DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 123 z 202
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 202
 #999589  autor: darekka
 19 cze 2018, 10:02
U mnie 2 z 4 sztuk "męczone" są cały czas i wczoraj pierwszy raz "problem"-brak zaproszenia w 30tym dniu. Po wysłaniu aktywacyjnego SMSa potwierdzenie uruchomienia Usługi w kilka minut.

Z tego powodu zakładam, że problemy ustały z końcem roku 2017 kiedy pewne poprawki wdrożono-od tego momentu w zasadzie wątek "usycha", bo nie mamy na co pomstować 8) .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #999694  autor: babcia77
 20 cze 2018, 08:40
Bez przesady że wątek wysycha. ;-)

Miesiąc temu miałem problemy które tu opisałem. 4 reklamacje rozpatrzone pozytywnie - kasy mam na koncie do stycznia 2019. A ostatni raz zasilałem konto rok temu ;-)

Zobaczymy jak w wakacje - teraz używam dość intensywnie a lipiec/sierpień będzie bardzo intensywnie bo będzie robić za łącze podstawowe dla grupy dzieciaków gdzie streaming w HD to norma. ;-)

Pozbywać się nie zamierzam. Za fajna ta usługa.
 #999734  autor: darekka
 20 cze 2018, 12:34
"usycha" w znaczeniu drastycznego spadku ilości nowych postów-w czasach świetności(czytaj licznych problemów) bywało i kilkadziesiąt dziennie, a teraz posucha.
Nieśmiało powiem, że to dobry znak-takie potwierdzenie, że usługa od początku roku ma naprawione 99% problemów, a ten 1% to zwykłe duperele i jednostkowe błędy (np.Twój problem z lejkiem po Bezp.Internecie lub brak zaproszenia itp.) i Ci co wytrwali około 2 lat batalii z operatorem teraz spokojnie i bez poważniejszych problemów cieszą się świetną Usługą.
Ja chwalę i również nie zamierzam pozbywać się swoich SIMek.

P.S. od 21 maja do 19 czerwca w temacie była totalna cisza. :( z drugiej zaś strony skoro nie piszemy to znaczy, że działa :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1001892  autor: babcia77
 03 lip 2018, 07:23
Coś na rzeczy z brakiem powiadomień jest. 30 dni minęło przedwczoraj - aktywacja na poprzedni okres była 1 czerwca. Brak do tej SMS-a ale po ręcznym wysłaniu TAK komunikat że usługa jest już włączona. 1 PLN wczoraj i dziś pobrało, liczniki niewyzerowane. Pchnę reklamację - a co mi tam. ;-)
 #1004373  autor: michcio123
 19 lip 2018, 11:29
Po ponad 3 miesiącach przerwy od usługi aktywowałem ją ponownie ale zamiast 1 zł pobrało 3zł podczas wyjaśniania tego na infolinii konsultantka pomimo iż stanowczo mówiłem aby tego nie robiła aktywowała a następnie zdeaktywowała usługę no limit za 1zł i jak wiemy skróciło mi to ważność konta do 30 dni i co ciekawe prędkość dalej jest ograniczona do 15Mb/s wiem że wcześniej ograniczenie to znikało bo miałem już taki przypadek. Próbuje to odkręcić ale chyba będzie problem.

EDIT:
Puki co prędkość nadal obcięta do 15Mb/s pomimo aktywnej Masz złotówki... i wyłączonym No limit za 1zł. Poszło zgłoszenie techniczne czy coś to da zobaczymy za kilka dni.
Z ciekawości sprawdziłem na innej karcie "leżaku" i identyczna sytuacja po wyłączeniu No limit za 1zł i kupieniu pakietu 1GB prędkość nadal obcięta czyli to nie przypadek coś zmienili w systemie.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2018, 13:07 przez michcio123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1004387  autor: michcio123
 19 lip 2018, 13:12
I raczej będzie działać. Chodzi o to aby nie aktywować No limit za 1zł aby wydłużyć sobie konto o rok niektórzy tak robili jak nie korzystali z Masz złotówkę... a mieli krótki termin ważności konta.
 #1005000  autor: babcia77
 25 lip 2018, 06:56
Ja miałem jakieś 2 miesiące temu przypadek że po awarii i wyczerpaniu włączonego awaryjnie pakietu 10 GB netu został założony lejek 1 Mbps. Robiłem zgłoszenie serwisowe, reklamację plus męczyłem telefonem. Zdjęcie blokady zajęło im kilka dni. Uznali reklamację i dali rekompensatę więc wina po ich stronie.
 #1005194  autor: babcia77
 26 lip 2018, 15:26
michcio123 pisze:Dzisiaj mija tydzień od mojego zgłoszenia lejek 15/15 nadal aktywny . Póki co odpowiedzi z działu technicznego brak.
To męcz infolinię. Plus składaj reklamację mailem na błędne działanie usługi z żądaniem rekompensaty za kłopoty i zwrot kasy za dni gdy usługa nie działa prawidłowo. Będziesz miał miesiąc darmowego netu za przyznaną kasę. ;-)
 #1005288  autor: michcio123
 27 lip 2018, 10:29
Dzwoniłem dzisiaj na infolinię ale niema jeszcze odpowiedzi z działu technicznego konsultantka wysłała tylko notatkę z ponagleniem. Chyba narazie nic więcej nie mogę zrobić. Reklamacja już złożona.

Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka
 #1006382  autor: michcio123
 06 sie 2018, 19:24
Dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację. Niestety problemu nie naprawili co prawda stosowną rekompensatę otrzymałem ale lejek 15Mb/s dalej jest. Odpowiedzi z działu technicznego nie ma pomimo upływu 19 dni od zgłoszenia a dzwonienie do bok i ponaglanie nie przynosi efektu.
Nie bardzo wiem jak to dalej ugryźć chyba napisze jeszcze jedną reklamację tak jak sugeruje @taki_tam czyli na błąd w usłudze "Bez limitu za 1 zł dziennie" polegający na ograniczeniu do 15Mb/s pomimo deaktywacji tej usługi. Ogólnie coś jest nieźle skopane bo tak jak pisałem wcześniej nawet włączenie pakietu strong lte nie znosi lejka 15Mb/s a z tego co wiem to powinno.
 #1006418  autor: babcia77
 07 sie 2018, 06:53
Ja bym walnął i kolejne zgłoszenie i kolejną reklamację. I gnębił telefonami o 6.00 jak zaczynam pracę. Po prostu "upierdliwy klient mode on". 15 maja miałem awarię, dostałem na jej czas pakiet 20GB danych. Okazało się że po ich wyczerpaniu włączył się lejek 1Mbps mimo że nasza usługa działała już prawidłowo. Zdjęcie lejka zajęło im 8 dni podczas których wykonałem 5-6 telefonów do BOK, 2 zgłoszenia i 3 reklamacje. Reklamacje wszystkie uznali. Jak to trwało - masz w tym wątku 1-2 strony do tyłu.
 #1006420  autor: Taki_tam
 07 sie 2018, 08:05
Możesz spróbować sam rozwiązać problem przez ponowne właczenie usługi 1zł/nolimit/300MB i po kilku godzinach jej wyłączenie. Komenda z lejkiem do 15Mbit/s idzie do innego systemu, pewnie u ciebie nie poszła deaktywacja lejka.
 #1006443  autor: michcio123
 07 sie 2018, 10:38
Próbowałem już wcześniej w ten sposób rozwiązać problem ale nic to nie zmieniało lejek pozostał. Sprawdzałem również na innym starterze "leżaku" w ten sposób że aktywowałem no limit za 1zł po kilku godzinach deaktywowałem uruchomiłem pakiet 1gb Strong lte i lejek 15Mb/s w dalszym ciągu pozostawał. Tak że błąd nie dotyczy tylko jednego numeru ale mi osobiście najbardziej zależy na naprawieniu tego na starterze na którym działa Masz złotówkę...
 #1006470  autor: darekka
 07 sie 2018, 12:21
Ewentualnie składać reklamacje i wnosić o bonusy i czekać na koniec 30dniowego okresu działania naszej Usługi(możliwe, że szybciej to nastąpi niż naprawa przez techników problemów z usługa). Po zaproszeniu do reaktywacji Usługi neta rozłączyć i poczekać 24-48 godzin z reaktywacją. Po tym czasie aktywować naszą usługę, która po tej karencji powinna się odświeżyć(skasować wszelkie blokady/lejki itp).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1007356  autor: michcio123
 11 sie 2018, 09:12
U mnie oprócz problemu z lejkiem 15/15 dzisiaj pobrało złotówkę ale nie dodało i nie przedłużyło GB i pakietu złotówek. Sprawdźcie czy u was tak samo.
  • Strona 123 z 202
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 202
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 202