Mam odpowiedź z BOK Play. Konsultant do mnie dzwonił przed zamknięciem zgłoszenia i pogadaliśmy rzeczowo i konkretnie:
"Otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło usługi Zbieraj minuty.
Dziękuję za rozmowę, w której przekazałem, że 30 stycznia 2022 roku wyłączyliśmy, pośród innych usług i taryf na kartę także promocję Zbieraj minuty.
Z racji tego, że nie poinformowaliśmy Pana o wprowadzanych zmianach, przyznałem Panu rabat. Doładowałem numer 692................. kwotą 20 zł. Przyznane środki może Pan wykorzystać na dowolne aktywności."
Na moje pytanie dlaczego usługa ZBIERAJ MINUTY wciąż jest aktywna na w/w numerze i widać ją w Play24 jako aktywną skoro Play rzekomo ją wyłączył konsultant odpowiedział że oficjalnie usługa nie powinna działać od 30.01.2022 i jeśli jest aktywna to może nie działać poprawnie a wkrótce może zostać całkowicie usunięta z usług widocznych w Play24. Jak powiedział jeśli działa jeszcze chwilowo nabijanie minut z T-Mobile i Plus to moje szczęście ale na jak długo to on nie wie bo oficjalnie tej usługi być nie powinno aktywnej. Konsultant zapewnił mnie że on mi oczywiście nic ruszał przy tej usłudze nie będzie i żebym korzystał póki się da.
NINIEJSZYM NASTĘPUJE OFICJALNY POWOLNY KONIEC USŁUGI "ZBIERAJ MINUTY" W PLAY A WEDŁUG POWYŻSZEGO JUŻ NASTĄPIŁ!
Wszystko co było dobre w tej sieci to za prezesury Jean Marc Hariona zostaje albo wykasowane albo zmienione na bardziej niekorzystne dla klientów, brawo - tylko tak dalej Play, życzę dalszego odpływu klientów!