Remington pisze: ↑16 sty 2023, 20:22
Karta nie tylko w routerze, ale i w telefonie niemal niepiśmiennego seniora oddalonego o setki kilometrów i już Twój scenariusz upada. A znam taką sytuację z autopsji. Jednak racja, za bardzo zboczyliśmy z dyskusji.
Nie bardzo rozumiem, ten niepiśmienny senior gdzieś daleko sam sobie kupił starter, sam go zarejestrował albo sam podpisał nową umowę, samodzielnie włożył kartę do urządzenia i teraz potrzebuje pomocy z dodaniem numeru do MO? Ok, zostawmy to.
Remington pisze: ↑16 sty 2023, 20:22
z czego wzięło się to pytanie, skąd teza, że normalny proces bez konsultanta nie działa?
Z doświadczenia, próbowałam założyć konto na nowy Pesel (nigdy nie miał styczności z Orange) i po wpisaniu numeru przekierowało mnie na stronę z bankami, nawet nie było możliwości podania maila tylko od razu wyskoczyła strona z bankami, gdzie trzeba się zalogować, żeby założyć bzdurne MO. Brak innych opcji zarówno przy próbie przez stronę jak i aplikację, dopiero po kliknięciu "Nie ma tu mojego banku" pojawia się czat, co wg mnie też nie jest jasno zakomunikowane. Wstydzą się napisać wprost: skorzystaj z czatu? Słusznie, że się wstydzą ręcznego zakładania konta ale to żałosne, że próbują winą za to obarczyć klienta. Zamiast "Wybierz czat" mamy: "Nie ma tu mojego banku" bardzo sprytne, bo wychodzi na to, że klient sam jest sobie winny, ma jakiś zacofany bank nie oferujący mojego ID i dla takich zacofanych klientów łaskawe Orange udostępnia opcję czatu ukrytą pod: "Nie ma tu mojego banku". I to ma być wygodne? intuicyjne? Ja sama zaczęłam wątpić, skoro guzik Rejestruj odsyła do strony z bankami to może nie chodzi o rejestrację konta tylko rejestrację numeru przez moje ID? Przecież to absurdalne, żeby dla takiej dupereli jak założenie konta weryfikować się przez bank. Orange to jednak sieć absurdów, chcesz założyć konto loguj się przez moje ID, chcesz przez moje ID zarejestrować nr - zapomnij
To moje drugie konto (Pesel bez żadnej przeszłości w Orange) i znów musiałam zakładać je przez czat, nie wierzę że mam takiego pecha i nie mogę trafić na opcję z weryfikacją smsem