@Karlos20
Dziękuję za pomoc.
Urządzenie to nie jest iPhone tylko iPad.Nie mam możliwości używania kodów USSD ani menu *100#. Apkę Mój T-M mam w innym iPadzie. Popróbuję wieczorem.
------------Edycja_1-------------
Nie potrafię wejść, ani dopisać numeru do Mój T-Mobile z iPada z e-SIM. W obydwu przypadkach system prosi o kod wysłany SMS-em na ... e-SIM w iPadzie... Mam nadzieję, że odhaczyłam e-fakturę podczas składania zamówienia.
Próba kontaktu z BOK-iem - MASAKRA!!! Wczoraj i dzisiaj nie dało się załatwić żadnej sprawy.
Oprócz korzystania z Mój T-Mobile w przypadku e-SIM, miałam kwestie pobierania nieuzasadnionych opłat z kart w taryfie Frii oraz skracania ważności kont niezgodnie z regulaminem. Panie ze wschodnim akcentem zachowują się jak konduktorki w sowieckim pociągu. Nic się nie da, wszystko jest zgodne z regulaminem, nic nie wolno. Powołują się na punkty w regulaminach, które nie mają żadnego związku z problemem. Do tego straszliwie konfabulują. Co chwilę zmieniają powód nieregulaminowych zjawisk, oczywiście zawsze zasadny lub z winy użytkownika. Zaczynam myśleć, że może T-Mobile specjalnie zatrudnia takie osobowości i nawet jeszcze je doszkala w kierunku maksymalnie betonowej asertywności.