Lyca Mobile eSIM musi zostać aktywowana w Poland” - kto im tę stronę prowadzi…
Zapewne stronę Lyca Mobile prowadzi kilka osób pewnie podobne tłumaczenie jest w Niemieckiej wersji dla polaków.
A już jest ESIM w Lyca Mobile PL.
@Karlos20 podobnym ryzykiem jest korzystanie z Klucz Mobile.
 #1157052  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2023, 11:43
Window: wątpię, mają Plusową platformę billingową, jasny system doładowań i działanie pakietów + regulaminy i cenniki w PDF-ach. Wolę im zaufać, niż sieci prowadzonej nieprofesjonalnie na kolanie, po kosztach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1157053  autor: Window
 05 wrz 2023, 11:52
@Karlos20 Przynajmniej z Lyca Mobile mogłeś zawsze przenieść numer, a nie że się pojawiła plansza że operator nie zapłacił za usługi i wyłączyli im usługi. Też komentarze które pojawiały się o KM na YT to też sporo mówi o nich.
 #1157055  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2023, 11:57
Window: do mnie docierały info, że to właśnie z Lyca były problemy z MNP do innej sieci. A ja pisałem o nagłym wyłączeniu karty SIM z aktywnym pakietem promocyjnym, mocno promowanym na paprykowym portalu (SIM była zarejestrowana w Żabce, z pakietu minut czy 70 GB korzystałem w 5G Plusa normalnie przez 2 dni, a potem nagle komunikat po angielsku o konieczności zarejestrowania karty, a usługi przestały działać). Tak ma działać sieć komórkowa? Chyba nie. Nigdy nie miałem takiego icydentu, zarówno po MNO jak i MVNO.
Dodam, że takie działanie + nieczytelna strona z obsługą podpiętej karty płatniczej, służącej do odnawiania pakietów cyklicznych w Lyca, po raz kolejny podważa zaufanie do tej sieci - nie jesteś bezpieczny co do przekazywania im danych z karty płatniczej. Sam tam ledwo udało mi się te dane usunąć z konta Lyca. Chyba byś nie chciał, żeby Tobie znikały pieniądze za nic, lub dane krążyły dalej po UK, prawda?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1157057  autor: Window
 05 wrz 2023, 12:16
@Karlos20 Od tego mam Wirtualną Kartę MBanku. Jeśli chodzi o dane to w setkach bądź tysiącach miejscach one krążą. Pewnie korzystasz z Facebooka, Instagrama to dużo danych krąży. A w Orange Flex masz wyłączone zgody na Analizowanie danych transmisyjnych w celu marketingowym? Zapewne w sporej części poważnych instytucji, są lekkomyślni na temat danych przetwarzanych. Jakbym miał być konsekwentny to musiałbym żyć w ziemiance, polować na pożywienie, ale przynajmniej nikt by nie przetwarzał danych i nie wyciekałyby.
Dla mnie zarówno LM jak i KM to przykład małopoważnych sieci. Nawet z Telestradą czy a2mobile są mniejsze problemy.
 #1157058  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2023, 12:21
Window: a z czym masz problemy z Kluczem? Bo LM nie zaufam, ze względu na brak regulaminów jakiegokolwiek pakietu w PDFach. Są tam jakieś strzępki informacji o działaniu pakietu, ale one nic nie wnoszą. KAŻDA, ale to KAŻDA sieć/submarka/taryfa/oferta podpięta do 4 dużych sieci, nawet Klucz ma profesjonalnie stworzone strony internetowe, w języku polskim z regulaminami, co i jak działa dana oferta. Masz pewność ile kosztuje, jaki czas działa, co stracisz itd. Masz takie info w Lycamobile? No właśnie...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1157309  autor: Ireq
 10 wrz 2023, 21:10
Zapomniałem swojego hasła do logowania na stronie Lyca. Próbuję zmienić hasło ale nie przychodzą mi smsy od nich. Miał ktoś taki problem?
 #1157467  autor: rusty666
 14 wrz 2023, 10:09
ello, potrzebuje esim w UK na nastepny tydzien. probuje zamowic esim w Lyca ale formularz nie puszcza mnie przy uzupełnieniu Billing Address bo kod pocztowy ktory wpisuje nie przechodzi (próbowałem z różnymi). Mam wiec pytania do specow w tych tematach:
o co biega z tym adresem?
czy taka karte esim moge zamowic z Polski?
i gdzie ja moge aktywowac, na terenie Polski czy tez UK?
 #1157486  autor: HappyBoy
 14 wrz 2023, 19:22
rusty666 pisze:
14 wrz 2023, 10:09
Mam wiec pytania do specow w tych tematach:
o co biega z tym adresem?
czy taka karte esim moge zamowic z Polski?
i gdzie ja moge aktywowac, na terenie Polski czy tez UK?
1. Jaki kod pocztowy podajesz ?
2. Możesz zamówić z PL.
3. Kartę możesz aktywować w PL i UK ;)
 #1157489  autor: kszaq
 14 wrz 2023, 19:51
@rusty666 Wpisujesz polski kod pocztowy czy brytyjski? Prawie na pewno musi być wpisany brytyjski adres, wpisz miejsca, w którym się zatrzymujesz i powinno przejść. Czasem zdarza się, że następuje weryfikacja zgodności danych karty płatniczej z adresem i wtedy nie przejdzie, ale dla prepaida nie powinno być takich trudności.
eSIM od Lyca akurat nie miałem okazji używać, ale dotychczasowe doświadczenia z eSIM na cele roamingu pokazują, że profil możesz pobrać będąc jeszcze w Polsce, natomiast aktywacja karty zazwyczaj wymaga zalogowania się w sieci macierzystej. Innymi słowy, eSIM instalujesz w Polsce, a po przylocie na miejsce się on aktywuje.
 #1157828  autor: baca01
 26 wrz 2023, 01:55
Zamówiłem esimkę bezpośrednio ze strony. Koszt 0 zł. Potrzebna była weryfikacja poprzez obciążenie płatnością za 0zł, ale dodatkowo doładowałem konto za 10zł więc nie było "zerowo" :) Operacja trwała kilka minut. Przyszedł kod, plan dodałem na iPhone i gra. W zasadzie prawie gra, ponieważ karta nie zarejestrowana, więc nie znam numeru a podczas próby wykonania połączenia słyszę komunikat o rejestracji karty. Jutro zajrzę do Żaby aby uruchomić numerek. Docelowo chcę przenieść inny numer (okazjonalny prepaid z Plusa). Nie wiem czy zachowałem właściwą kolejność. Zapewne teraz przyjdzie mi wypełnienie kolejnego druku o przeniesienie numeru.


Edit następnego dnia.
Jeszcze przed wizytą w punkcie - celem rejestracji numeru - postanowiłem zadzwonić na infolinię 729 200 322. Niestety ten numer jest dedykowany tylko dla userów Lyca. Tak więc operator nie posiada telefonicznego kanału komunikacji dla przyszłych użytkowników.
 #1158071  autor: wiertolot
 01 paź 2023, 15:32
Jak powyżej, LycaMobile nie da zarejestrować startera i karty SIM!
Wczoraj w żabce kupiłem starter, pani nie mogła czemuś zarejestrować.
Jeździłem po całe miasto do wieczora po inne żabki, kioski ruchu, punkty GSM, poczty, i.t.p i nigdzie nie dało zarejestrować . Okazało się mają jakąś awaria.
W internecie tego też nie da zarejestrować samemu.
Chciałem się zapytać więc jak mam to zarejestrować?
Dodam nie ma na tym starterze nawet numer telefonu tylko sam numer karty SIM.
Proszę o pomoc. :(
 #1158092  autor: kamil4862
 01 paź 2023, 20:10
WIERTOLOT, cierpliwości. Podejdź w poniedziałek na spokojnie i może uporają się już z awarią.

Obrazek
 #1158094  autor: wiertolot
 01 paź 2023, 21:14
@kamil4862,
Byłem dzisiaj wieczorem w żabka, pani powiedziała, że zarejestrowało teraz ok i nie ma już awaria, a co do czego mówi w telefonie karta SIM nie zarejestrowana przy próbie wykonania połączenia nadal i nie da dzwonić. Czemu?
Kilka godzin temu to robiłem, karta jest aktywna, a dalej jest niezarejestrowana. 3 dzień już tym męczę.
Więc ile razy to mam chodzić rejestrować?
 #1158098  autor: HappyBoy
 01 paź 2023, 22:23
wiertolot pisze:
01 paź 2023, 21:14
@kamil4862,
Byłem dzisiaj wieczorem w żabka, pani powiedziała, że zarejestrowało teraz ok i nie ma już awaria, a co do czego mówi w telefonie karta SIM nie zarejestrowana przy próbie wykonania połączenia nadal i nie da dzwonić. Czemu?
Kilka godzin temu to robiłem, karta jest aktywna, a dalej jest niezarejestrowana. 3 dzień już tym męczę.
Więc ile razy to mam chodzić rejestrować?
Najlepsze awarie są w piątek po południu jak większość ma weekend! :roll:
Proponuje uzbroić się w cierpliwość i poczekać do jutra.
Jeśli karta nadal nie będzie działać poprawnie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta +48729200322.

Z komunikatu wynika, że nadal pracują nad rozwiązaniem problemu.
 #1158099  autor: Remington
 01 paź 2023, 22:50
HappyBoy pisze:
01 paź 2023, 22:23
Najlepsze awarie są w piątek po południu jak większość ma weekend! :roll:

Dlatego robi się w wielu firmach wdrożenia w weekend, aby problemy dotknęły jak najmniej osób i był czas na naprawę przed poniedziałkiem.

Inaczej to wygląda gdy proces opiera się na czynniku białkowym, czyli coś musi popchnąć człowiek w poniedziałek rano. Tak może być w tym przypadku.
 #1158153  autor: przemo_one
 03 paź 2023, 07:47
Witam,
interesuje mnie promocja Do Wszystkich M(PLN 25) no limit + 50 GB i bonus 150 GB (razem 1800 GB na rok) aktywowany w aplikacji tylko dla nowych na dedykowanym starterze. Czy ktoś aktywował i potwierdzi, że wszystko działa?
 #1158224  autor: Window
 04 paź 2023, 21:59
Oświadczenie Lyca Mobile

Po dochodzeniu przeprowadzonym w wyniku zakłóceń w naszej sieci stało się jasne, że Lyca Mobile stała się ofiarą cyberataku.

Po raz pierwszy dowiedzieliśmy się o problemach, które uniemożliwiały klientom i sprzedawcom detalicznym dostęp do doładowań za pośrednictwem naszych kanałów. Miało to również wpływ na niektóre połączenia krajowe i międzynarodowe. Problemy dotknęły wszystkie rynki Lyca Mobile z wyjątkiem Stanów Zjednoczonych, Australii, Ukrainy i Tunezji.

Koncentracja na klientach jest dla nas najważniejsza. Pracujemy całą dobę, aby zminimalizować ich wpływ.

Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie bezpieczeństwa danych naszych klientów i pilnie badamy, czy w wyniku tego ataku mogły zostać naruszone jakiekolwiek dane osobowe. Jesteśmy pewni, że wszystkie nasze dane są w pełni zaszyfrowane, dlatego będziemy na bieżąco informować klientów o wynikach naszego dochodzenia, współpracując z naszymi ekspertami w celu ustalenia faktów.

W ramach naszej szybkiej reakcji na incydenty wykorzystaliśmy wiedzę techniczną stron trzecich, aby uzupełnić naszą wewnętrzną wiedzę. Ponadto pozostajemy w bliskim kontakcie z odpowiednimi organami regulacyjnymi i organami ścigania na każdym z rynków, na które wywieramy wpływ, co gwarantuje, że wywiązujemy się ze wszystkich naszych zobowiązań.

Usługi telekomunikacji mobilnej dotknięte tym atakiem zostały już przywrócone na wszystkich naszych rynkach. Niektóre usługi operacyjne nie zostały jeszcze w pełni rozwiązane, ale ciężko pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić całą funkcjonalność we wszystkich krajach.(tłumaczenie z ang)
https://www.lycamobile.pl/pl/announcement/
  • Strona 98 z 103
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 103
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 103