Telekomunikacja jak na dłoni






Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez marcz123456 » 20 lip 2018, o 18:14

Jest spoko oferta 10 GB za 5 zł na aledrogo. Kod z promocji Imprezowe 10 GB gratis
marcz123456
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28 mar 2012, o 11:03
Lokalizacja: noc
Pochwały: 3
Model telefonu: Redmi 3
Sieć: fresh,virgin

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez TomekErek » 21 lip 2018, o 16:45

Ktos gdzies ostatnio pytał czy aktywacja Freemium nadal daje RWK. Ja właśnie wczoraj włączyłem nowy freemium na jednym z moich numerów i bez zadnego problemu oprócz 30min,30sms i 300MB ważność konta została wydłużona o równy rok.
TomekErek
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 133
Dołączył(a): 7 sty 2017, o 12:36
Sieć: Play, A2 Mobile, Vigin Mobile

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez sernik92 » 25 lip 2018, o 13:44

Panowie, potrzebuję internetu do jednego urządzenia w pracy (zużycie w granicach 100MB/mc). Pomyślałem o freemium. Czy trzeba co jakiś czas doładowywać/wysłać jakiegoś smsa, żeby freemium się odnawiało "w nieskończoność"? Pytam, bo niewygodnie będzie co jakiś czas wyjmować kartę z urządzenia tylko dlatego, żeby przykładowo wysłać smsa, dlatego wolałbym by raz włożyć tam kartę i wszelką ingerencję w numer sterować z pomocą aplikacji :) czy takie coś jest możliwe we freemium?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
sernik92
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 maja 2016, o 17:18

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez forum_tg » 25 lip 2018, o 13:50

Nie trzeba doładowywać. raz na 6 miesięcy uruchomić usługę Freemium i po temacie.
forum_tg
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 21:27
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 3
Model telefonu: dual SIM
Sieć: Play, Orange

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez kamerling » 25 lip 2018, o 16:40

sernik92 napisał(a):Panowie, potrzebuję internetu do jednego urządzenia w pracy (zużycie w granicach 100MB/mc). Pomyślałem o freemium. Czy trzeba co jakiś czas doładowywać/wysłać jakiegoś smsa, żeby freemium się odnawiało "w nieskończoność"? Pytam, bo niewygodnie będzie co jakiś czas wyjmować kartę z urządzenia tylko dlatego, żeby przykładowo wysłać smsa, dlatego wolałbym by raz włożyć tam kartę i wszelką ingerencję w numer sterować z pomocą aplikacji :) czy takie coś jest możliwe we freemium?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Da radę zarządzać tym z aplikacji//strony www
kamerling
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 23:27

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez piechucki » 25 lip 2018, o 17:01

Da
piechucki
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 16:59
Lokalizacja: Zgierz
Model telefonu: LeEco X722
Sieć: Play ... jeszcze

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez jarekt » 25 lip 2018, o 17:23

Kamerling nie pytał :)
"@jarekt to mistrz Januszy i cebuli" - surface123 » 17 lip 2018, o 16:39
jarekt
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1972
Dołączył(a): 27 paź 2015, o 16:19

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez piechucki » 25 lip 2018, o 17:32

Ale sernik92 i owszem
piechucki
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 16:59
Lokalizacja: Zgierz
Model telefonu: LeEco X722
Sieć: Play ... jeszcze

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez sernik92 » 25 lip 2018, o 19:56

Dziękuję za zainteresowanie.

forum_tg napisał(a):Nie trzeba doładowywać. raz na 6 miesięcy uruchomić usługę Freemium i po temacie.


To uruchomienie raz na 6 miesięcy może być wykonane przez stronę/aplikację? ;)
sernik92
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 maja 2016, o 17:18

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez kamerling » 25 lip 2018, o 22:01

Przecież już napisałem...
kamerling
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 23:27

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez lordbyd » 25 lip 2018, o 22:54

Czasami jednak pakiet Freemium się nie odnawia i wtedy trzeba interweniować przez infolinię bo aplikacja ani kod USSD nie pomoże:)
Od czasu wprowadzenia "resetu" przez drzewo IVR idzie to jednak sprawnie.
Mimo tych niedomagań jest to jednak ciekawa oferta.
lordbyd
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
 
Posty: 439
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Model telefonu: Nokia 6310i
Sieć: nju, T-M, VM

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez barney89 » 14 sie 2018, o 17:07

Witam,

mam kilka kart, których żywotność chciałbym przedłużyć.
Freemium jest aktywne i tak czytam, że nie można dezaktywować pakietu, można go tylko nie przedłużyć. Konto ważne do 20.08.2018. Chciałbym przedłużyć ważność konta o rok poprzez ponowną aktywację pakietu. Kodem *101* nie mogę sprawdzić ważności pakietu, a do momentu zablokowania połączeń wychodzących mogę nie zdążyć. Chciałem spróbować "resetu", ale otrzymuje komunikat "Połączenie nie może zostać zrealizowane z przyczyn technicznych". Fakt, że stan konta 0 zł, ale myślałem, że dla numerów z Virgin połączenie z infolinią jest bezpłatne. Rozumiem, że bez doładowania nie ma innego sposobu? Fajnie, że pakiet jest darmowy, ale dziwne, że nie można go dezaktywować od razu...
barney89
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26 paź 2014, o 13:58

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez Remington » 14 sie 2018, o 18:51

Aktywacja Freemium nie zawsze przedluza ważność konta - regulamin tego w ogóle nie przewiduje, a mi z 3 numerów przedłużyła tylko 1. Czyli to taki bonus, na którym lepiej nie bazować.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2093
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez forum_tg » 14 sie 2018, o 20:02

ja wcześniej robiłem tak, że najpierw wyłączałem freemium (kilka dni przed okresem zakończenia), a potem włączałem jeszcze raz i sprawdzałem czy się ważność konta przedłużyła.
forum_tg
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 21:27
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 3
Model telefonu: dual SIM
Sieć: Play, Orange

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez ManiacGSM » 15 sie 2018, o 11:18

Pozwolę sobie zapytać w tym wątku, czy ktoś z Was ''kasował'' jeden ze swoich numerów przypisanych do swojego konta? Mam na siebie wzięte trzy numery w VM -na każdym Freemium, z czego jeden numer całkiem olałem i nawet nie wiem gdzie leży karta SIM. Obecnie po zalogowaniu na swoje konto pisze ''nieaktywny''- pytam < bo może ,ktoś miał z tym do czynienia, a nie chce mi się dzwonić na infolinie i słuchać 20 minut melodyjek, oraz lektora ,że wszyscy konsultanci są mega zajęci. Mówiąc najprościej ,chciałbym odpiąć ten numer od swojego konta ,aby nie wisiał na moich danych adresowych, bo zwyczajnie mi już na nim nie zależy.
Virgin Mobile x2, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
ManiacGSM
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1108
Dołączył(a): 16 kwi 2007, o 13:55
Lokalizacja: ostatnio różnie
Pochwały: 14

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta na kartę i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości