DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16
 #1141853  autor: biala1991
 16 sty 2023, 19:28
3G pisze:
16 sty 2023, 10:24
Opiekuję się wieloma numerami członków rodziny, gdybym miał odbierać SMS-y weryfikacyjne z modemów, routerów gdzieś na dachach w promieniu kilkudziesięciu kilometrów to nie wiem ;) Automatyczne dodawanie numerów w Mój Orange jest wręcz wybawieniem!
Nie przesadzaj, mówimy o dodawaniu nowego numeru a nie weryfikacji smsem przy codziennym korzystaniu. Jeśli aktywujesz kartę to przecież masz ją w ręku, musisz wykonać połączenie/sms, żeby ją "odpalić", co to za problem odebrać sms i dodać nr do konta? Potem wkładasz kartę do modemu, routera, na dach czy gdzie tam sobie życzysz.


Remington
dyskusja zeszła na automatyczne dodawanie numeru do MO, dla jednych to wybawienie dla innych utrapienie, zdania mogą być podzielone. Wracając jednak do głównego wątku, od którego wszystko się zaczęło, uważam, że ręczne zakładanie konta przez konsultantów to zwyczajnie obciach :D W dzisiejszych czasach klient nie może sobie założyć konta w niedzielę, bo czat jest nieczynny? Ja rozumiem, że gdyby to był jakiś skomplikowany proces to możnaby poczekać ale narażać klienta na niedogodności tylko dlatego, że Orange jako jedyny operator wymyślił sobie zatrudnianie ludzi do prostych czynności, które w każdej innej sieci przez 7dni w tygodniu wykonuje automat, to jak cofanie się w rozwoju.
 #1141854  autor: Remington
 16 sty 2023, 20:22
Karta nie tylko w routerze, ale i w telefonie niemal niepiśmiennego seniora oddalonego o setki kilometrów i już Twój scenariusz upada. A znam taką sytuację z autopsji. Jednak racja, za bardzo zboczyliśmy z dyskusji.
biala1991 pisze:
14 sty 2023, 15:56
To teraz Orange nawet nie udaje, że zakładanie konta w MO odbywa się automatycznie (co w praktyce mało komu działało) tylko wszystko robią ręcznie przez czat?

Właściwą zaczęłaś powyższym pytaniem, tylko gdzie jest informacja źródłowa, tj. z czego wzięło się to pytanie, skąd teza, że normalny proces bez konsultanta nie działa?
 #1141870  autor: biala1991
 17 sty 2023, 06:45
Remington pisze:
16 sty 2023, 20:22
Karta nie tylko w routerze, ale i w telefonie niemal niepiśmiennego seniora oddalonego o setki kilometrów i już Twój scenariusz upada. A znam taką sytuację z autopsji. Jednak racja, za bardzo zboczyliśmy z dyskusji.
Nie bardzo rozumiem, ten niepiśmienny senior gdzieś daleko sam sobie kupił starter, sam go zarejestrował albo sam podpisał nową umowę, samodzielnie włożył kartę do urządzenia i teraz potrzebuje pomocy z dodaniem numeru do MO? Ok, zostawmy to.


Remington pisze:
16 sty 2023, 20:22

z czego wzięło się to pytanie, skąd teza, że normalny proces bez konsultanta nie działa?
Z doświadczenia, próbowałam założyć konto na nowy Pesel (nigdy nie miał styczności z Orange) i po wpisaniu numeru przekierowało mnie na stronę z bankami, nawet nie było możliwości podania maila tylko od razu wyskoczyła strona z bankami, gdzie trzeba się zalogować, żeby założyć bzdurne MO. Brak innych opcji zarówno przy próbie przez stronę jak i aplikację, dopiero po kliknięciu "Nie ma tu mojego banku" pojawia się czat, co wg mnie też nie jest jasno zakomunikowane. Wstydzą się napisać wprost: skorzystaj z czatu? Słusznie, że się wstydzą ręcznego zakładania konta ale to żałosne, że próbują winą za to obarczyć klienta. Zamiast "Wybierz czat" mamy: "Nie ma tu mojego banku" bardzo sprytne, bo wychodzi na to, że klient sam jest sobie winny, ma jakiś zacofany bank nie oferujący mojego ID i dla takich zacofanych klientów łaskawe Orange udostępnia opcję czatu ukrytą pod: "Nie ma tu mojego banku". I to ma być wygodne? intuicyjne? Ja sama zaczęłam wątpić, skoro guzik Rejestruj odsyła do strony z bankami to może nie chodzi o rejestrację konta tylko rejestrację numeru przez moje ID? Przecież to absurdalne, żeby dla takiej dupereli jak założenie konta weryfikować się przez bank. Orange to jednak sieć absurdów, chcesz założyć konto loguj się przez moje ID, chcesz przez moje ID zarejestrować nr - zapomnij :D

To moje drugie konto (Pesel bez żadnej przeszłości w Orange) i znów musiałam zakładać je przez czat, nie wierzę że mam takiego pecha i nie mogę trafić na opcję z weryfikacją smsem :D
 #1141873  autor: Remington
 17 sty 2023, 08:04
Co do seniora, to nie wykonał on żadnej z rzeczy, które wymieniłaś, tylko ja. Dlatego za zbawienie uważam, że widzę ten numer na swoim koncie bez żadnych dodatkowych czynności, bo w Twoim modelu póki do niego by nie pojechał (a bywam rzadziej niż raz na rok), tobym nie mógł zarządzać tym numerem. To jest nastawienie na wygodę i je pochwalam - ale nie wykonanie, bo u mnie np. widać w Mo ileś nieaktywnych od lat abonamentów z nju włącznie.

To ciekawe, nie wiedziałem o procedurze z bankami. Widocznie z jakichś powodów chcą mieć pewność, że kontem zarządza właściciel - bezpieczeństwo to na pewno, bo fraudów jest bardzo dużo, ale czy aż tak bardzo trzeba to było zabezpieczyć? Prędzej ktoś chciał się wykazać pomysłem lub musiał, bo ktoś przeforsował konkretne rozwiązanie - tego się nie dowiemy.
 #1141882  autor: KC-KARLOS
 17 sty 2023, 09:57
biala1991: od wczoraj oficjalnie Bank Millennium otrzymał funkcję Moje ID (Millennium ID - w 1 minutę zakładamy to w apce mobilnej), więc numer można zarejestrować na 2 sposoby, tym samym kosząc konkurencje pod tym względem - lecz nadal sugeruje pierwszy sposób realizowany wspólnie z Blue Media.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143467  autor: Michuuuu
 10 lut 2023, 15:43
Mam pewien problem, otóż dzisiaj rejestrowałem numer Orange, wszystko ładnie, ale numer nie "dopina" się do obecnego konta MO w aplikacji. Miałem wcześniej jeden numer, widnieje cały czas, aczkolwiek karta już dawno w koszu. Próbowałem zarejestrować się do MO za pomocą tego działającego numeru przez apkę, aczkolwiek dostałem komunikat, że ten numer jest w ich bazie. W komputerowej wersji MO numer jest widoczny normalnie, mogę się przełączać między nimi. Próbowałem instalować aplikację na nowo, czyścić jej dane, bez skutku.
 #1148429  autor: rsig
 23 kwie 2023, 12:39
W MO i w pozycji "Stan konta" i w pozycji "Internet" jest okienko pozwalające przedłużyć ważność o 7, 31, 365 dni. Myślałem że oba okienka są w pełni zamienne i przedłużają zarówno połączenia wychodzące jak i bonus internetowy za doładowanie. Ale coś mnie tknęło, poszukałem w necie i wychodzi że jednak nie są zamienne. To w które mam kliknąć żeby za 7 zł przedłużyć o miesiąc zarówno ważność konta jak i internet (akurat i jedno i drugie mi się za kilka dni kończy).
 #1148435  autor: 3G
 23 kwie 2023, 13:20
Tam gdzie masz stan GB, po środku. Po lewej przedłużasz tylko stan złotówek na koncie głównym.
Przynajmniej kiedyś tak było.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1148463  autor: 3G
 23 kwie 2023, 20:16
Dokładnie, to po lewej jest bez sensu skoro to samo robi SMS za 9 zł o treści START pod 8002 .

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1148468  autor: zulu144dwa
 23 kwie 2023, 22:07
3G pisze:
23 kwie 2023, 20:16
Dokładnie, to po lewej jest bez sensu skoro to samo robi SMS za 9 zł o treści START pod 8002 .
KWR za 9 zł wyłącza usługę Za darmo w Orange oraz Numer bez limitu.
Na odwrót też to działa i ustawia ważność konta na 30 dni nawet w ostatnim dni ważności KWR.
Po likwidacji YES to warto wiedzieć, gdy chce się nadal korzystać z darmowych rozmów w Orange w OFNK.
Włączenie Za darmo w Orange zeruje GB w przegródce za doładowania.
Jak będzie działo przymusowe przeniesienie z YES do OFNK przy aktywowanej promocji 300GB w YES to wielka niewiadoma.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1148471  autor: KC-KARLOS
 23 kwie 2023, 22:42
zulu144dwa: przy przymusowym przełączeniu z YES/OPOP na OFNK, opcje pozostaną aktywne na koncie. Zniknie np. z taryfy YES odpłatna usługa "Twoje numery", która nie mają wpływu na "Konto Ważne Rok" za 9 zł, czy inne opcje promocyjne. Obecne opcje typu "Za darmo w Orange" czy "Numer bez limitu" wzajemnie się wykluczają z RWK za 9 - również w starych planach taryfowych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1148472  autor: Window
 23 kwie 2023, 22:44
Karlos20 pisze:
23 kwie 2023, 22:42
zulu144dwa: przy przymusowym przełączeniu z YES/OPOP na OFNK, opcje pozostaną aktywne na koncie. Zniknie np. z taryfy YES odpłatna usługa "Twoje numery", która nie mają wpływu na "Konto Ważne Rok" za 9 zł, czy inne opcje promocyjne. Obecne opcje typu "Za darmo w Orange" czy "Numer bez limitu" wzajemnie się wykluczają z RWK za 9 - również w starych planach taryfowych.
Tymczasem na Blogu Orange
AnnRiko 13:46 19-04-2023 A co z usługą Twoje numeru, która nie jest dostępna w Orange free na kartę? Piszecie, że przy zmianie nic nie przepadnie to mam rozumieć, że ta usluga zostanie i będzie w nowej taryfie?

Beata Giska 15:48 20-04-2023 Odpowiem tutaj na dwa komentarze p. AnnRiko. Z tego, co udało mi się dowiedzieć: usługa również zostanie przeniesiona do taryfy Orange Free na Kartę. Obecnie trwają prace migracyjne.
Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl/blog/wyg ... range-pop/
  • Strona 7 z 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16