DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 128 z 202
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 202
 #1027123  autor: zoltan666
 19 paź 2018, 00:39
Ostatni raz z usługi korzystałem w lutym (konto ważne do 04.2019). Dziś ponownie aktywowałem usługę dla sprawdzenia (jak to teraz działa) i przypomnienia o sobie operatorowi. Aktywacja w kilka minut, ciekawe jak minie te 30 dni.
 #1027225  autor: babcia77
 19 paź 2018, 08:24
Przy okazji aktualizacji aplikacji "MójvT-Mobile" z żalem zauważyłem że nowa wersja nijak nie pokazuje stanu dostępnego pakietu netu i kredytów na rozmowy/SMS. Najwyraźniej nei obejmuje naszej usługi. Niestety do starej wersji już wrócić nie można. :-( Aktualny stan nadal widoczny przez WWW.
 #1027286  autor: darekka
 19 paź 2018, 12:00
Akurat ta ich aplikacja to dno dna i metr mułu i dla naszej oferty to nawet ta stron https://miboa.t-mobile.pl/sc potrafi niezbyt dobrze działać.

Starter można rozpoznać po nr.
T-mobile z początkiem 5322
HEYAH z początkiem 8802

ale znikoma szansa na pomyślną aktywację tej usługi na leżaku bez aktywacji w terminie regulaminowym(lub w wyjątkowych przypadkach po tym terminie).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1027552  autor: babcia77
 20 paź 2018, 10:08
2,5 roku temu. Marzec/kwiecień 2016 je rozdawali z terminem aktywacji 30 dni od otrzymania ale nie dłużej niż do 30 kwietnia 2016. Aktywować czasami dało się także po tym terminie ale nie zawsze chciało to zadziałać. Rozdali 6000 kart ale aktywowano ich kilkaset. Aktywnych obecnie jest kilkadziesiąt.
 #1027555  autor: darekka
 20 paź 2018, 10:24
Z tych kilkudziesięciu(bodaj liczba 49 aktywnych się kiedyś przewijała) na forum mamy około 21sztuk.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1028125  autor: Gomez-C4
 23 paź 2018, 18:09
@macqmacq , ale to są 2 sztuki z " Masz złotówkę, masz no limit ... " :) ? , kiedy aktywowałeś karty i kiedy wysłałeś sms o treści TAK na 80481 ? :) , w masz złotówkę jest codziennie 51200,1 MB ( 50GB ) dziennie na zasadzie codziennej kumulacji czy jak w jednym dniu wykorzystasz np .10GB , to w następnym dniu będziesz miał do dyspozycji 90GB i tak dzień w dzień przez 30 dni :) .
 #1028250  autor: babcia77
 24 paź 2018, 08:00
Wyślij SMS o treści TAK na 80481. Jeśli zwrotnie dostaniesz informację o włączeniu usługi na 30 masz na nich usługę. Net jeśli masz 1 PLN na koncie masz bez lejków zarówno na ilość jak i na prędkość. Przyznawany jest blokami po 50 GB ale jeśli wykorzystasz nawet w 1 dniu usługi to doda kolejne 50 GB a nie tak jak pisze Gomez-C4. Dzienna kumulacja robi się ale jest ona bez znaczenia na ilość przesłanych danych. Gdy skumuluje się 1,8 TB to system kasuje do 1,2 TB i od nowa dodaje 50 GB. Tak ta usługa ma. W pierwszych dwóch dniach obecnego okresu promocji przerzuciłem przez ten numer ponad 400 GB i za każdym razem gdy kończył się jeden pakiet włączane jest kolejne 50 GB.
 #1028253  autor: babcia77
 24 paź 2018, 08:12
surface123 pisze:Musiałby dostać zaproszenie do promocji, smsem.

Jeśli nie dostał to żaden SMS TAK nic mu nie da
Nic mu nie da ale jest to metoda na sprawdzenie czy karta była aktywowana czy nie.

Zresztą przy ciągłym z niej korzystaniu zdarzało się że SMS zaproszeniowy nie przychodził a usługę na kolejny miesiąc poprzez TAK na 80481 włączałem. Spróbowanie nic nie kosztuje.
 #1028276  autor: macqmacq
 24 paź 2018, 12:05
Dzięki wszystkim za odpowiedzi i wyjaśnienia!
Startery były aktywowane w swoim czasie i w terminie do 30.04.2016r., więc spróbowałem na jednym z nich - wysłałem SMS TAK na 80481 i mam 50,2GB oraz 3690 jakichś tam złotówek :mrgreen:
Moje następne pytanie - co w przypadku, gdy braknie mi kasy na koncie na opłatę na kolejne dni (mam np. 10zł), to co po tych 10 dniach? Cykl się wyłączy, czy system mimo wszystko będzie go "utrzymywał"? :?
 #1028284  autor: babcia77
 24 paź 2018, 13:38
Jak dało net i "złotówki" na voice/sms to coś na koncie pewnie miałeś. ;-)

Jak zabraknie kasy to nic się nie dzieje - nie masz netu/voice/sms. Jak zasilisz środkami to od tego momentu do zakończenia okresu usługi pobiera Ci po 1 PLN dziennie i hulasz. Jak skończy CI się okres 30 dni zwróć uwagę by nie korzystać z usługi do czasu ponownego włączenia wysłaniem TAK na 80481. Inaczej włączy Ci się Bezpieczny Internet. Pobierze 3+6 PLN ze środków i po 100 MB założy lejek. Trzeba to odkręcać na infolinii - do zrobienia i zwrotu ale czasami trzeba się wykłócić. Nastawa się że na infolinii operator będzie twierdził że nie mają takiej usługi tylko usilnie włączał podobną ale z limitem 300MB. Twardo należy im kazać się dopytać że chodzi o "Masz złotówkę, masz no limit nasz wszystko i do wszystkich". Przy jakimkolwiek problemie z ich strony pisz reklamację na maila z żądaniem naprawienia i rekompensaty. Norma rekompensaty to środki na 25-30 dni. ;-) To chyba tyle tak na szybko. Przejrzyj ten wątek - jest długi ale praktycznie każdy problem jaki wystąpił jest tu omówiony.
 #1028285  autor: michcio123
 24 paź 2018, 13:39
Cykl się nie wyłączy będzie nazwijmy to w stanie "uśpienia" czekał aż pojawią się złotówki na koncie. Co w przypadku doładowania konta? A wygląda to tak załóżmy że uruchomiłeś usługę o godz. 9 po 10 dniach kończy się kasa a ty doładowujesz konto dnia 11 po południu to usługa "ruszy dalej" dnia 12 o godz. 9 tzn. o tej godzinie otrzymasz paczkę GB i złotówek na rozmowy smsy i mmsy tak to mniej więcej wygląda.

Dodam jeszcze że obecnie przy zgłaszaniu na infolini problemów wspominać o usłudze Masz złotówkę.. trzeba w ostateczności gdyż konsultanci bardzo często mylą naszą usługę z usługą standardową dla wszystkich no limit za 1zł i ją aktywują myśląc że to o nią chodzi. Z wyłączeniem jej nie ma problemów ale masz 95% szansy na to że zostaniesz z lejkiem 15/15 którego już nie zdejmiesz przynajmniej mi to się od 19 lipca nie udało.
  • Strona 128 z 202
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 202
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 202