DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 129 z 173
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 173
 #1026303  autor: Sig
 16 paź 2018, 15:40
Powiedzcie, jak to jest z dostępnością starterów a2mobile?

Dziś rano zamówiłem sobie telefon, w pracy zobaczyłem, że jeszcze dziś będzie wysłany. No to w drodze powrotnej zachodzę do pobliskiej Żabki i co? Starterów nie mają, nawet średnio widać było kobieta wiedziała o co chodzi... Na stronie jest napisane, że są w Żabkach i Freshmarketach. Zanim pójdę obejść pół miasta za nim (nie mam ich zbytnio po drodze), to czy mieliście problem, żeby je kupić w punkcie stacjonarnym?

Można zamówić kurierem. Nie widzę na stronie informacji ile taka wysyłka trwa. W praktyce, jak długo czekaliście?

Najwyżej zostanę w tym Virgin Mobile, ale jednak chciałem zasięg Plusa w końcy :-/.

Po telefonie na infolinię, gdzie dowiedziałęm się, że wysyłają w ciągu 3 dni, uznałęm, że grozi mi nawet poniedziałek, więc poszedłem przeszukiwać Żabki. W trzeciej dopiero znalazłem...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #1026325  autor: kamil4862
 16 paź 2018, 17:42
Powiedzcie, jak to jest z dostępnością starterów a2mobile?
W moim mieście (Zamość) na wiosnę, gdy szukałem startera, znalazłem dopiero w piątek żabce i to ostatni starter. Sprzedawcy w ogóle nie wiedza o tej sieci i zdecydowana większość sklepów w ogóle nie miała tych starterów. Zdecydowanie polecam zamówić na ich stronie. Z własnego doświadczenia czy to przy przenoszeniu numeru czy zamówieniu nowego startera zamawiając wieczorem kolejnego dnia przesyłka była nadawana.

Obrazek
 #1026378  autor: forum_tg
 16 paź 2018, 20:50
ja zakupu startera problemu nie miałem żadnego. Kupowałem dwa razy, za każdym razem w innej żabce i za każdym razem były. Znajoma miała tylko raz problem, bo coś system nawalał i Pani poprosiła żeby przyszła później bo nie zarejestruje karty, ale jak chce to sprzedaż sam starter może.

Pytanie ile żaba na tym zarabia? jeżeli kupujący zapłaci kartą, żabka poniesie opłatę to może wyjdzie że grosze, licząc że traci czas na rejestrację numeru.
 #1028114  autor: macqmacq
 23 paź 2018, 16:54
neotele pisze:Jaki jest termin ważności 10zł na koncie, otrzymanych po przeniesieniu numeru do a2mobile?
Cały rok :mrgreen: Po przeniesieniu dostajesz RWK z tą kwotą :D
 #1028557  autor: Remington
 25 paź 2018, 16:55
Z opublikowanych materiałów wynika, że zmiana jest tylko organizacyjna, więc nic w kwestii doładowań nie powinno się zmienić.
 #1028985  autor: areksz
 28 paź 2018, 10:41
taka sytuacja :
- karta a2 loguję się na modemie do LTE bez problemu, obecnie jest jakiś problem z LTE w Raszynie mazowieckie, karta nie może zalogować się do UMTS w Raszynie pokazuję by wprowadzić właściwe dane APN -jest poprawny lecz mimo to na modemie 3G nie da radę się zalogować...
ktoś miał taki cyrk? Modem Huawei 5573..
wcześniej był podobny problem zgłosiłem do BOK lecz olali sprawę, że wszytko działa cacy...(wtedy łapało lTE to zapomniałem lecz teraz...)
 #1029009  autor: Remington
 28 paź 2018, 15:03
Sprawdź, czy nie było update'u oprogramowania routera. Wtedy routery Huawei lubią zapominać APN-ów i trzeba je wprowadzać na nowo. Mój tata miał tak niedawno na podobnym modelu.
 #1031990  autor: reboot
 31 paź 2018, 11:36
Jest nowy regulamin promocyjny roamingu.
Oferta promocyjna ważna od dnia 1 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/116/ ... 1_2018.pdf

Zmienił się zapis odnośnie kraju z 1 strefy - zamiast Cypr jest Cypr (Republika Cypryjska)

NA SZCZĘŚCIE nic się nie zmieniło w kwestii RLAH i oby zostało tak jak najdłużej.

Dodatkowo od 12.12.2018 r. zmienia się cennik - https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/115/ ... mobile.pdf

Zmienione rzeczy to:
      W tabeli § 3 Opłaty dodatkowe - dodano próg 0 PLN
      8. Progi kwotowe w wysokości 0 PLN, 35 PLN, 100 PLN oraz 200 PLN dla Usług Telekomunikacyjnych o podwyższonej opłacie (SMS Premium, Voice Premium)
      - dodano punkty 18, 19 i 20 - możliwość blokady usług o podwyższonej opłacie
      18. Blokowanie połączeń wychodzących na numery o podwyższonej opłacie lub połączeń przychodzących z takich numerów

      19. Blokowanie połączeń wychodzących na numery poszczególnych rodzajów usług o podwyższonej opłacie lub połączeń przychodzących z takich numerów

      20. Określenie przez Abonenta maksymalnej ceny za jednostkę rozliczeniową usługi albo ceny za połączenie, w przypadku usługi taryfikowanej za całe połączenie, i nieodpłatnego blokowania połączeń wychodzących na numery usług o podwyższonej opłacie, których cena przekracza cenę maksymalną określoną przez Abonenta w żądaniu, lub połączeń przychodzących z takich numerów

WKS
 #1032207  autor: neotele
 01 lis 2018, 12:42
macqmacq pisze:
neotele pisze:Jaki jest termin ważności 10zł na koncie, otrzymanych po przeniesieniu numeru do a2mobile?
Cały rok :mrgreen: Po przeniesieniu dostajesz RWK z tą kwotą :D
Dwa pytania:
1. Od kiedy liczy się RWK? (Od dnia przeniesienia, czy od dnia aktywacji? I czy gdzieś na ich stronie www / w jakimś Regulaminie jest to opisane?)
2. Najpóźniej po jakim czasie od przeniesienia numeru należy dokonać aktywacji numeru?
 #1032217  autor: adacomp
 01 lis 2018, 13:17
1. od dnia aktywacji
 #1032301  autor: rudymax
 01 lis 2018, 23:27
neotele pisze:Od kiedy liczy się RWK? (Od dnia przeniesienia, czy od dnia aktywacji? I czy gdzieś na ich stronie www / w jakimś Regulaminie jest to opisane?)
Przenosiłem dwa numery. RWK był liczony od dnia przeniesienia w obu przypadkach. Jedną kartę aktywowałem po kilku dniach, drugą po kilku miesiącach. Nie wiem czy jest to zgodne z zapisami regulaminu.
 #1032322  autor: motyl27
 02 lis 2018, 10:32
U mnie też liczyła się ważność konta od przeniesienia, jak aktywowałem numer miał już 6 miesięcy ważności, więc po kilku dniach kolejne przenosiny do Play i tam czeka na aktywację.
 #1032344  autor: neotele
 02 lis 2018, 12:00
Wg Infolinii a2m sytuacja ma się następująco:
- po przeniesieniu numer jest aktywny od razu, a ważność konta biegnie się od dnia przeniesienia;
- informacja na stronie FAQ: "Kiedy następuje aktywacja karty SIM gdy przenoszę numer? ...Po przeniesieniu numeru wykonaj pierwsze połączenie w celu aktywacji karty SIM." jest prawdopodobnie błędem - pozostałością po wcześniejszej wersji systemu;
- konieczność wykonania pierwsze połączenie w celu aktywacji karty SIM dotyczy zakupionych starterów a2m.

Jak sprawdziłem, także w liście przewodnim, dostarczonym przez kuriera wraz z kartą SIM, jest napisane: "Po przeniesieniu numeru wykonaj pierwsze połączenie w celu aktywacji."

Miejmy, że ktoś z a2mobile monitoruje ten wątek i poprawi te błędy, aby nie wprawiać nowych klientów w błąd.
 #1032496  autor: ign123
 02 lis 2018, 22:01
Mam 3 numery przeniesione do a2m tego samego dnia (wg maili od a2m przeniesienie nastąpiło 16.11.2017). Jeden z nich aktywowałem 6.12.2017 i ma ważność do 7.12.2018.
Przed chwilą aktywowałem drugi starter, ma datę ważności 3.11.2019.
Myślę, że sprawa jest już wyjaśniona.

EDIT:
Trzeci numer też aktywowałem, data ważności oczywiście 3.11.2019.
 #1032506  autor: rudymax
 03 lis 2018, 00:26
To dobra wiadomość. Numery o których pisałem, przenosiłem 18 września 2017. Na dniach aktywuję jeszcze jeden numer przeniesiony pod koniec maja tego roku. Napiszę po aktywacji jaka data się ustawi.
 #1032840  autor: marokmon
 04 lis 2018, 01:24
Jak w praktyce wygląda ten nolimit na rozmowy (bez sms i internetu) w a2 za 9.9zł/mc? Nie chciałem przenosić numeru, a jak kiedyś miałem w Play to dla świeżych kart potrafili przy godzinnym połączeniu blokować starter, Orange jeszcze szybciej.
 #1033175  autor: TheArt
 05 lis 2018, 03:45
Normalnie, dzwonisz i piszesz gdzie chcesz, do tego masz darmowe apki społecznościowe.
 #1033332  autor: forum_tg
 05 lis 2018, 09:26
A wiesz po jakim czasie operator rozłącza rozmowę, jak to twierdzi "w celu ochrony abonenta" przed dodatkowymi kosztami?
  • Strona 129 z 173
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 173
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 173