DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1018581  autor: Karlos20
 22 wrz 2018, 09:09
Prawa nabyte :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1018608  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 09:40
molibden pisze:Taka sprawa. Dziś był ostatni dzień pakietu Freemium. Wchodzę rano w panel użytkownika a tam 30min,30sms,300mb. Klepię *222# i stoi jak byk - odnowione freemium. Przecież tego nie miało być. To możliwe że mi rzeczywiscie odnowiło się freemium?
To masz szczęście, bo moja żona dzisiaj rano wchodzi w panel użytkownika, a tam 0 min, 0 SMS, 0 MB, chociaż jej 6-miesięczny okres upływa dopiero w grudniu!
Dzwonię na infolinię, po usłyszeniu odpowiedniego komunikatu odnawiam pakiet wciskając "1", słyszę, że pakiet już jest OK.
Kodem *222# sprawdzam stan pakietu, a tam wyświetla mi się menu wyboru pakietów #Mini!
Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Kilkakrotnie ponawiam próby za każdym razem ten sam efekt!
Dopiero wpisanie kodu *222*03# dało odpowiedź, że zlecenie aktywacji pakietu zostało przyjęte.
Karlos20 pisze:Prawa nabyte :)
Coś słabo działają te "prawa nabyte", bo moja żonę zwekslowało do pakietów (taryfy?) #Mini na 3 miesiące przed upływem jej 6-miesięcznego okresu!
BTW:
Przed chwilą aktywował się ten zamówiony kodem USSD pakiet #Mini 3.
Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2018, 09:50 przez TeleCypisek, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1018617  autor: Karlos20
 22 wrz 2018, 09:48
TeleCypisek pisze:Coś słabo działają te "prawa nabyte", bo moja żonę zwekslowało do pakietów (taryfy?) #Mini na 3 miesiące przed upływem jej 6-miesięcznego okresu!
BOK Virgin jest darmowy, warto zadzwonić i wyjaśnić sprawę z konsultantem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1018622  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 09:53
Karlos20 pisze:BOK Virgin jest darmowy, warto zadzwonić i wyjaśnić sprawę z konsultantem.
O dodzwonieniu do BOK-u chyba należy zapomnieć, bo automat mówi:
"Teraz usiłuje się z nami połączyć NIEPRAWDOPODOBNA ilość abonentów"!
 #1018703  autor: molibden
 22 wrz 2018, 11:31
Takie mecyje. To do grudnia mam chyba z głowy choć dokładnie nie pamiętam kiedy uruchamiałem. Jeśłi dobrze pamietam to przeniosłem do Virgin ten numer w listopadzie i w listopadzie pewnie mi wyłączą. Ale ja ja to mądra głowa i rano napisałem jeszcze zapytanie do Virgin w tej sprawie i zobaczymy teraz czy mi tego nie skasują:-)
Miałem drugi numer i wyłączyli mi 7 września, le że uruchamiałem w marcu to akurat 6 mc minęło chyba wiec mieli prawo.
 #1018730  autor: Remington
 22 wrz 2018, 15:42
TeleCypisek pisze:Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Stara czy nowa karta SIM?

TeleCypisek pisze:Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!
Jeśli jest aktywna sesja, to nic dziwnego, sieć blokuje wtedy część pakietu.
 #1018750  autor: lordbyd
 22 wrz 2018, 17:17
U mnie był podobny problem jaku Kolegi @TeleCypisek - miałem mieć jeszcze pakiet Freemium ważny miesiąc, a z początkiem września już się nie odnowił. Odpuściłem jednak sprawę, bo nie chce mi się czekać godzinami na infolinii a na odpowiedź mailową - jak czytałem na facebooku - niektórzy czekają miesiącami.
 #1018791  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 20:54
Remington pisze:
TeleCypisek pisze:Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Stara czy nowa karta SIM?
Chyba nowa, ale nie jestem pewien, bo nie wiem po czym je rozróżnić.
Dostałem ją i aktywowałem pod koniec 2015 roku.
7 września żona została przeniesiona na nową platformę.

TeleCypisek pisze:Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!
Jeśli jest aktywna sesja, to nic dziwnego, sieć blokuje wtedy część pakietu.
Smartfon korzystał wówczas z połączenia wi-fi, więc sesji chyba nie było?
 #1018804  autor: Remington
 22 wrz 2018, 22:03
89480611 - nowa karta
89480610 - stara karta

Podobno na starych pakiety Mini nie chcą się aktywować.

Co do sesji, to raczej była nawiązana. No chyba, że na tej nowej platformie mają jakiś bug.
 #1018807  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 22:40
Remington pisze:89480611 - nowa karta
89480610 - stara karta

Podobno na starych pakiety Mini nie chcą się aktywować.
W takim razie karta nowa, a kodem USSD pakiet się aktywował bardzo szybko.
Co do sesji, to raczej była nawiązana. No chyba, że na tej nowej platformie mają jakiś bug.
Ale do tej pory nigdy pakietu nam w ten sposób nie ubywało!
Żona na ogól w przeciągu całego miesiąca zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB, a nigdy jeszcze ani jej ani mnie się nie zdarzyło, żeby jakaś zauważalna część pakietu ubyła nam już pierwszego dnia!
Chyba, że ta nowa platforma jakoś inaczej działa niż stara.
 #1018930  autor: PawlusG
 23 wrz 2018, 10:33
Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.

:)
 #1019073  autor: TeleCypisek
 23 wrz 2018, 16:30
PawlusG pisze:Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.
Dotychczas też miałem takie doświadczenia, ale tym razem na FB odbili piłeczkę i zalecili złożenie reklamacji przez e-maila. A ja już nie bardzo mam chęć trzeci raz opisywać tę samą historię.
 #1019149  autor: TeleCypisek
 23 wrz 2018, 21:20
Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
 #1019152  autor: jarekt
 23 wrz 2018, 21:30
@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".
 #1019155  autor: pantin
 23 wrz 2018, 21:47
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
 #1019156  autor: polsat090
 23 wrz 2018, 21:53
pantin pisze:
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz
 #1019157  autor: pantin
 23 wrz 2018, 22:00
polsat090 pisze:
pantin pisze:
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

Pierwsze zdjęcia to są te nowe (Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin od lutego 2017). Stare są w Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin przed lutym 2017.
 #1019166  autor: TeleCypisek
 24 wrz 2018, 01:11
jarekt pisze:@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".
Używamy z żona VM od grudnia 2015 r. i dotychczas zawsze po odnowieniu się pakietu #Freemimium mieliśmy pełne 300 MB i te MB nie zmniejszały się dopóki nie zaczynaliśmy coś ssać będąc poza zasięgiem wi-fi.
Ludzie z supportu na FB sugerowali to samo co Ty, proponowali żeby włączyć na kilka minut tryb samolotowy i wtedy te zarezerwowane MB miały ponoć powrócić, ale one nie powróciły!
Zresztą podobne podejrzenia mam odnośnie mojego pakietu #Freemium, gdyż wg systemu billingowego w obecnym okresie zużyłem dopiero 600 KB, a na koncie do wykorzystania pozostało mi już tylko 245 MB!
Wszystko wskazuje na to, że problemy zaczęły się po przeniesieniu nas na nową platformę i wpisaniu nowych APN-ów!
 #1019196  autor: TeleCypisek
 24 wrz 2018, 13:39
Remington pisze:A po przełączeniu w tryb samolotowy w jaki sposób sprawdzałeś saldo danych?
Najpierw po wyłączeniu trybu samolotowego sprawdzałem kodem USSD czy środki nie wróciły na konto.
Ponieważ zdałem sobie sprawę, że to może wprowadzać błąd, więc następnym razem wyłączyłem tylko transmisje komórkową i ponowiłem sprawdzenie kodem USSD.
Za każdym razem wynik był taki sam, identyczny jak otrzymany z aplikacji mobilnej.