Telekomunikacja jak na dłoni






[Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Wiadomość
Autor

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez hdfunpack » 13 lip 2018, o 12:53

Po użyciu tego kodu dostaję komunikat, że nie mogę z niego skorzystać.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
hdfunpack
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1403
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:45
Pochwały: 56

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez pakierhakierxd » 13 lip 2018, o 13:45

*163# spróbuj

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam :)
pakierhakierxd
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 5858
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 21:12
Lokalizacja: Supraśl
Pochwały: 60
Model telefonu: P1 lte ,S8,K10 2017 dual
Sieć: Play Aero2 Orange Nju Virgin

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez 24bis24 » 13 lip 2018, o 14:10

hdfunpack napisał(a):Jak przejść z taryfy RBM II do Play RWK ?

możesz przejść bezpośrednio do:

RBM SieMa na Kartę
RBM SieMa PL na Kartę

RBM Energy na kartę
Play na Kartę odNOWA


nie ma tu PnkRWK ale z tego co pamiętam to trzeba najpierw zmienić na

RBM Energy na kartę i dopiero na PnkRWK
ZM we Freshu
24bis24
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 2028
Dołączył(a): 26 sty 2017, o 17:36

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez hdfunpack » 13 lip 2018, o 18:08

pakierhakierxd napisał(a):*163# spróbuj

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

"brak dostępnych taryf, na które można by dokonać migracji." dziwny komunikat, skoro przez play24 udało mi się zmienić taryfę na rbm energy.

24bis24 napisał(a):nie ma tu PnkRWK ale z tego co pamiętam to trzeba najpierw zmienić na

RBM Energy na kartę i dopiero na PnkRWK

Zadziałało, dzięki.
hdfunpack
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1403
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:45
Pochwały: 56

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez WellDone » 18 lip 2018, o 02:28

Cześć,

Mam RMB energy, czy jak zmienie taryfe na PNKrwk i pozniej do RBM SIema to pozostanie roczna waznosc konta?

Czy jest jakis inny sposob na rwk?
Czy bonus "darmowy net na lato" sie zachowa?
WellDone
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 236
Dołączył(a): 30 maja 2016, o 22:22
Model telefonu: iPhone 8
Sieć: Play

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez adacomp » 18 lip 2018, o 04:56

WellDone napisał(a):Cześć,

Mam RMB energy, czy jak zmienie taryfe na PNKrwk i pozniej do RBM SIema to pozostanie roczna waznosc konta?

Czy jest jakis inny sposob na rwk?
Czy bonus "darmowy net na lato" sie zachowa?


nie, RWK jest tylko w taryfie PnKRWK oraz RBM SiemaPL lub po odebraniu BzP w PnKS, RBM7MNP i Fakt

przy migracji do innej taryfy "darmowy net na lato" przepada
adacomp
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1296
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 18:25
Lokalizacja: ZS
Model telefonu: Samsung Huawei Ulefone MyPhone Manta
Sieć: Play RBM Fakt Virgin Orange A2 Plush TM BDI

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez skawik1 » 27 lip 2018, o 19:55

Witam wszystkich użytkowników.
Mój problem z siecią PLAY dotyczy wyboru urządzenia. Przychodząc do salonu, aby przedłużyć umowę powiedziałem, że interesuje mnie smartfon z DUAL SIM, z NFC i z szybkim ładowaniem, zasugerowałem LG Q7 (wyczytałem w necie, że posiada te funkcje) sprzedawca potwierdził, że wybrany przeze mnie model posiada wszystkie funkcje o które mi chodzi, ale zasugerował mi Q6, w trakcie porównywania tych telefonów pytałem go czy obydwa mają DUAL SIM, NFC i szybkie ładowanie? Odpowiedział, że tak i że oprócz różnicy w cenie to niewiele się różnią.ale doszedłem do wniosku , że wolę jednak nowszy, i wybór padł na Q7. Po powrocie do domu zacząłem go ustawiać i nijak nie mogłem ustawić bankowości NFC. Kiedy poszedłem do tego salonu sprzedawca próbował włączyć NFC i jemu też się nie udało. Zaczęliśmy szukać po internecie i okazało się, że ten model nie ma NFC. Sprzedawca napisał zgłoszenie o wymianę na inny telefon który spełnia moje oczekiwania (Moto Z2 PLAY) w tej samej cenie co LG Q7. Niestety rozpatrzyli to negatywnie stwierdzili, że brałem w salonie i mogłem sobie sprawdzić. Zawierzyłem sprzedawcy, który nieświadomie wprowadził mnie w błąd sam nie wiedział, że są cztery modele Q7 a ten z PLAYA nie ma NFC. Ja natomiast mam u nich 4 numery telefonów i będę chciał się wymiksować z tej sieci. O ile z dwoma to kwestia kilku miesięcy co wytrzymam to dwa kolejne są przedłużone 3 dni temu na 2 lata znacie może jakiś sposób jak najszybciej się ich pozbyć i zmienić operatora?
skawik1
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 lip 2018, o 19:32

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez kakaroto » 27 lip 2018, o 20:32

Znamy. Zapłać karę z umowy i bez problemu rozwiążesz umowę.
kakaroto
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 cze 2018, o 07:40

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez forum_tg » 27 lip 2018, o 22:13

zgłoś sprawę do UOKiK i opisz ją dokładnie, wraz z datami. Jeżeli zostałeś wprowadzony w błąd (świadomie lub nie) to nie jest winna sieć play, tylko ten salon. On ma swojego właściciela i przeciwko niemu złóż zażalenie.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za poszczególnych przedstawicieli, którzy sprzedają urządzenia! otrzymałeś sprawny telefon, sieć działa poprawnie więc ze strony Operatora jest OK.
Ponadto możesz zgłosić do prokuratury doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa związanego ze sprzedażą urządzenia które miało mieć inne parametry niż ma faktycznie!
forum_tg
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 21:27
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 3
Model telefonu: dual SIM
Sieć: Play, Orange

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez Nikita_Bennet » 15 sie 2018, o 09:38

Czy play coś ostatnio zmieniało?
Widzę że zmienił się wygląd zakładki Pakiety i usługi w 24play.
Pytam bo zdziwiłem się ostatnio jak byłem w zasięgu (zalogowany) sieci BEELINE (Rosja) a roaming mam wyłączony. Połączenia nie dało się wykonać.
Przyszło powiadomienie z nr 115 zaczynające się od Play wita w Rosji..... ble bleble.

O co chodzi??
Nikita_Bennet
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 345
Dołączył(a): 5 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: płn Polska
Model telefonu: play i plus i era

Poprzednia strona

Powrót do Sieci komórkowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości